נכנס לשוקה ונקבל ערכת מוצרים טריים למתכון שף

מבקשים לשדרג את הארוחות שאתם מכינים עם מנות שף? מה דעתכם לקבל הביתה  ערכה טרייה להכנת מנת שף משובחת?

השוקה – יד ראשונה מחקלאי, יש הצעה מיוחדת עבורכם. סדרת coockbox מאפשרת לכם להזמין ערכה של מוצרים טריים, המלווה במתכון להכנת מנת שף טעימה במיוחד בבית.

 

 כל מה שצריך להכנת מנת שף

נכון שלכולנו יש שגרת בישולים שבועית, המכתיבה את מאפייני רשימת הקניות. אלא מה? מידי פעם מתחשק לנו לשבור את השגרה עם מתכון של שף שקיבלנו מחברה, שראינו בטלוויזיה או מצאנו ברשת. ומה לעשות כשמתכון כזה דורש מוצרים מיוחדים שאין במקרר? אז זהו, שיש למה לעשות. 

במיוחד לשם כך בחברת השוקה השיקו סדרה חדשה ומבריקה, העונה לשם coockbox. הסדרה מורכבת מערכת מוצרים טריים, הנדרשים להכנת מתכון שף מקורי, והיא כוללת גם מתכון המסביר כיצד להכין את המנה המבוקשת.

 

מגוון מנות שף לבחירה 

בסדרה החדשה של השוקה כבר מציעים לכם דרך אתר החברה מגוון איכותי וטעים של מנות שף, כאשר ההזמנה היא לפי מספר יחידות מבוקש ומגיעה עם מתכון שף מצורף. למשל תוכלו להזמין ערכה שלמה וטרייה להכנת מרק כתום מעולה, או להכנת מרק ירקות חורפי. כמו כן תוכלו להזמין ערכה להכנת ממרח צ'ימיצ'ורי מושלם שלא יפסיק לקצור מחמאות, או אולי תעדיפו להזמין ערכה מנצחת להכנת שקשוקה ירוקה. כל זאת ועוד ישתלב בסל ההזמנות שלכם ויגיע אליכם יחד עם המשלוח הקבוע מהשוקה.

 

 למי שלא מכיר את השוקה

למי שעדיין לא מכיר את האתר של השוקה, מדובר בשוק האינטרנטי הראשון בישראל המציע מבחר איכותי וטרי של ירקות ופירות משובחים שנבחרו בקפידה. האתר מספק תוצרת ממש כמו בשוק, רק בלי הטרחה של לצאת מהבית ולהסתובב בין הדוכנים, משימה שעבור רבים היא כמעט בלתי אפשרית.

באתר של השוקה תיהנו ממבחר איכותי של פירות וירקות, הכי טריים שאפשר לבקש, ובמגוון שלא תמצאו בסופר שלכם. הכל מגיע אליכם ישירות מהשדה ומהחקלאי, כך שבמקום לצאת השוקה אתם מוזמנים לגלוש השוקה וליהנות ממבחר מעולה של מוצרים טריים, אותם גם תוכלו להזמין כעת כערכות שף מוכנות.

כל מה שיש בשוק, רק באתר

באתר השוקה תיהנו מכל הטוב שיש בשווקים, עם מבחר מרשים וטרי של פירות וירקות העונה, וגם מוצרים מיוחדים במחירים משתלמים כמו אננס טרי, דלעת יפנית, בטטה סגולה ודלעת ערמונים. זאת לצד מבחר עשיר של פטריות, ירוקים ועשבי תיבול כמו תימין, אורגנו, נבטים מסוגים שונים, רוקולה ועוד. 

וזה עוד לא הכל. באתר גם תמצאו מוצרי מאפייה משובחים כגון לחמים ועוגיות מיוחדים וטעימים, שלל מוצרי מזון אסייתיים, שפע של תבלינים ועוד מגוון מוצרים שכדאי שיהיו במזווה.

 

לקבלת עוד מידע על סדרת coockbox ומוצרי שוק נוספים, צרו קשר עם השוקה בטלפון 03-9150269.

 

 

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן