נרתיק הריצה לטלפון – הנוח ביותר! 

רוצים לרוץ עם הטלפון בצורה הכי נוחה שאפשר? כדאי לכם להכיר את נרתיק הריצה לזרוע המתקדם של  Sprigs  אותו משווקת חברת  ווי אקטיב -WE ACTIVE 

בזמן ריצה חשוב לנו שהטלפון יישאר צמוד אלינו לקבלת מדדים, לשמיעת מוסיקה, קבלת שיחות וכדומה. את הטלפון חשוב להצמיד לגוף באופן נוח ובטוח, ולכן כדאי להכיר את נרתיק הריצה החדשני של Sprigs המוצע בשלל דגמים ועיצובים באתר המוביל של חברת WE ACTIVE.

 

נרתיק הריצה מתקדם מבוסס על פטנט ייחודי

נרתיק הריצה של Sprigs הוא ללא ספק המוצר הכי נוח שתמצאו בשוק לנשיאת טלפון על הזרוע, באופן שכמעט ואינו מורגש. הנרתיק מיועד לנשים וגברים והוא מתאים לכל סוג של טלפון ולכל היקף של זרוע. נרתיק הריצה  מיוצר באיכות גבוהה ביותר עם טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות, והוא מבוסס על פטנט ייחודי שמונע הזעה והחלקה.

 כמו כן, נרתיק הריצה נוח מאוד לשימוש, הוא קל משקל ועשוי מבד גמיש, אלסטי ונושם שמנדף זיעה, המתוכנן ומעוצב באופן שמונע אי נוחות ושפשופים. בנוסף על בד הנרתיק יש נקודות מיוחדות מסיליקון שמגנות על מכשיר הטלפון ומונעות את תזוזתו והחלקתו במהלך כל פעילות גופנית.

למעשה הנרתיק הזה כל כך נוח וקל משקל שכמעט לא תשימו לב ולא תרגישו אותו במהלך הפעילות הגופנית שלכם, בין אם מדובר בריצה, הליכה, יוגה, חדר כושר, שימוש בהליכון, טיפוס, רכיכת אופניים ועוד. אם לא די בכך, הנרתיק גם פשוט וקל לשימוש עם הנחת טלפון ברצועה, מתיחת סקוץ' והידוקו, והחלקה של מכשיר הטלפון במעלה הזרוע. את נרתיק הריצה תוכלו לכבס במים קרים ולייבש בצל ללא שימוש במייבש או במרכך כביסה.

שלל מידות ועיצובים

אחרי שהבנתם מדוע נרתיק הריצה של Sprigs מושלם עבורכם מוזמנים להיכנס לאתר של WE ACTIVE ולהזמין את המוצר במידה מתאימה ובגוונים המועדפים. נרתיקים אלו מוצעים במידות סמול להיקף זרוע שבין 17.8-24 ס"מ, מידת מדיום לזרוע בהיקף של 24-31.8 ס"מ, מידה לארג' עם היקף זרוע של 33-40.6 ס"מ ומידה אקסטרה לארג עבור היקף זרוע של 42-50 ס"מ. כמו כן הנרתיקים מוצעים בשלל גוונים ועיצובים, לרבות נרתיק בגוון סגול, שחור וצהוב, טאי דאי, צהוב, ורוד, שחור, אפור, ורוד פוקסיה, כחול ועוד

 

אתר מומלץ למוצרי ספורט ייחודיים ואיכותיים

האתר של חברת WE ACTIVE, בו תוכלו להזמין את נרתיק הריצה לזרוע של Sprigs, מהווה כתובת מומלצת לכל מי שמחפש גאדג'טים איכותיים וייחודיים לפעילות ספורטיבית. באתר תיהנו ממוצרי איכות של מותגים מובילים בתחום, עטורי שבחים ופרסים, השמים דגש על פתרונות טכנולוגיים מתקדמים ונותנים מענה פרקטי ונוח ביותר.

מלבד נרתיק הריצה האלסטי לזרוע תוכלו גם למצוא באתר פתרונות חדשניים ומתקדמים נוספים לנשיאת טלפונים במהלך פעילות ספורטיבית, לרבות נרתיק לפרק היד גמיש ומנדף זיעה היכול לשמש גם כארנק בטוח לכסף, מפתחות וכדומה, נרתיק ריצה שמסתובב שלוש מאות שישים מעלות ונרתיק ריצה שקוף המגן נגד גשם. כל זאת לצד מגוון מוצרים נוספים של כובעים מיוחדים, מצחיות, שרוולי ידיים וכפפות לחורף, פאוצ'ים נוחים מאוד עם כיסים מנדפים לאחסון כל מה שנחוץ לכם לספורט, טיולים וגם לנסיעות. בנדנות מבד אנטיבקטריאלי, בקבוקים לריצה, ציוד לרכיבת אופניים ועוד.

 

לעוד מידע אודות נרתיקי נשיאה מתקדמים לטלפונים, וציוד נלווה נוסף לפעילות גופנית, הנכם מוזמנים ליצור קשר עם חברת WE ACTIVE בטלפון 054-769-1952

 

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן