סט תכשיטים למראה הכי אופנתי שאפשר לבקש

מי שבעניינים יודעת שהמראה הכי אופנתי בעולם התכשיטים מורכב מסטים מעוצבים, ובדגש על סטים של עגילים. באתר של מותג התכשיטים mk בראשות המעצבת מעין קריאף, מציעים לכן שלל סטים מעוצבים ומוכנים של עגילים ושרשראות בסגנונות שונים, וזאת לצד קטגוריה ייחודית להרכבת סט עצמאי, שם תוכלו לבחור עגילים בודדים וליצור מהם סט אישי משלכן.

 

על מה ולמה סט תכשיטים?

הבחירה בסט של עגילים, שרשראות ותכשיטים נוספים היא חלק ממגמה מובילה בעולם האופנה העכשווי – ללכת על מראה של שכבות. מראה השכבות ניכר בריבוי של תכשיטים, למשל מספר שרשראות באורכים ועיצובים שונים. ובנוסף, מכיוון שלכל אחת יש יותר מחור אחד באוזן קיים ביקוש לסטים של עגילים, המוצעים אף הם באורכים ועיצובים שונים המתכתבים אחד עם השני. עבור המגמות האלו מציע האתר המצליח של המותג mk מבחר עשיר ועכשווי של סטים מרהיבים, מוכנים או בהרכבה אישית.

 

סטים מעוצבים בעבודת יד 

כאמור, המותג mk מציע שלל סטים מעוצבים על ידי המעצבת מעין קריאף, המוכנים בעבודת יד מוקפדת ויצירתית מחומרים איכותיים, למשל מכסף טהור 925, עם ציפוי של כסף או זהב שני מיקרון, או עם ציפוי גולדפילד.  כך מתקבלים סטים אופנתיים וייחודיים בקשת של סגנונות, מה שמאפשר לכל אחת למצוא ולהזמין און ליין את הסט המועדף עליה.

סט עגילים בהתאמה אישית 

אם אתן רוצות ליצור סט עגילים משלכן, באתר של mk תמצאו קטגוריה ייחודית להרכבה אישית של עגילים, באופן המאפשר התאמה מלאה למספר חורים שיש לכן באוזן ולסגנון עיצוב מועדף. כך למשל, תוכלו למצוא בקטגוריה עגילים באורכים שונים, כמו עגיל צמוד מכסף בצורת פרח עם זרקונים לבנים או שחורים, או עגיל כדור זהב צמוד. אליהם תוכלו להוסיף עגילי חישוק בעיצובים וגדלים שונים, ולהמשיך לעגילים ארוכים יותר עם או בלי תליון, הכוללים גם עגילי שרשרת נופלים או עגילי שרשרת המחוברים אחד לשני.

 

סט מוכן של תכשיטים

למי שמתקשה לבחור לבד סט תכשיטים, האתר של mk מציע מבחר מרהיב של סטים מוכנים במגוון סגנונות, המתאימים למספר שונה של חורים. כך למשל, סט אמסטרדם מתאים לארבעה חורים והוא כולל עגיל חישוק קטן עם תליון מעוין, עגיל צמוד לאוזן בצורת שפיץ משולש, וזוג של חישוקים עם תליון משולב בצורת שפיץ ומעוין. כמו כן, באתר תיהנו ממגוון סטים של שרשראות כדוגמת סט אלכסה העשוי מכסף אמיתי ומורכב משלוש שכבות של שרשראות מלאות בנוכחות המחוברות לסוגר אחד, או סט יובל של שלוש שרשראות עם ציפוי זהב שני מיקרון או ציפוי גולדפילד, המורכב משרשרת גורמט מעודנת, שרשרת ארוכה עם תליון מעוין ושרשרת מודה עדינה וייחודית.


למידע נוסף על סטים מעוצבים של תכשיטים ועגילים צרו קשר עם המותג mk בטלפון 053-2552585.

שתף פוסט זה

כתבות פופולריות
לפתוח אתר תכשיטים – כך עושים את זה נכון
לייף סטייל

לפתוח אתר תכשיטים – כך עושים את זה נכון

סילבר ישראל בע"מ היא חברה ישראלית, המייצרת תכשיטי כסף 925 ומשווקת אותם אונליין בסיטונאות, בארץ ובחו"ל. למרות שאנחנו חברה סיטונאית,

מיקושה-מלה: אופנה ישראלית המחמיאה לכל אישה
אופנה

מיקושה-מלה: אופנה ישראלית המחמיאה לכל אישה

מיקושה-מלה הוא בית אופנה ישראלי כחול לבן, שצמח מתוך מפעל אופנה משפחתי ותיק הפועל כבר למעלה מ-40 שנה. בית האופנה

לובינקו בע"מ: יבוא ושיווק ציוד למסעדות ולבתי מלון
לייף סטייל

לובינקו בע"מ: יבוא ושיווק ציוד למסעדות ולבתי מלון

אנחנו, חברת לובינקו בע"מ, מספקים שירותי ייבוא ושיווק במגוון תחומים בישראל ובעולם, החל משנת 1990. אנו מייבאים ומשווקים ציוד מוסדי

כתבות מומלצות
לצאת לחופשת קרוז בלתי נשכחת

לצאת לחופשת קרוז בלתי נשכחת

בעשור האחרון יותר ויותר ישראלים מגלים את היתרונות של חופשת

חוויית קייקים במחיר מוזל 

חוויית קייקים במחיר מוזל 

אחת האטרקציות היותר מוצלחות שיש בישראל היא שייט קייקים, ואותה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן