ניקוי חלונות זה עסק למקצועניים – ובייחוד ניקוי בגובה

לכולנו חשוב לשמור על חלונות נקיים ללא כתמים ולכלכוך, המציגים רמה גבוהה של נראות ושקיפות. ומכיוון שניקוי חלונות עשוי להיות משימה מאתגרת יש לפנות אל מי שניקוי חלונות בגובה הוא התמחותו העיקרית.

מדוע צריך סיוע מקצועי לניקוי חלונות

ניקוי חלונות מיטבי אינו פשוט ליישום וגוזל זמן רב. מורכבות המשימה גדלה עוד יותר כשמדובר בחלונות גבוהים, ולא אחת היא הופכת לבלתי אפשרית כשהחלון ממוקם בקומה שהגישה אליה מבחוץ מסוכנת.

בנוסף לכך, קיים קושי בגישה לחלונות קבועים שלא ניתן לפרקם, לחלונות שאינם נפתחים או חלונות כבדים לפירוק. ובכל מקרה, גם פירוק והרכבה של חלון רגיל אינם עניין של מה בכך ודורשים הרבה מאוד מאמץ. הוסיפו לכך את ניקוי שלבי התריסים, ניקוי המסילות וניקוי של רשתות, וקיבלתם פרויקט שבשמחה הייתם נותנים למשהו אחר לבצע.

חברה מקצועית לניקוי חלונות

בניקוי חלונות מכל סוג, גודל וגובה חברת T.p שרותי ניקיון תעניק לכם את השירות הטוב והמקצועי ביותר. החברה הוותיקה והמוערכת מבצעת ניקוי חלונות מבחוץ ומבפנים ללקוחות פרטיים ועסקיים, בעזרת שיטות יעילות המותאמות לסוג החלון ולמיקומו. בתוך כך, החברה מציעה מחירים משתלמים לצד אפשרות כדאית להזמנת מנוי שנתי, כך שיגיעו אליכם בכל מועד מבוקש, למשל לפני חגים או לפני חילופי עונות.

שיטות שונות של ניקוי חלונות בגובה

שלא כמו חברות אחרות, שלרוב מנקות חלונות בגובה בשיטה אחת, בחברת T.p מנקים חלונות בגובה בשיטות שונות, מה שמאפשר לספק מענה מושלם לכל סוג של חלון בכל מיקום וגובה. למשל, בחברה מתמחים בפעולות ניקוי חלונות בשיטת אוסמוזה הפוכה בעזרת מוטות באורך של עשרים מטרים. בנוסף, ניקוי חלונות יכול להתבצע בעזרת סולמות המשמשים לניקוי חלונות פנימיים גבוהים, או למקרים בהם לא ניתן לעשות שימוש באוסמוזה הפוכה.

כמו כן, במקרים של ניקוי אחרי שיפוץ, כשיש צורך בגירוד יסודי של שאריות צבע ובנייה, או במקומות עם גישה מוגבלת, בחברה עושים שימוש גם בבמות הרמה. את הניקוי היסודי ניתן לבצע גם בעזרת עבודות בסנפלינג ובגישות נוספות.

ניקוי חלונות בגובה בשיטת אוסמוזה הפוכה

אחת השיטות היותר מצליחות לניקוי חלונות בגובה של חברת T.p מבוססת על אוסמוזה הפוכה. שיטה זו מאפשרת לנקות ביעילות חלונות בגובה באמצעות מים נקיים שאין בהם מלחים, והיא יכולה להתמודד ביעילות עם סוגי לכלוך שונים מבלי להשאיר סימנים על החלון. כל זאת, ללא צורך לייבש את החלון ועם תוצאות מבריקות. שיטה זו מתאימה למגוון רחב של סוגי חלונות לצד משטחים נוספים, כמו ניקוי פאנלים או קירות.

יש לציין כי בשיטת אוסמוזה הפוכה נעזרים במוט ארוך, לכן היא מתאימה לחלונות בגובה של עד עשרים מטרים, והיא גם מעולה לניקוי היקף ומסגרת החלון. היתרון הגדול הוא שמדובר בשיטת ניקוי פשוטה, מהירה וחסכונית, שלא עושה שימוש בחומרים כימיים ושומרת על חיי החלון והמסגרת שלו לאורך זמן.

לפרטים נוספים אודות ניקוי חלונות, בדגש על חלונות בגובה, הנכם מוזמנים ליצור קשר עם חברת T.p שרותי ניקיון בטלפון 052-645-3559.

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן