עוגת יום הולדת מעוצבת 

מכירים את זה שאתם מחפשים עוגת יום הולדת מעוצבת ואתם מגלים עולם מלא אפשרויות בלתי נגמרות? הטעמים, העיצובים, הסגנונות, עם כיתוב מעוצב? עם קישוטים? קלאסי? עם קונספט? איך אפשר להחליט עם כל המגוון הזה???

בואו נעשה קצת סדר בבלאגן! איך תדעו לבחור את העוגה שהכי תתאים לכם!

שלב ראשון!

התאימו את העוגה למי שחוגג יום הולדת. 

עוגת יום הולדת מעוצבת עם קישוטים ודמויות לילדים בדרך כלל או לאירוע מיוחד שדורש עוגה מאוד ממוקדת באפיון שלה או עוגה בעיצוב קלאסי, נקי שבדרך כלל בה הטעמים הם מרכז העניין. יש כמובן גם הרבה באמצע אבל בדרך כלל כשהעוגה היא לקהל צעיר מאוד אז פחות שכבות קרם ויותר עוגת ספוג מעוצבת וכאשר העוגה מיועדת לקהל מבוגר יותר אז העיצוב יותר נקי והטעמים מאוד חשובים.


שלב שני!

דעו מהו התקציב שלכם.

חשוב לעשות סקר שוק, לראות אלו סגנונות אתם יכולים להזמין בתקציב שלכם כדי שגם מצד אחד לא תחרגו מהתקציב ומצד שני גם לא תתבאסו על העוגה. דרך נוספת לחסוך בתקציב היא לחפש באזור קרוב אליכם ולשקול איסוף עצמי. 


שלב שלישי!

בחירת טעמים.

מה הטעמים שחוגג או חוגגת יום ההולדת אוהבים? אם הם אוהבים טעמים מיוחדים אולי תוכלו למצוא קונדיטור.ית שיתאימו עבורכם טעמים וסגנון עיצוב. דוגמא נהדרת לכך היא הקונדיטורית ספיר גמליאל שמחה להיענות לטעמים של לקוחותיה במבחר עוגות ראווה מעוצבות. 

הסגנון שלה פונה יותר לקהל בוגר, אקלקטי שמחפש סגנון נקי אך מיוחד מאוד עם טעמים מדוייקים.


שלב רביעי!

בחירת עיצוב.

כל סגנון עיצוב שבחרתם: קלאסי, ילדותי, עדין או משוגע, בצק סוכר או עוגת גלסאז מבריקה חשוב שבתחומו תתמקדו במשהו שמאפיין את מי שחוגג.ת יום הולדת. הצבעים, תחום עניין, הגיל, מאורע משמעותי, תחביבים.. כל דבר שיכול להפוך את עיצוב העוגה למיוחדת ואישי עבורם. לא עוד עוגה אלא עוגת יום הולדת מעוצבת ומיוחדת ממש!


שלב חמישי!

לא לשכוח אף פרט.

מצאתם קונדיטור.ית, סיכמתם על טעמים ועיצוב ועכשיו הפרטים הקטנים!

רגישויות ואלרגיות של חוגג.ת או של אחד מהחברים או משפחה? אל תשכחו לציין! אף אחד לא רוצה אי נעימות ביום הולדת שלו. 

תאריך! לכתוב נכון תאריך ושעה, כתובת וכל פרט נוסף כדי שהעוגה תגיע בזמן הנכון ולמקום הנכון. 

קבעתם איסוף עצמי? אל תשכחו להגיע בזמן לאסוף את העוגה! 


שלב שישי ואחרון!

מזל טוב – חוגגים יום הולדת.

העוגה בידכם, החגיגה בעיצומה, כולם עפים על העוגה שאם הלכתם לפי כל השלבים היא מדוייקת בטעמה ובעיצובה – עוגת יום הולדת מעוצבת בדיוק כמו שכל אחד מבקש לעצמו!

רגע לפני שמחלקים פרוסות לכולם – תצלמו, תפרגנו לקונדיטור.ית המוכשרים שעמלו והכינו לכם יצירת פאר כבקשתכם וגם למה לא להשוויץ? 

 

אז נכון, עוגת יום הולדת מעוצבת ומושקעת היא חתיכת השקעה אבל כשעושים את זה נכון היא גם משדרגת את החגיגה, הופכת אותה לבלתי נשכחת, כזו שכולם רוצים להיות חלק ממנה ומאפשרת לכם להכיר עולמות ואנשי מקצוע מוכשרים ומופלאים לעצמכם ולסביבתכם.

אז מתי חוגגים יום הולדת??

 

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן