עולם המחשוב וההדפסה: הלקוחות המובילים במשק ובעולם לא טועים

יודעים מה משותף לנאסא ופיקסר? שתיהן לקוחות של חברת Apple, שמוצריה משווקים בישראל ע"י נין נון.

 

חברת נין נון בע"מ המוערכת מהווה כתובת מקצועית ואמינה ללקוחותיה – מנהלי IT, מנהלי רכש ומנהלי משרד – עבור כל צרכי המחשוב וההדפסה של המשרד המודרני. המוצרים כוללים בין היתר מוצרי מחשוב כמו: אייפדים, מחשבים ניידים, תחנות עבודה, מדפסות משולבות, מדפסות תלת מימד, פתרונות תוכנה וחומרה, ציוד היקפי, שירותי תמיכה ועוד. זאת בדגש על קדמה וחדשנות טכנולוגית, איתור מוצרים מדויקים לצרכי העסק ואספקתם במחירים הוגנים ותחרותיים.

 

חברה מתקדמת המשרתת גורמים רבים במשק

נין נון, חברה בת של מפעיל התומכת ומשלימה את פעילויותיה העסקיות, פועלת בתחום כבר מעל לשבעים וחמש שנה ומספקת שירותים למגוון גורמים מובילים במשק, עסקיים ומוסדיים. היא מתמחה במתן פתרונות מקיפים של המותגים המובילים והמתקדמים לארגונים ומוסדות חינוך, בכל הקשור למחשוב והדפסה. הפתרונות כוללים בין היתר שיווק של פתרונות מחשוב ושירותי תמיכה עבור שרתים, מחשבים נייחים, מחשבים ניידים, מדפסות, מדפסות תלת מימד, מכונות צילום, מסכים חכמים, מקרנים, ציוד היקפי וקלטות גיבוי. בין המותגים שנין נון משווקת את מוצריהם ניתן למצוא את דל, אפל, טושיבה, HP, LG ועוד.

 

מגוון לקוחות מענייניים ואסטרטגיים

מאחורי חברת נין נון עומדת שורה ארוכה של לקוחות מענפים שונים במשק המקומי והעולמי. מדובר בלקוחות השייכים למגזר העסקי והמוסדי, לרבות בתי חולים, מוסדות חינוך ואקדמיה, עיריות ורשויות מקומיות כמו עיריית בת ים, בתי ספר, יסודי, חטיבה ותיכון, חברות ותעשיות מובילות במשק מתחומים מעניינים ומגוונים. חברות תקשורת, חברות היי טק, חברות הנדסה העושות שימוש במוצרי החברה בתחנות עבודה חזקות ומקצועיות, כולל מוצרי אפל לרבות מחשבי מאק ומאק בוק עבור פונקציות של גרפיקה, עיצוב, מוסיקה ואנימציה.

מעבר לכך החברה פועלת למען הקהילה והיא אחראית על הובלת פרויקטים מיוחדים השמים דגש על קידום החינוך בישראל. מדובר בפרויקטים כדוגמת קרן אתנה ששמה לה ליעד לספק מחשב נייד לכל מורה בארץ, מתוך חזון להעצים את מעמדם של המורים בישראל ולצמצם את פערי ההבנה הדיגיטלית בין המורה לתלמידיו.

 

פתרונות מקיפים לכל תחום מבוקש

כאמור, עם חברת ניו נון תזכו בפתרונות מקיפים ומתקדמים בכל תחום מבוקש. לשם המחשה, אם אתם נדרשים לפתרונות תלת מימד החברה תספק לכם מענה מדויק, בהתאם לענף שאליו אתם שייכים כמו תעשיה והנדסה, רפואה ודנטל או תכשיטנות. הפתרונות יסופקו עם שירות יעוץ ותמיכה אישי ויותאמו לטכנולוגיה הנדרשת, בין אם מדובר במדפסות תלת מימד בטכנולוגית FDM של אולטימייקר, או בטכנולוגיית SLA  של DWS כל הפתרונות ההדפסה השולחניות והמקצועיות כולל שירות בבית הלקוח. כל זאת לצד אספקת ציוד נילווה למדפסות לרבות תוכנות תלת מימד, סורקי תלת ממד וחומרי גלם עבור המדפסות.

 

לעוד מידע אודות ניון נון, שירותיה והפתרונות המקיפים שלה צרו קשר עם החברה בטלפון 03-9183355.

 

 

זקוקים לדיו ומוצרי הדפסה נוספים? בדקו גם חנות הזמנת דיו ודפוס

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן