מתנות מתוקות ואישיות לעובדים ולקוחות

כשחגי תשרי מתקרבים מתחילים לחשוב על התשורות שעומדים להעניק לעובדי ולקוחות העסק, גם כעת וגם לאורך השנה. הפתרון האידיאלי לחברות, ארגונים ועסקים הוא מתנות קטנות ומתוקות שיכולות לעמוד בפני עצמן או להצטרף למתנה נוספת, הכוללות נגיעה אישית ומאפשרות לעמוד במסגרת תקציב הגיונית.

כידוע, את חגי תשרי נוהגים לציין בעסקים וארגונים עם הרמת כוסית ולרוב גם עם שי לעובדים. בנוסף, כחלק משמירה על קשרי לקוחות וספקים נהוג לצ'פר גם אותם עם מתנות חביבות ומשמחות. מענה מצוין לכך נותנות סלסילות וחבילות שי הכוללות יינות משובחים, שמן זית בוטיק, ממרחים אניני טעם ודבש, וכן צנצנות זכוכית וקופסאות פח מעוצבות עם פרלינים, פררו רושה ועוד שוקולדים מובחרים.

נכון, בשוק יש אינספור אפשרויות כמתנות לעובדים ולקוחות, לא רק לחגי תשרי אלא לכל חגי ומועדי השנה, וגם למועדים חשובים של הארגון – ימי כיף וגיבוש, סיום פרויקטים, השקת מוצר חדש, כנסים ועוד. אבל המתנות הללו צריכות לעמוד במספר קריטריונים של איכות, כמות, מסגרת תקציב והרושם של מקבל המתנה, ושוב – מענה מצוין לכך נותנות מתנות אישיות ומתוקות. 

הכוונה היא למתנות מעוצבות וממותגות הנושאות מסר אישי, שיכולות להוות שי בפני עצמו או תוספת לשובר מתנה. העיצוב המושקע של קופסאות הפח או הזכוכית, ביחד עם המטעמים המתוקים שבפנים (כמו סוכריות ג'לו דבש ודובשניות, מעלים חיוך על הפנים והוקרת תודה. אבל יותר מכך – זוהי מתנה הנושאת חותם ומסר אישי של העסק בעזרת כרטיס ברכה מקורי או מדבקה עם לוגו ושם החברה. כך נוצרת מתנה מקסימה המעידה על השקעה, אכפתיות ויחס אישי, ולא פחות חשוב – מתנה ממותגת כזו המוענקת ללקוחות לאורך השנה גם יכולה להפוך לכלי שיווקי ופרסומי משמעותי.

מתנה שמתאימה לארגון שלכם

מתנות קטנות וממותגות מספקות פתרון מצוין לעסקים וארגונים, שבהם מתלבטים לגבי השי הנכון והמתאים ביותר למגוון רחב של לקוחות ועובדים. הירידה לפרטים הקטנים בעיצוב המתנות ומגען האישי עושים את כל ההבדל מבחינת הרושם וההשקעה, ובתוך כך גם אפשר לעמוד בכל מסגרת תקציב סבירה והגיונית. 

אז למי שמחפש את הכתובת הנכונה להזמנת המתנות כדאי להכיר את חברת פרלינה המציעה מבחר עשיר של מתנות ומלווה את הלקוח משלב הרעיון ועד הביצוע, מבחירת העיצוב והאריזה ועד לבחירת המילוי והמסר המתאים. לצד המחירים הנוחים של המתנות, בחברה גם מעניקים הנחות על הזמנת כמויות ותמיד יודעים למצוא ללקוח את הפתרון המתאים למסגרת התקציב הספציפית שלו. 

לאור ניסיון רב עם המגזר העסקי, המוסדי והציבורי, בפרלינה מאפשרים גמישות רבה במועדי האספקה, החל בהזמנות "דחופות", דרך סגירה מראש על מועד מסוים בשנה ועד לאיסוף עצמי על ידי הלקוח. לבסוף, ראוי לציין כי החברה נעזרת באנשים עם צרכים מיוחדים בשלבים שונים של הכנת מוצריה, ובכך מעלה תרומה משמעותית לרווחת הקהילה.


לפרטים נוספים ולהזמנות התקשרו אל פרלינה בטלפון 03-9523575.

 

מתעניינים בשליחת מתנה לחו״ל? בדקו גם את אולגיפט הזמנת מתנות

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן