שילוב מנצח של אנימציה ווידאו

סרטי תדמית B2B: השילוב המנצח של אנימציה ווידיאו

סרטוני תדמית B2B מהווים כלי משמעותי לקידום החברה ומוצריה מול קהל עסקי, לקוחות ומשקיעים פוטנציאליים. יחד עם זאת, על מנת שיעשו את עבודתם נאמנה עליהם לקלוע למטרה ולשלב היטב את המסרים המבוקשים באופן המשדר רצינות ואמינות מצד אחד, וקדמה וחדשנות מצד שני. את המענה הטוב ביותר לצרכים הללו מספק השילוב של אנימציה ווידאו.

 

למה דווקא אנימציה?

ניתן להתייחס אל סרטון תדמית B2B כמו אל קרס עם פיתיון שאתם משליכים למים, כלומר אל פלטפורמות דיגיטליות ונוספות. בתור שכזה עליו להיות מגרה ואטרקטיבי עם מסרים מהירים וקצרים, ולהביא את ההיילייטס שידברו אל קהל היעד. את המטרות הללו ניתן להשיג באמצעים שונים לכל אורך תהליך הפקת הסרטון, החל בשלב הקונספט, דרך בניית התסריט ועד לקריינות והעריכה.

בתוך כך, יתרון משמעותי מעניקה טכנולוגיית האנימציה המתקדמת של ימינו על פני סרטונים מצולמים. בסרטוני אנימציה ניתן לבנות את המציאות/העולם שמתאימים ללקוח, במקום ניסיון להשתלב בעולם הקיים, ובאמצעותם ניתן להעביר בקלות, בבהירות ובפשטות מסרים, סצנות ותיאורים יחסית מורכבים. מדובר בסרטונים הנערכים על גבי מחשב שמאפשרים להסביר נתונים שונים, למשל איך פועל מוצר טכנולוגי או תוכנה, כיצד הם בנויים מבפנים, מהם היתרונות והתועלות שלהם, וכדומה. אפשר גם להמחיש ולעורר הרבה יותר עניין לגבי תכנים שבדרך אחרת ייראו "יבשים", למשל מוצר עתידי שעוד לא קיים בפועל, הצגה של רכיבים וממשק משתמש, וזאת באופן שקשה מאוד לעשות עם צילומי וידאו.

בפרט האנימציה מצוינת עבור הצגה של טכנולוגיות מורכבות בתחום ההייטק, עבור תוכנות ואפליקציות חדשות, ובכלל כאשר רוצים להעביר מסר של קדמה וחדשנות – שכן היא מדגישה את האפקט הטכנולוגי.

 

אז מדוע לשלב וידאו?

עם כל הכבוד לאנימציה, בוודאי לא נס לחו של הוידיאו. הטכנולוגיה הוותיקה נותנת את הפן המציאותי, הריאלי והמשכנע של החברה, והיא יכולה אף להיות עדיפה על אנימציה במצבים שונים. למשל כשרוצים להמחיש לצופים מיהם האנשים העומדים מאחורי המוצרים, כאשר רוצים ליצור היכרות חזקה עם מוצר המובדל מאחרים על המדף, כאשר רוצים לחזק את האמון בטיב המוצר, בחברה וכן הלאה.

לפיכך השילוב האופטימאלי בסרטוני תדמית רבים הינו אנימציה + וידיאו, שכן התוצאה היא סרטון המביא גם קדמה טכנולוגית וגם היכרות עם האנשים העומדים מאחורי המוצר. באמצעות הוידיאו ניתן להציג למשל את המנכ"ל או היזם, את הפונקציות הרלוונטיות, את מתחמי העסק ומחלקותיו, מה שמשדר ביטחון ואותנטיות ומעורר אמון. זאת בזמן שהאנימציה מציגה את המוצר העתידי או הבלתי נראה (תוכנה למשל), באופן ברור ומובן. למעשה האנימציה מייצגת את התוכנה, המתממשקת לוידיאו שמייצג את המציאות, מה שמחזק את תחושת ההשפעה של התוכנה על המציאות והסביבה בה היא תפעל.

השילוב בין השניים הופך את הכל לאמיתי ומובן הרבה יותר, ומכאן לבעל ערך רב, בעוד הסרטון מקרב את הקהל למוצר כי ממש ניתן לראות את אופן הפעולה במציאות.

 

להפיק סרטון אנימציה ווידאו

הפקת סרטונים המשלבים בין אנימציה ווידיאו אינה עניין של מה בכך, והיא מחייבת ניסיון עשיר וידע מקצועי נרחב. לכן חשוב לפנות אל חברות מוביל בתחום כמו FilmsForAChange המפיקה סרטים לשוק ה- B2B בלבד. על עובדי החברה נמנים מקצוענים מהשורה הראשונה בעולמות הקולנוע והאנימציה, החל באנימטורים מוכשרים ועד לתסריטאים ובימאים, ומאחוריה מאות סרטונים שהופקו לסטרטאפים, מותגי ענק ועד לעסקים קטנים.

 

לפרטים נוספים בנושאי הכתבה הנכם מוזמנים לפנות אל חברת FilmsForAChange בטלפון 077-4339500.

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן