עטים טובים למיתוג העסק שלכם

לפעמים בשביל למתג את העסק לא צריך להמציא מחדש את הגלגל. דווקא השיטות המוכרות כמו מיתוג על גבי עטים עושות את העבודה על הצד הטוב ביותר.

בתקופה בה אנו חיים מיתוג מהווה מרכיב בסיסי בשיווק ומיתוג העסק ובשיפור תדמיתו. פעולות המיתוג מבוצעות באמצעים שונים לרבות פרסום על גבי מוצרים, ולשם כך עטים היו ויהיו מוצר קד"מ מעולה, זול להפקה, שימושי ומבוקש, המתאים להדפסת לוגו ופרטי החברה. יחד עם זאת, בכדי שמיתוג על גבי עטים יצליח חשוב לבצעו באופן נכון.

לא סתם עט

מכיוון שהעט שבחרתם מעיד על העסק שלכם, מומלץ לבחור למטרות מיתוג בעטים טובים ומיוחדים. כך למשל, אם העט הממותג שלכם דולף, לא עובד או מתפרק, הדבר מעיד באופן ישיר על חברתכם. לכן, בתור התחלה כדאי תשקיעו בעטים איכותיים ועדיף שיהיו גם מיוחדים, המסופקים על ידי יבואן מוכר ואמין. בין יבואני העטים בארץ בולטת חברת עטי ישראל, המספקת שירותים למגוון רחב של גורמים גדולים במשק, החל מחברת מאגד ועד לרשת המלונות אכדיה. עטים ממותגים הם תחום התמחותה העיקרי של החברה, המייבאת ומשווקת מבחר איכותי ועדכני של עטים ומספקת גם את כל צרכי העיצוב הגרפי וההדפסה עליהם.

בין היתר תוכלו להזמין מהחברה עטי רולר ג'ל מעוצבים ונוחים לאחיזה, עט כדורי איכותי עם תופסן חזק הנפתח בסיבוב, עטים מעוצבים עם אבזרי מתכת, עט עם כרית טאץ' למסך מגע, עטים ממוחזרים ידידותיים לסביבה, עט שוויצרי מעוצב ואיכותי, עטי ניקורה משובצים באבנים טובות, ועוד.

בחירה נכונה של עטים

לאחר שהבנתם למה חשוב להשקיע בעט טוב, עולה השאלה איזה עט איכותי מתוך המבחר העשיר מתאים לכם. התשובה לשאלה זו מורכבת מספר פרמטרים. בעיקר יש להתאים את עיצוב העט לאופי המוצר ולקהל היעד שעבורו הוא מיועד, בין אם עט בעל חזות מכובדת ושמרנית, צעירה ועכשווית, נשית, גברית, יוקרתית, עממית, צבעונית וכו'. כך למשל, למשרד עורכי דין כדאי לבחור בעטים אלגנטיים בעלי חזות סולידית ויוקרתית. זאת בעוד שלחברת הייטק מגניבה יתאים עט צבעוני וצעיר שיכול לשלב בתוכו אלמנטים מפתיעים.

לא סתם הדפסה

לצד בחירה נכונה של עט יש גם לתת את הדעת על טיב ההדפסה, עיצובה, איכותה ומאפייניה. ההדפסה נדרשת לעיצוב גרפי מקצועי של הלוגו, בחירת פונט וגודל פונט, ופרטים נוספים שיופיעו על גבי העט באופן בולט וברור, הנכון ביותר לתדמית העסק. בנוסף לכך, חשוב שגם ההדפסה עצמה על גבי העט תהיה איכותית עם צבעוניות ברורה וחדה.

מענה אחד לכל צרכי העטים ממותגים

בכדי להפוך את כל תהליך הזמנת עטים ממותגים ליעיל וכדאי, כדאי לבצעו בכתובת אחת מקצועית ואמינה. כאמור, חברת עטי ישראל מהווה כתובת כזו עם מבחר עשיר של עטים לצד שירותי עיצוב גרפי מקצועיים, הכוללים הדמיות של המוצר והדפסת לוגו ופרטי העסק בהדפסה או חריטה. כל זאת בהתאמה מלאה מול צרכי וציפיות הלקוח ובהליך יעיל ומהיר, עבור מחירים משתלמים ועם משלוח של המוצר המוגמר ישירות לבית העסק.

לפרטים ומידע נוסף אודות עטים ממותגים צרו קשר עם חברת עטי ישראל בטלפון

09-9666-583/2.

 

מתעניינים במוצרי קד״מ נוספים? בדקו גם את Be4U מוצרים ממותגים

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן