נגמרו התירוצים- קורס עזרה ראשונה שמתאים לכם

מבקשים לעבור קורס עזרה ראשונה? חברת נקר מדיק המובילה בתחום בישראל מציע מגוון של קורסים המתאימים לכל מי שמתעניין.

לכל מי שרוצה, אבל משום מה לא מגיע לעשות קורס עזרה ראשונה, חברת נקר מדיק עוזרת לגמור עם התירוצים. החברה מציעה מגוון עשיר של קורסים בהיקפים ולצרכים שונים, לרבות קורסי עזרה ראשונה מתוקשבים ופרונטליים, שבכולם יש תרגול מעשי.

 

קורסי עזרה ראשונה לכל צורך

בחברת נקר מדיק, המובילה בתחום קורסי עזרה ראשונה בישראל, אפשר לעבור למשל קורסים המיועדים לאנשים מתחום הכושר הגופני, למפעלים, חברות הייטק, מורים, גננות, לבתי מלון ועוד. זאת לצד קורסים מתוקשבים ופרונטליים שגם הם כוללים תרגול מעשי.

למעשה, הקורסים של החברה מיועדים לכלל האוכלוסייה, מהורים המבקשים ידע בסיסי בנושא ועד לאנשי מקצוע הנדרשים לידע יותר מעמיק. בייחוד הקורסים חיוניים לאנשים שתפקידם מחייב אותם בתעודת עזרה ראשונה בהיקפי שעות שונים, כמו מדריכי כושר וספורט, מצילים, מורי דרך, מלווי טיולים ומורים.

 

חברה מובילה ומוערכת

לנקר מדיק יש מעל למאה מדריכי עזרה ראשונה הפזורים בכל רחבי הארץ, בעלי ניסיון הדרכתי עשיר ויכולות גבוהות במיוחד. כישורים אלו תורמים ליצירת קורסים מובנים, מקצועיים, מעניינים ואף מהנים. עם נקר מדיק ניתן לתאם קורסי עזרה ראשונה בכל מקום בארץ בהתאם לפניות של הלקוח, לרבות הדרכות בבתים פרטיים, וכן לתאם קורסים מותאמים לצרכים ספציפיים מבחינת תכני לימוד ואף הדרכות בשפות שונות. בנוסף תוכלו להגיע לכיתות של החברה באופן פרטני בהתאם למועדים של הקורסים המתקיימים.

 

מגוון קורסים של עזרה ראשונה

בנקר מדיק עורכים כאמור מגוון רחב של קורסי עזרה ראשונה בהיקפים מגוונים ולצרכים שונים. למשל ניתן להצטרף לקורס החייאה בסיסי בהיקף של ארבע שעות אקדמיות, המיועד לקהל נרחב, וללמוד כיצד לעשות שימוש בדפיברילטור, מה לעשות במקרי עילפון ועוד. כמו כן ניתן לגשת לקורס עזרה ראשונה בן שמונה שעות אשר מספק מידע בסיסי בנושאי החייאה, מצבי חירום נפוצים, עצירה של דימומים ושימוש בדפיברילטור.

גננות וסייעות יכולות לגשת לקורס בן עשרים ושתיים שעות, למדריכי ספורט וכושר מוצע קורס בן עשרים ושמונה שעות, וקורס בן שלושים שעות שעומד בתקני משרד החינוך מוצע עבור מורים וסטודנטים להוראה וכולל גם בחינה מעשית. בנוסף ניתן לגשת לקורס מקיף בין ארבעים וארבע שעות או שישים שעות, העוסק גם במצבי טראומה, מצבים מסכני חיים, מצבי חירום ושימוש במכשירי החייאה, וגם לגשת לקורס החייאה לתינוקות וילדים או לקורס עזרה ראשונה מתוקשב.

לעוד מידע אודות קורסי עזרה ראשונה ומציאת הקורס שמתאים לכם, הנכם מוזמנים ליצור קשר עם נקר מדיק בטלפון 054-3493062.

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן