עיצוב ופיתוח מוצרי רפואה משני חיים

 "עיצוב מוצרים רפואיים משמעו לפעול בלב העשייה העולמית של עיצוב ופיתוח משנה חיים" – אירית פרג'ון רולדאו – הבעלים של מרעיון למוצר.

ישראל בולטת ומובילה בנוף העולמי וכן בתערוכות וירידים בינלאומיים בכל הקשור לעיצוב מוצרי רפואה, עם רשימה מרשימה של פטנטים בתחום. בסטודיו מרעיון למוצר, בבעלותה של אירית פרג'ון רולדאi, מתמחים כבר מעל לשני עשורים בעיצוב מוצרים בדגש מיוחד על עיצוב מוצרי רפואה משני חיים.

מוצרים רפואיים עם מענה לצרכי המשתמש

עולם הרפואה זוכה בעשור האחרון לתנופת התפתחות מדעית וטכנולוגית מואצת. התנופה ניכרת גם במוצרי רפואה מתקדמים וייחודיים המפותחים ומעוצבים בסטודיו מרעיון למוצר. מדובר בפיתוחים העונים לצרכים פונקציונאליים שונים ומביאים עימם יכולת לבחינה נוספת של המוצר, עם ראייה רחבה וחדשנית ועם מענה פרקטי ורגשי המותאם לסביבה ולכל המשתמשים- הראשי והמשניים. כל זאת בהתבסס על ידע נרחב בתחומים כגון מדעי החיים, הנדסה ופיזיקה ועל צוות מובחר של אנשי עיצוב מוצר והנדסה.

בכדי לקדם יזמות בישראל, משרד הכלכלה בחר ב- מרעיון למוצר לצד מספר מצומצם של מעצבי מוצר מובילים במשק, בתור גוף יועץ שלו. המשמעות היא שבעזרת מרעיון למוצר יכולים חברות ויזמים לקבל מימון עבור מאות שעות עיצוב ופיתוח, במחיר מסובסד ומשתלם במיוחד.

הליך מקצועי המותאם לכל פרויקט

מאחורי מרעיון למוצר ניצבת שורה מרשימה של פיתוחי מוצרי רפואה חיוניים. על עיצוב ופיתוח מוצרים אלו אחראי צוות מוביל של מעצבים ומהנדסים בעלי קשת רחבה של כישורים, מהם נבחרים המתאימים ביותר למאפייני כל פרויקט. כל פרויקט שהסטודיו נוטל על עצמו מבוצע בדייקנות, ביעילות ובמהירות תוך עמידה בדרישות של החברה או היזם. כל זאת עם יכולת הסתגלות וגמישות מרשימה, פתרון מקיף לדרישות המוצר ובמידת הצורך עבודה מסביב לשעון.

בנוסף, עבודת הפיתוח של מוצרי רפואה ומוצרים נוספים מבוצעת על ידי מעצבי מרעיון למוצר המשתלבים בצוותי פיתוח של חברות בקנה מידה בינוני וקטן, ובמידת הצורך מוקם עבור הפרויקט צוות פיתוח זמני בחברה המזמינה.

מגוון מתקדם של מוצרי רפואה

מרעיון למוצר אחראיים על עיצוב מגוון מוצרי רפואה מתקדמים המותאמים לצרכי המשתמש ברמה פרקטית ורגשית כאחת. כך למשל, בסטודיו פיתחו מכשיר הנשמה לפגים המותאם לצרכי הפג, הרופא וההורה. המכשיר פותח כקליפה שעוטפת את בית החזה של הפג ובעזרת וואקום מחליפה את פעולת שרירי בית החזה. כמו כן, המכשיר עוצב שקוף בכדי לאפשר להורה לראות את גוף הילד ובכך להרגיעו אודות מצבו בעת הטיפול.

דוגמא נוספת לפיתוח מוצר רפואי הרואה את קשת הצרכים של המשתמש הינה עיצוב של מזרק אינסולין בדמות מוצר אלקטרוני, שאינו מזוהה עם מחלת הסוכרת ושומר על פרטיות המשתמש ומונע הדבקת תווית עליו כחולה.

מרעיון למוצר אחראיים גם על עיצוב מוצר למניעת בריחת שתן בקרב נשים שהינו אינטואיטיבי לשימוש ובעל חזות קוסמטית, המשווק בהצלחה בארה"ב. מדובר בהתקן חד פעמי לשימוש עצמי הדומה בצורתו למוליך טמפון, שאינו נדרש בהתערבות גינקולוגית (כמו קודמיו) ותורם באופן משמעותי לשיפור איכות חייהן של המשתמשות.

סטודיו מוביל לעיצוב מוצרים

מלבד מוצרי רפואה, ב-מרעיון למוצר גם מספקים שירותי עיצוב ופיתוח לעוד מוצרים ממגוון תחומים, לרבות מוצרי צריכה חכמים, מארזי אלקטרוניקה, מוצרים לילדים, גופי תאורה, כלי עבודה, אריזות חכמות ועוד.

בראש הסטודיו שפועל כבר עשרים וארבע שנים עומדת המעצבת אירית פרג'ון רולדאו, בוגרת בצלאל – עיצוב מוצר (זוכת פרס גלס לעיצוב), לימודי תעשייה ופלסטיקה במגדל תפן, והחדרת מוצרים רפואיים לשוק באוניברסיטת תל אביב. אירית היא אישה רבת פעלים המתפקדת גם תחת כובעים נוספים כמרצה, מנחת מאיצי יזמים, יועצת של משרד הכלכלה לעיצוב וחדשנות, יוזמת פרויקטים חברתיים ואומנותיים ועוד.

למידע נוסף אודות עיצוב ופיתוח מוצרי רפואה ומוצרים נוספים, צרו קשר עם מרעיון למוצר בטלפון 077-2050494.

 

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן