עולם של אפשרויות עם סימון, חריטה וחיתוך בלייזר

מבקשים פתרונות אינטגראליים לצרכי סימון, חיתוך וחריטה בלייזר? כדאי שתכירו את חברת גרבוגרף ישראל (טכנולוגיות) בע"מ שתחום זה הוא התמחותה העיקרית.

פעולות של סימון וחריטה קיימות בשוק העולמי כבר הרבה זמן עם אמצעים שונים לביצוע. יחד עם זאת, בעשור האחרון מתחזק הביקוש לחריטה וסימון באמצעות לייזר, בגין איכות העבודות שמכשור זה מספק לצד ירידה משמעותית בעלויות מבוקשות הנובעות בין היתר מתחרות עזה מכיוון סין. מכשור של חריטה וסימון בלייזר מסופק על ידי גרבוגרף ישראל, המשווקת מוצרים של מותגים עולמיים מובילים.

מתמחים בחריטה וסימון בלייזר

חברת  גרבוגרף ישראל, נציגת קבוצת Gravotech העולמית, מספקת פתרונות אינטגראליים בכל הקשור לסימון, חיתוך וחריטה בלייזר. הפתרונות מותאמים לצרכיו של כל לקוח ומיועדים לספק מענה שלם בתחום עם שירות מקצועי, יעיל ומהיר. בין היתר החברה משווקת מכונות לייזר לסימון וחריטה, מכונות ממוחשבות לחריטה, תוכנות ייעודיות לצרכי חריטה, ומכונות עזר לצרכי שילוט וחומרי חריטה שונים. פתרונות החברה מבוססים על תוכנה בעברית ידידותית לשימוש המפעילה את מכונות הלייזר בדומה לאנדרואיד. זאת לצד מערכת פתוחה, המאפשרת ייצוא ללא הגבלה של קבצים לתוכנה לרבות קבצי Acrobat , Illustrator, Coral Drew ו- AutoCAD.

חריטה על כל סוג של חומר

בעזרת מכשור הלייזר המתקדם שגרבוגרף משווקת ומוכרת ניתן למעשה לחרוט על כל סוג של חומר בין אם מדובר בעץ, נייר, מתכת, פלסטיק זכוכית וכו'. עבור כל חומר גלם הנדרש ללקוח ובייחוד כאשר מדובר במתכות, מותאמים עוצמה וסוג של גל באופן אופטימאלי העונה על צרכי החריטה ומתאים למכונה ולטכנולוגיה בה עושים שימוש.

מכונות לייזר מתקדמות ואמינות

בגרבוגרף משווקים מכונות לייזר מתקדמות עם מערכות קירור אוויר הנחשבות הרבה יותר איכותיות ומומלצות מאשר מכונות על בסיס קירור מים, מפני שהן משפרות את תפקוד המכונות ומאריכות את חייהן. המכונות מציגות רמה גבוהה של אמינות ואחוזי עוצמה לאורך זמן בהתאם להתחייבות היצרן. כמו כן המכשור מציג עמידות שאינה תלויה במידת הטמפרטורה החיצונית. הלייזר במכונות שהחברה מספקת הינו של  Coherentהידוע באיכותו הגבוהה וביכולתו המוצהרת לספק שישים אלף שעות עבודה.

סדרות שונות של מקורות לייזר

מגוון האפשרויות וההתאמה לצרכיו של כל לקוח ניכרת גם בסדרות שונות הכוללות את ארבעת מקורות לייזר שיש בשוק. המקורות כוללים לייזר CO2 הנחשב לנפוץ ביותר בעולם ובישראל ומאפשר לבצע פעולות חיתוך וסימון של זכוכית, מתכות שאינן מבריקות, פרספקס וחומרים אורגניים. זאת בנוסף ללייזר על בסיס Fiber או לייזר Hybridהמיועדים לסימון וחיתוך של חומרים קרמיים, סוגים שונים של פלסטיק ושל מתכות מבריקות כמו נחושת, פליז ונירוסטה. כמו כן קיים לייזר מסוג Greenהמתאים לסימון וחיתוך של חומרים קרמיים, סיליקון ופלסטיק על כל סוגיו.

כל ציוד הסימון והחריטה של חב' גרבוגרף ניתן להתקנה ישירה על קווי ייצור מהירים או לעבודה כיחידה עצמאית.

לעוד פרטים ומידע בכל הקשור לפתרונות סימון וחריטה בלייזר, צרו קשר עם חברת גרבוגרף ישראל (טכנולוגיות) בע"מ בטלפון 054-488-0776.

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן