מרכז רפואי וטרינרי מומלץ

מתגוררים באזור ראשון והמרכז? מחפשים כתובת אחת שתספק מענה מקצועי ואיכותי לכל צרכי הבריאות של חיות המחמד שלכם? אם כן, כדאי שתכירו את "אהבת החי" של אורי ושי.

המרכז הווטרינרי "אהבת החי" שבראשון לציון מצוי תחת ניהולם של ד"ר אזולאי שי וד"ר פרייז אורי, בוגרי בית הספר לווטרינריה בפיזה שבאיטליה. במרכז מספקים מענה שלם לכל צרכי הבריאות של חיות המחמד, כולל ביצוע עיקורים וסירוסים, טיפולי שיניים, מעבדה לבדיקות דם, צילומי רנטגן ועוד. זאת לצד תוכנית בריאות משתלמת במיוחד ושירות איכותי של אנשי מקצוע מנוסים, אוהבי חיות ובעלי ידע רחב ועדכני בתחום, המעניקים לכל לקוח יחס אישי וחם. 

 

מתחם רפואי מתקדם ומושקע

המרכז הווטרינרי "אהבת החי" הינו מתחם רפואי מתקדם, רחב ידיים ומושקע, שתוכנן במיוחד לצרכי מרפאת חיות וזאת במטרה לספק לכם ולחיות המחמד שלכם חוויית טיפול מדויקת, נוחה ונעימה, עם כתובת אחת העונה לכל הצרכים. בין היתר, תוכלו ליהנות משפע של חנייה בחינם, מחדר קבלה נעים וגדול ו/או במרפסת רחבת ידיים. בנוסף, תמצאו במתחם מספרה מקצועית עם ספר מוסמך וחנות למזון ומוצרים עבור חתולים וכלבים. במרכז ישנו חדר טיפולים ראשי וחדרי אשפוז וניתוח מתקדמים. מעבר לכך במקום שוררת אווירה נעימה וביתית עם גישת שירות אדיבה וקשובה לצרכיכם וצרכי חיית המחמד.

זקוקים למזון וציוד לבעל החיים שברשותכם? הזמינו ציוד לחיות מחמד אונליין

מענה לכל צורך רפואי

השילוב של תכנון נכון לצד צוות מקצועי, מייצר מענה רפואי שלם עבור כל צורך של חיית המחמד. בתור התחלה, במקום מוצעים כל סוגי טיפולי הרפואה המונעת וטיפולי השגרה לרבות חיסונים. כמו כן, במרכז מאבחנים ומטפלים במגוון בעיות ופתולוגיות, מבצעים את כל סוגי הניתוחים, מספקים מקום מתאים לאשפוז, מבצעים ניקויי וטיפולי שיניים ואף מספקים מענה מתקדם של טיפולי רפואה משלימה. איכויות אלו מושגות בזכות שילוב היכולות האישיות של צוות המרכז, לצד גישה מקצועית הנעזרת בשירותי מומחים מרחבי הארץ, לרבות מתחומי האורתופדיה, כירורגיה, קרדיולוגיה, מומחי הדמיה ומומחים בתחומי פה ולסת ורפואת עיניים.

 

תוכנית בריאות משתלמת במיוחד

ב"אהבת החי" יש אפשרות ליהנות מתכנית בריאות שנתית (מנוי) משתלמת במיוחד, המותאמת באופן אישי לכל חיית מחמד בהתאם לסוגה, משקלה וגילה.
המנוי מעניק שורה ארוכה של יתרונות: חיסונים ובדיקות רפואיות ללא הגבלה למשך תקופת המנוי, הנחות עבור בדיקות דם, בדיקות מעבדה שונות, פרוצדורות כירורגיות, זאת לצד קבלת מגוון טיפולים ללא עלות כמו ניקוי אוזניים, גזירת ציפורניים וריקון שקים אנאליים.
כמו כן, חידוש מנוי או מנוי לשני בעלי חיים מזכה את בעליו בהנחה נוספת.

 

למידע נוסף אודות שירותי המרכז וטרינרי שבראשון לציון, צרו קשר עם אהבת החי בטלפון 077-4080503.

 

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן