עבודות עפר ופיתוח מקצועיות

עבודות עפר ופיתוח מקצועיות

עבודת פיתוח ועפר דורשות ניסיון רב וידע הנדסי מעמיק, כמו גם ציוד כבד איכותי ומתקדם. אלו בדיוק האיכויות והכלים שמציעה חברת גיא שובל בע"מ.

אם אתם מחפשים חברה מומלצת, אמינה ומנוסה עבור עבודות עפר ופיתוח, כדאי שתכירו את גיא שובל בע"מ. מדובר בחברה משפחתית ותיקה המתמחה בעבודות עפר, עבודות אספלט וסלילת כבישים. ניסיונה העשיר של החברה מאפשר לה להתמודד עם פרויקטים בכל קנה מידה ובכל רמת מורכבות, צרכים טכניים, סיווג טופוגרפי, נתוני סביבה ושטח.

חברה משפחתית ומוערכת

גיא שובל הינה חברה משפחתית הפועלת בתחום כבר חמישה עשורים, מוכרת ומוערכת בקרב גורמים מביני עניין בענף הבניה. מאחורי החברה שורה ארוכה של לקוחות מכל מגזרי המשק לרבות התעשייה האווירית, משרד הביטחון, משרדי ממשלה, קיבוצים ומושבים. החברה מנוהלת כיום על ידי הבן גיא שובל ונותנת מענה מקצועי לקשת רחבה של צרכים. הפתרונות מסופקים בהתאמה מלאה לתוכניות תוך הבנת תנאי השטח ועמידה בלוחות זמנים, על ידי צוות מיומן ואחראי הנעזר בציוד מתקדם, איכותי ומקיף. הציוד כולל בין היתר כלי חציבה, כלים לפינוי פסולת, כלי הובלה, כלי חפירה וכדומה. כל זאת ועוד עם מערך שירות אישי, בשקיפות מלאה ועבור מחירים הוגנים ותחרותיים.

עבודות עפר

עבודות עפר מסופקות על ידי החברה בסטנדרטים גבוהים ביותר של מקצועיות, איכות ובטיחות, עם הקפדה על הוראות וכללי הבטיחות הנדרשים להפעלת ציוד הנדסי כבד. מדובר בכל סוגי עבודות העפר המבוצעות עבור כל שלבי הפרויקט בעזרת כלי צמ"ה נחוצים, כדוגמת מפלסות, דחפורים, מחפרונים ויעה אופני. העבודות כוללות בין היתר חישוף שטחים מיוערים, יישור קרקעות, עבודות חפירה, פינוי עפר ופסולת ועוד.

סלילת כבישים, שבילים ועבודות אספלט

בהמשך לעבודות עפר, בגיא שובל מתמחים גם בסלילת כבישים ושבילים ובעבודות אספלט. העבודות מבוצעות בעזרת מפזרות סטנדרטיות ומיוחדות עבור פרויקטים מצומצמים או נרחבים, בכל היקף עבודה וזמני ביצוע. העבודות כוללות בין היתר סלילת כבישים, ריצופים משולבים, סלילת דרכים צרות במיוחד כדוגמת שבילי אופניים, שבילים להולכי רגל, שבילי טיול בטבע ופארקים. כל עבודת סלילה מבוצעת על ידי החברה עם חומרים מתקדמים ואיכותיים, ברמות גימור גבוהות במיוחד, תוך הקפדה על עבודות ניקוז. איכויות אלו מבטיחות את עמידות הכביש או השביל לאורך זמן ובכל תנאי מזג אוויר – חמים או גשומים.

עבודות ריצוף משולבות

תחת אותה כתובת קבלנית, וכחלק מהתמחותה בסלילת שבילים, חברת גיא שובל מספקת גם שירותי קבלן ריצוף משתלב עבור לקוחות פרטיים, עסקיים וציבוריים. עבודות אלו מיועדות בין היתר עבור שבילים, כבישים, חניות, ככרות וחצרות. הן מבוצעות על גבי שכבה דקה של חול מהודק שעליו מניחים אבנים משולבות איכותיות, המוצעות בשלל גדלים, צורות וגוונים, המהודקות יחד עם החול בעזרת מכבש. כל זאת, שוב, תוך עמידה בתווי תקן ותקני בטיחות ועם תוצר סופי מרהיב ועמיד לאורך זמן.

 לעוד מידע ופרטים בנושא עבודות עפר ואספלט צרו קשר עם חברת גיא שובל בע"מ בטלפונים 052-2509061 או 03-9325052.

 

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן