סט עגילים בקומבינציות מיוחדות 

באתר התכשיטים של המותג קרני קראפט מציעים מגוון סטים מרהיבים של עגילי כסף בעבודת יד, בעיצוב ייחודי ואישי עם קומבינציות עכשוויות. מתוך המבחר כל אחת יכולה לאתר סט עגילים בקומבינציה מושלמת למראה ולאישיות שלה.

סט עגילים למבינות עניין
פעם עגילים היו מוצעים כסט תואם, כלומר זוג עגילים זהה אחד לכל אוזן. כיום המצב שונה לחלוטין ונשים צעירות יותר ופחות כבר לא מסתפקות בחור אחד בכל אוזן. יש להן שני חורים או יותר הממוקמים באזורים שונים לאורך האוזן, מחלקה התחתון לעליון. מגמה זו השפיעה גם על הגישה לענידת עגילים ולצורך בסוגים שונים של עגילים לכל אוזן – צמודים, ארוכים, עגילי חבק ללא חור וכדומה.

יחד עם זאת, נשים רבות מתקשות ליצור בעצמן קומבינציות מוצלחות מהעגילים שיש ברשותן ולהגיע למראה מרשים והרמוני שמעביר את המסר המבוקש. לשם כך אנו מציעים מענה מושלם עם מבחר ייחודי ועכשווי של סטי עגילים מכסף בסגנונות שונים, המוצעים למכירה און ליין דרך אתר המותג.

סטים בשלל קומבינציות 
באתר שלנו תיהנו ממבחר ייחודי, מרשים ועדכני של סטי עגילים המיוצרים מחומרי גלם משובחים, כסף 925 או ורמייל (כסף 925 בציפוי זהב מיקרוני). כל הסטים מעוצבים ומשולבים על ידי קרני. אצלנו כל אחת יכולה לאתר את התכשיטים המתאימים לה ולהופעתה, למשל תוכלו למצוא באתר סט העגילים מהסוגים הבאים:

  • סט עגילים SNAKE- למראה עכשווי ומתוחכם מוצעת קומבינציה ייחודית של שלושה עגילי כסף 925 בודדים בעיצוב מעודן, אשר נושא הנחש ניכר בטקסטורות עיצוב פני השטח שלהם. העגילים בסט כוללים עגיל נחש מפותל שגולש מהאוזן ועגיל חבק עליון משובץ בזרקונים שקופים, שביניהם עגיל כדור קטן ומבריק.
  • סט עגילים GYPSY- לצועניות בנשמתן מוצע סט מעודן ומרשים של שלושה עגילי כסף 925, הכולל שני עגילים בעיצובים של קונוס גותי. האחד בדמות עגיל גדיל מאורך עם שרשרת נחש עדינה ותליון קונוס, והשני עגיל חישוק ג'פסי עדין עם תליון קונוס. ולהשלמת המראה – עגיל צמוד עדין בצורת ברק המשובץ בזרקונים שחורים.
  • סט עגילי דיאנה- למי שמחפשת קומבינציה נשית ומלאת נוכחות מוצע סט עגילים מכסף 925 עם מוטיבים קלאסיים וחזות אלגנטית, בגווני כסף ושחור. הסט כולל עגיל צמוד משולש משובץ בזרקונים לצד עגיל חישוק משובץ בזרקונים שחורים עם תליון מעוצב מקריסטל שחור בדמות טיפה.
  • סט עגילי Six- אם את אוהבת עגילים וכמה שיותר, זהו ללא ספק הסט המושלם עבורך. לא פחות משישה עגילי כסף 925 יוצרים ביחד מראה מאוזן ומעניין במיוחד, שממש אינו מוגזם. הסט כולל שני עגילי חבק, אחד בדמות כוכב משובץ זרקונים שקופים והשני עגיל חבק חוליות. זאת לצד עגיל צמוד קטו בדמות פרח משובץ בזרקונים שחורים, וכן שני עגילי חישוק משובצים בזרקונים שחורים, אחד קלאסי והשני עם תליון איזיס, ועגיל שרשרת ארוך. 

הזמנת סט עגילים
הזמנת סט עגילים מעוצב וייחודי מוצעת ישירות דרך האתר של המותג. כמו כן לביצוע הזמנות ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא צרו קשר עם המותג בטלפון 0542147900.

 

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן