סרטי תדמית שמשווקים עסקים

מבקשים כלי יעיל לקידום ולשיווק העסק במדיה הדיגיטאלית ומחוצה לה? שווה לשקול סרטון תדמית איכותי ומקצועי.

 

סרטי תדמית עבור צרכי שיווק מהווים כלי אפקטיבי המוצע בעלויות סבירות ביותר. ניתן לעשות בהם שימוש במגוון דרכים, בין אם באתר החברה, ברשתות חברתיות, בדואר אלקטרוני, בעסק עצמו ובנקודות מכירה שלו, וגם בתערוכות, כנסים וירידים ועוד. זהו אמצעי המתאים לבתי עסק מתחומים שונים ובכל קנה מידה, העשוי להשיג תוצאות מצוינות. יחד עם זאת, בכדי שסרט תדמית יענה ליעדיו באופן הטוב והמדויק ביותר הוא נדרש בתכנון והפקה מקצועיים, עם יכולת להפוך מסרים וערכים לסרטון איכותי, קצר ומשפיע.

 

היתרונות השיווקיים של סרטי תדמית

סרטי תדמית מומלצים ככלי שיווקי לעסקים עקב כמה יתרונות מהותיים. בתור התחלה, הם מספקים חשיפה ויזואלית אטרקטיבית שהינה קלה יותר לעיכול וחיבור, וגם יותר מושכת בהשוואה לטקסטים כתובים או תמונות סטטיות. כמו כן סרטוני תדמית תורמים לקידום האורגני של עסקים במנוע החיפוש של גוגל ואם הם באמת מוצלחים הם יכולים להפוך ולוויראליים ובכך להעצים את חשיפת העסק, שירותיו ומוצריו.

 

הערכים המובילים של העסק

סרט תדמית טוב עם תוכן שיווקי אפקטיבי, נדרש בראש ובראשונה להכיל ולהבליט את ערכי החברה ויתרונותיה עבור קהל היעד. לשם כך יש להגדיר קודם כל את קהל היעד שלכם ואיזה סוג של לקוחות אתם רוצים למשוך. לאחר מכן יש להבין ממה הלקוחות מתלהבים, על מה הם לא מפסיקים להחמיא לכם ואיזה חוסר או קושי המוצר והשירות של העסק נועד לפתור. מעבר לכך, בכדי לתת לערכי הסרטון עוד עומק חשוב להגדיר מחדש ולחדד את התדמית הנכונה לעסק, המבוססת על החזון, האופי והמיתוג שלו. בשורה התחתונה התדמית הזו מגדירה את הערך והיתרון העיקרי שישי לחברה להציע.

 

להפוך מסר וערך לסרטון אפקטיבי

המעבר ממסר וערך מבוקש ועד ליצירת סרטון תדמית אפקטיבי, מחייב יכולות מקצועיות מעמיקות. יש לדעת כיצד בדקה וחצי מעבירים מסר, ערך או רעיון מבוקש, באופן שיגע בקהל היעד ויוביל אותו לפעולה מבוקשת. חשוב להבין שדרך זו אינה מבוססת רק על מידע אלא נדרש תרגום מסרים וערכים לכדי רגשות ותחושות, והעברתם באופן חזותי ווקאלי באמצעים שונים. כך למשל, האמצעים מורכבים מתסריט טוב, לוקיישן מתאים, קריינות מקצועית, חזות גראפית, קצב ומסיקת רקע, עריכה חכמה ועוד.

 

חברה מקצועית בתחום

אחרי שיש לכם הבנה בסיסית באמצעים הנדרשים ליצירת סרטון תדמית בעל ערך שיווקי, אתם יכולים לעבור לחיפוש חברת הפקות מקצועית, מנוסה ומומלצת. דוגמא טובה לכך מהווה חברת בי.אן.סי, המתמחה בהפקת סרטי תדמית. מדובר בחברה מתקדמת ומובילה המספקת מענה שלם לכל צורכי ההפקה, מהגדרות של קונספט ועד עריכה, אשר מעניקה את שירותיה לבתי עסק בכל קנה מידה ומענפים שונים.

לפרטים נוספים אודות הפקת סרטון תדמית לצורכי שיווק העסק ניתן ליצור קשר עם בי.אן.סי בטלפון 03-5628881 בfacebook באתר או במייל [email protected].

 

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן