עולם שלם של צבעי מים

אם אתם אוהבים לצייר בצבעי מים כדאי לכם הכיר את חברת מאי ארט, גן עדן אמיתי לחובבי הציור במים ולציור ואומנות בכלל.

 

באתר ובחנות מאי ארט שבדיזינגוף סנטר מצוי המבחר הגדול ביותר בארץ של צבעי מים ומוצרים נלווים, המיוצרים על ידי מותגים מובילים. בחנות של החברה תמצאו גם צבעי מים וחומרי עזר שאין באף מקום, המיובאים באופן בלעדי כמו מהמותג הגרמני שמינקה, צבעים של המותג האמריקאי דניאל סמית, ושל החברה הקוריאנית המצליחה PWC. איכויות אלו הופכת את מאי ארט למוקד עלייה לרגל של ציירים ואמנים מקצועיים וחובבנים המבקשים ליצור בצבעי מים.

 

בואו נדבר קצת על צבעי מים

צבעי מים, המכונים בלועזית אקוורל, הינם צבעים ייחודיים המבוססים על פיגמנטים, מים וגומי ערבי המעבה ומייבש אותם. את הצבע ניתן לרכוש מיובש או רטוב ובדרך כלל מקובל לצייר בצבעי אקוורל על גבי ניירות עבים מיוחדים. צבע המים מתייבש במהירות על גבי הנייר ומותיר שכבה ברמות שונות של שקיפות, שעליה ניתן להוסיף עוד שכבות באמצעות טכניקות ציור שונות כמו טכניקת רטוב על רטוב. באופן כללי, העבודה עם צבע מים נדרשת ברמה יחסית גבוהה של מיומנות עבור כל סגנון – מריאליסטי ועד מופשט.

 

כל צבע מים שתרצו

באתר ובחנות של מאי ארט תמצאו מבחר איכותי ובלתי נדלה של צבעי מים מוצקים או נוזליים, שנמכרים כפרטים יחידים או בסטים. הם מוצעים בכל רמה החל מסטודנט, ציירים מתחילים וחובבנים, ועד רמת ארטיסט לאומנים וציירים מקצועיים. מדובר בצבעים של מותגים עולמיים מוכרים בארץ כמו רמברנדט, ואן גוך וטלנס, לצד מותגים עולמיים שתוכלו למצוא רק אצל מאי ארט.

 

כך למשל, תמצאו בחנות צבעי מים הורודום בשפופרת של המותג הגרמני הוותיק שמינקה, הנחשבים לצבעים הטובים בעולם. צבעים אלו מבוססים על פיגמנטים טבעיים וטהורים ומוצעים במאה שלושים ותשעה גוונים שונים, לרבות לבן אטום. כמו כן, החברה מייבאת צבעי מים מבית המותג הקוריאני PWC, עם מעל שמונים גוונים ברמת ארטיסט, המיוצרים בהליך ייחודי עם פיגמנטים משובחים ובתוספת של גומי ארביקום איכותי במיוחד. תכונות אלו מתבטאות בצבעים מעולים עם סמיכות ועומק של גוונים.

 

כל חומר עזר לציור במים

לצד צבעי מים מעולים במבחר עשיר במיוחד, בחנות ובאתר של מאי ארט תיהנו גם מגוון גדול של חומרי עזר לציור במים. חומרים אלו כוללים למשל ניירות מיוחדים בעלי כושר ספיגה מותאם לצבעי מים, נטולי חומצות, התורמים לשימור גוונים מקוריים ועם סיבים שלא נהרסים או נקרעים בסביבת עבודה רטובה. הניירות מוצעים על ידי החברה בשלל סוגים של מרקמים וסיבים, החל מניירות עם סיבים סינטטיים ועד לניירות מאה אחוז כותנה שמציגים עמידות גבוהה לאורך שנים. זאת בנוסף לניירות המיוצרים בהליכי כבישה חמה וכבישה קרה ארוכים, התורמים לשימור צורת הנייר. בחנות מחזיקים גם מדיומים שונים לצבעי מים שמשפרים את התאמת הצבע לסוגים שונים של משטחים ומסייעים לזרימתו.

 

לעוד מידע ולהזמנת צבעי מים וחומרי עזר, צרו קשר עם חברת מאי ארט בטלפון 03-6203086.

 

 

מעוניינים גם בכלי עבודה וצביעה לבית? בקרו בחנות עולם הצבעים

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן