עולם השיווק והפרסום עובר לווידיאו

מבקשים לפרסם, לקדם ולמתג את חברתכם ומוצריה? כדאי מאוד שתשקיעו ביצירת סרטוני ווידאו בעזרת חברת הפקות מקצועית וורסטילית.

בעידן בו הכל עובר לאון ליין חזותי ומהיר, סרטוני ווידאו הפכו לאמצעי חיוני לשיווק, פרסום, קידום ומיתוג חברות. סרטונים אלו המבוצעים ביד אמונה יכולים לסייע בהבהרת וחידוד מגוון מסרים שיווקיים.

למה הם כל כך חיוניים?

בתקופה הנוכחית כשכולם ממוקדים בתכנים המופיעים מול מסכים, השיווק דיגיטאלי דרך רשת האינטרנט, באתרים, רשתות חברתיות, אינסטגרם, פייסבוק, יוטיוב, אפליקציות וכדומה, מתקדם בצעדי ענק והופך להיות יותר ויותר בסיסי בעולם הפרסום, המיתוג והשיווק. למעשה, הוא מהווה פלטפורמה לכל אמצעי שיווק, החל ממסעות פרסום גדולים ועד לפרסום מפה לאוזן. כמו כן, האמצעי העיקרי של שיווק דיגיטאלי הינו חזותי ונעשה שימוש בכלים ושונים הנדרשים לספק מענה מיידי, ברור וכמה שיותר אטרקטיבי. פתרון מעולה לצרכים אלו מספקים סרטוני ווידאו  בהציגם שורה ארוכה של יתרונות מהותיים.

בין היתר, סרטוני ווידאו תורמים להבהרת וחידוד מסרים שיווקיים והם נחקקים יותר טוב בזיכרון הצופים מאשר מידע טקסטואלי. בנוסף, סרטון מוצלח הגורם לעניין בקרב הצופים יניע אותם לפעולה בחיפוש אחר עוד מידע בנושא, והוא גם יעלה את רמת האמון של הצופה במותג שמאחוריו ובמוצריו, וישפיע על הרצון לרכשם. במילים אחרות, כדי למתג את חברתכם בהצלחה, ליצור עניין סביב מוצריה ושירותיה, ולזכות ביתרון יחסי על פני מתחרים, יש צורך בימינו להשקיע בהפקת סרטוני ווידאו איכותיים.

איך זה בדיוק קורה?

הפקה של סרטון ווידאו אפקטיבי מורכבת מהליך מקצועי בעל מספר שלבים עיקריים. בתור התחלה יש להגדיר את מטרת הסרטון, לאפיין את הלקוח, קהל היעד שלו והשוק בו הוא המותג פועל. נתונים אלו יכתיבו את הקונספט של הסרטון ואופיו, בין אם כסרטון הומוריסטי, אינפורמטיבי, מצויר, עם צוות שחקנים, צילומי אולפן או חוץ ועוד. כעת ייאספו חומרים שונים עבור הסרטון כמו טקסטים, שרטוטים ותמונות, וייכתב עבורו תסריט. בשלב הבא תוכן תוכנית עבודה המפרטת את כל צרכי ושלבי ההפקה, לרבות ציוד, זמנים, צוות נדרש, אתרי צילום וכדומה. כעת, שהכל מוכן, ניתן לעבור לצילומים עצמם שלאחר מכן עוברים עריכה עד לקבלת סרטון איכותי ושלם המוכן להפצה.

הגורם שמאחורי הסרטון

היעילות של סרטוני ווידאו כבר ידועה בשוק והם הפכו למוצר שיווקי נפוץ. לכן, כדי לזכות ביתרון על פני מתחרים עם סרטון אפקטיבי בהעברת מסרים, התורם למיתוג העסק ומושך את עין הצופה, יש חשיבות רבה למידת המקצועיות של חברת ההפקות, הוורסטיליות שלה בתחומי ווידאו ואנימציה, והיותה עובדת בסטנדרטים גבוהים ביותר של ביצוע.

דוגמא טובה לכך הינה חברת מוסטש המתמחה בהפקות ווידאו ואנימציה, שמספקת מענה מקצועי, אמין ומקיף לכל צרכי ההפקה מצעדיה הראשונים, ובעלת יכולת להפיק כל סוג של סרטון בין אם מדובר בסרטון תדמית, הדרכה, מוצר, פרסומות ועוד. המענה המקצועי של מוסטש מתחיל בשלבי הקריאייטיב עם רעיונות לסרטון, כולל בריינסטורמינג בשיתוף חופשי של הלקוח, וממשיך להפקה, צילומים, עריכה, אנימציה, הקלטת קריינות, סאונד אפקט ועוד.

כל זאת בשילוב מגוון טכניקות מתקדמות, בתמחור הוגן, בשקיפות מלאה ובתמורה גבוהה להשקעה.

לפרטים נוספים אודות הפקת סרטוני ווידאו צרו קשר עם חברת מוסטש בטלפון 052-7407137.

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן