מתמחים בשיקום ואיטום מבנים בסנפלינג

בניין המגורים שלכם נדרש בעבודות שיקום, חידוש או איטום? מדובר בפרויקט ששיטות בעבודה בסטנדרטיות מתקשות לבצע, או עולות סכומי עתק? כדאי לכם לשקול לבצע את העבודות בסנפלינג עם חברת שילה בגובה.

לא אחת ועדי בתים משותפים עומדים מול פרויקט מורכב של איטום, חידוש או שיקום  הבניין. ניהול הפרויקט מתחיל קודם כל בבחירת שיטת עבודה מתאימה עבורו, כאשר בימינו סנפלינג מספק לרוב את האמצעי הטוב, היעיל והחסכוני ביותר. הדבר הכון במיוחד לפרויקטים מורכבים עם מקומות קשים לגישה. בנוסף לכך עולה הצורך באיתור ובחירת חברת סנפלינג מקצועית, מומלצת ואמינה, וכאן נכנסת לתמונה חברת שילה בגובה הפועלת בתחום שנים רבות ומספקת סטנדרטים גבוהים ביותר של שירות מקצועי, חסכוני, יעיל ובטוח.

מתמחים בעבודה בגובה

חברת שילה בגובה מתמחה בעבודות שיקום, חידוש ואיטום בנייני מגורים בסנפלינג והיא מחזיקה בכל הרישיונות, האישורים והביטוחים נדרשים לשם כך. מאחורי החברה מאות פרויקטים בקשת רחבה של רמות מורכבות שבוצעו בהצלחה עבור ועדי בניינים משותפים. כמו כן בחברה פועל צוות מקצועי, מוסמך ומיומן, בעל ידע, כלים וניסיון לזיהוי ואיתור בעיות וליקויים במבנה. את שירותי הייעוץ המקצועי החברה מעניקה ללא מחויבות. בהמשך, לאחר השכרת שירותי החברה, תסופק תוכנית עבודה מפורטת ויעילה הפותרת על הצד הטוב ביותר את בעיות והליקויים שהתגלו במבנה. התוכנית מבוססת על שיטות חדשניות ועושה שימוש רק בחומרי הגלם האיכותיים והמתקדמים ביותר בשוק, כאשר נלקחים בחשבון לוחות זמנים והגדרות תקציב. כל זאת ועוד במטרה לתת לכל ועד ולכל בניין עבודות ברמות גימור וביצוע גבוהות ביותר, שיספקו מענה שיקום ו/או איטום עמיד ואסטטי ארוך טווח. זאת עם מינימום פסולת והפרעה לשגרת החיים של דיירי הבניין.

על עבודות שיקום וחידוש בניינים

שיקום וחידוש בניינים הינו שם כולל למגוון עבודות שיפוץ שחברת שילה בגובה מבצעת עבור מבנים ישנים והיסטוריים. העבודות מיועדות לספק לבניין הגנה פיזית ולתקן בעיות שנוצרו עקב פגעי זמן, פגיעות פיזיות וליקויי בניה שונים. ביצוע עבודות אלו לוקח בחשבון שורה ארוכה של פרמטרים כמו תכנון אדריכלי, חוקי והיתרי בנייה, סוג קרקע, גיל המבנה, אפשרויות עיצוב, חומרי גלם קיימים וכדומה. כך למשל, עבודות שיקום וחידוש בניינים יכולות לכלול שיקום וחידוש של קירות חיצוניים על ידי ניקיונם או צביעתם, וכן תיקון חיפויים מחומרים שונים כמו אבן, שיש, אריחי קרמיקה ועוד. בנוסף הן יכולות לכלול תיקון קווי התפשטות, תיקון קונסטרוקציות ברזל או בטון חשוף, שיקום של קורות ועמודי בטון, תיקון וחידוש מרזבים, נקודות עיגון, קווי חיים ועוד.

על עבודות איטום בניינים

בעיות איטום בבנייני מגורים משותפים יכולות להיווצר עקב שורה ארוכה של גורמים, ולא העבודות נכללות בפרויקט שיקום וחידוש של בניינים. מדובר בעבודות כדוגמת איטום גגות, חיפויים, מרפסות, חלונות וקירות חיצוניים. כך למשל, אחת מבעיות האיטום הנפוצות בבניינים מקורה בסדקים בקירות החיצוניים של המבנה הנוצרים עקב נזילות. בעיה זו דורשת איתור סיבת ומקור הנזילה לצד איטום מקצועי ממוקד ומלא של כל הסדקים, דבר המבטיח איטום מלא של הבניין.

לעוד פרטים אודות עבודות גבוה בסנפלינג לשיקום, חידוש ואיטום של בנייני מגורים משותפים, צרו קשר עם חברת שילה בגובה בטלפון 052-5456019

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן