עוגות מוס מפוארות

אירוע חשוב מתקרב – חייבים עוגות מוס!

יום הולדת, סיום לימודים, שחרור מצה"ל, מסיבת רווקות, חג או כל אירוע משמח אחר… מה הדבר הראשון והבסיסי ביותר שחייבים? עוגה כמובן! 

ולא סתם עוגה, עוגה מיוחדת, טעימה ומפוארת עם הקדשה ופינוקים. אין אירוע בלי עוגה ולכן עוגות מוס הפכו להיות כל כך טרנדיות בשנים האחרונות.

אפשר למצוא אינסוף אפשרויות כשמחפשים עוגות מוס ברשת ובחנויות. החל מסגנון קלאסי ועד עוגות מוס מעוצבות עם שילובי טעמים מטורפים ועיצובים חדשים שממש מקשים על לפרוס את העוגה מרוב שהם כל כך יפים! 

עכשיו ברור שהטעם הוא העיקר אבל עוגות מוס מפוארות הן עוגות מורכבות המכילות מספר שכבות, כל שכבה בעלת מרקם שונה וטעם שאמור להשלים את שאר השכבות ואת העוגה כולה. עוגת קרם פשוטה בדרך כלל עשויה מעוגת ספוג וקרם אבל עוגת מוס מעוצבת ואפילו מפוארת היא עולם אחר לגמרי. שכבות העוגה לקוחות מהעולם הצרפתי הלוא הוא הקלאסיקה האמיתית של עולם הקונדיטוריה, עם שמות כמו: דקואז, שכבת קראנץ', פרלינה, קולי פירות, ציפוי גלייז מבריק וכמובן מוס וקרם שכולנו מכירים.

אל תתנו לשמות האלו לגרום לכם להיבהל חלילה כי העוגות האלו שוות את זה! כל שם כזה של שכבה בעוגה מסמל טכניקת הכנה אחרת וטעמים נפלאים! הקונדיטורים יוצרים עבורכם עוגות מוס שישדרגו כל אירוע וכל עוגת יום הולדת לבלתי נשכחת! 

אז לא עוד עוגת יום הולדת פשוטה אלא עוגת מוס מעוצבת בהזמנה אישית, בואו ניקח לדוגמא עוגות מוס של הקונדיטורית ספיר גמליאל כדי להבין בדיוק על מה מדובר:

עוגת קפה, שוקולד וקרמל

עוגת קפה עשירה המורכבת משכבות:

– בבסיס העוגה שכבת קראנץ' שוקולד חלב עם פרלינה לוז ופניני קרמל

– מעל שכבת בישקוטי ביתי בטעם עשיר של סירופ קפה איכותי 

– שכבה נוספת של מוס קרמל עשיר ומעליו ממרח קרמל וניל 

– את כל השכבות האלו עוטף מוס שוקולד קפה.

ולסיום המפואר יש ציפוי גלייז מבריק המעוצב לפי בקשת הלקוח כולל הקדשה וצבע. 

ואם אתם פחות בענייני הקרמל יש עוד דוגמא על בסיס טעמי יוגורט: 

 

עוגת קרם לימון, יוגורט ופרלינה שקדים

– הבסיס כאן היא שכבת  ז'קונד (עוגת ספוג דקה) פרג ולימון 

– מעל שכבת קראנץ' פרלינה שקדים ביתית

– שכבה נוספת של קרם לימון עדין ומיוחד ומעליו פנקוטת יוגורט

– את כל השכבות עוטף מוס יוגורט לימוני שמאזן את כל העוגה 

והציפוי שסוגר את הכל – גלייז מעוצב.

 

יש עוגות מוס שנוצרות בעקבות בקשות לקוחות ויש כאלו הנוצרות מפרי דמיונם של הקונדיטורים. כל עוגה בפני עצמה מבוססת על השילוב הנכון והאיזון בין הרכות של המוס לעומת הקראנצ'יות של השכבות האחרות ואיזון הטעמים ביניהן. 

עוגות מוס מהסוג הזה מרשימות כל כך בעיצוב הנקי והמהוקצע שלהן מבחוץ אבל ברגע שפורסים ורואים את רובד השכבות וטועמים את שילוב הטעמים – אז מבינים באמת כמה שווה להשקיע בעוגה כזאת! 

אז בפעם הבאה שאתם חוגגים אירוע מיוחד שווה לכם לחפש בקפידה את הכוכבים האמיתיים – עוגות מוס מורכבות ומפוארות ותראו איך החוויה משתדרגת והחגיגה הופכת לבלתי נשכחת וכל כך טעימה!

 

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן