מקצוענות משולבת ביצירתיות: בתכנון, בעיצוב ובהקמת גינות נוי

מתכנן הנוף אלעד ורדי מקים גינות יפות וייחודיות המלבלבות לאורך כל ימות השנה. הגינות שיוצר אלעד מתוכננות בהתאמה מלאה לתנאי המקום, לאורחות החיים ולהעדפותיכם האישיות. כמו כל הגינות שאלעד הקים במרוצת שני עשורים גם זו שלכם תהפוך עד מהרה למקור להנאה מתמשכת על פני שנים רבות.

אלעד ורדי  (לחץ כאן על הקישור  לאתר שלו) צבר ניסיון מקצועי רב כמתכנן יצירתי וכמעצב אמנותי של שטחים פרטיים שנועדו לגינון. הגינות המחודשות והחדשות שאלעד מתכנן, מקים ומתחזק מותאמות לאקלים המקומי בדגש על התאמת שתילת מגוון זני-צמחים לרבות צמחי בר מקומיים לסוג הקרקע ותנאי השטח. תשומת לב מיוחדת מוקדשת להתקנת מערכות השקיה יעילות וחסכוניות במים. 

בתהליך ההקמה נעשה שימוש בחומרים ואבנים מקומיות עם שילוב אלמנטים נוספים כמו בריכות נוי, תאורת חוץ, מתקני משחקים, פרגולות ודקים. מחשבה רבה מושקעת ביצירת גינה יפה והרמונית בחזותה שגם משתלבת בסביבתה, מותאמת לצרכי בעליה ואורחות חייהם וקלה לטיפול ותחזוקה.

 

 

מגוון עיצובים יצירתיים בהתאם לסגנון המבוקש

כישוריו וניסיונו המצטבר של אלעד ורדי בעולם הגינון ולמידה מתמדת ממשובי לקוחותיו הרבים, הובילו להצלחה רבה ומתמשכת בתכנון ועיצוב גינות בסגנונות מגוונים, המותאמים למאפייני המקום ומושפעים מבתי גידול ברחבי העולם מתרבויות, תקופות היסטוריות ועוד.  אלעד התמחה בתכנון ועיצוב גינות ים-תיכוניות, אלגנטיות ונינוחות שמשתלבות באופן מיטבי באזור מישור החוף, בצבעים רגועים ובהירים בתוספת אלמנטים דקורטיביים.

כמו כן, אלעד מתכנן ומעצב גינות יפניות הרמוניות, מאוזנות ושלוות בהשראת פנג-שוואי ובודהיזם.

כמפלט מחום הקיץ, ניתן לתכנן גינות טרופיות עם צמחיה עשירה וצבעונית בצד בריכה גדולה, וחיפוי סלעי של הקירות. כל אלה מצננים את הפינה ויוצרים אווירה מותאמת לעונה החמה. 

אלעד התנסה גם בהקמת גינות מודרניות לא מורכבות וקלות לתחזוקה עם עיצוב מלוטש ומתוחכם, ששם דגש על פינות ישיבה ואירוח מרווח ונוח. בנוסף, מי שחפץ בניחוח אירופאי יכול ליהנות מגינה צרפתית מרשימה, מרווחת וסימטרית עם הרבה פרחים רב עונתיים, מזרקה, סל או כד גדול, וכן מגינה אנגלית כפרית קטנה ואצילית בדגש על ניצול מלא של המרחב בסגנון "פְלוֹרִיפֵרוֹס". 

 

 

התייחסות רב תחומית אל מכלול הנתונים והצרכים בשטח המיועד להקמת גינה 

לצד עיצוב גינות בסגנונות שונים, אלעד מספק מענה נרחב ויעיל לכל תחום ותחום הכרוך בהפיכת שטח נתון למרחב עתיר נוי ומשובב נפש. החל מעבודות עפר, תכנון והתקנת מערכות השקיה, שתילת צמחים, הקמת דקים ופרגולות, תאורת גן, מטבחי חוץ, טרסות מתקני משחקים, ועד לשבילים וגדרות ועוד. כל זאת בתהליך מקצועי ומגובש המתחיל בפגישת היכרות ראשונית שכוללת סיור בשטח, תיאום ציפיות והערכת מחיר. בהשראת נתוני פגישה זו יגובש קונספט לעיצוב הגינה, שלפיו יוכן המתווה של התוכנית האדריכלית וייקבעו לוחות זמנים. התוכנית האדריכלית תכיל את כל נתוני הפרויקט לרבות שבילים, השקיה, ריצוף, תאורה, בוטניקה, גבהים, ואלמנטים של עיצוב. לאחר אישור התוכנית יחלו העבודות בפועל תוך הקפדה על לוחות זמנים עד לקבלת גינה מושלמת. שירותיו של אלעד כוללים אופציה לתחזוקה שוטפת של הגינה, למי שמעוניינים בכך. 

 

התאמת תכנון הגינה למשק המים המבוקש ולפשטות תחזוקה

לאור מצוקת המים בארץ ואורח חיים העמוס של חלק מהאנשים, רבות מהגינות שאלעד מתכנן שמות דגש על צריכת מים חסכונית ופשטות התחזוקה השוטפת כתולדה של התחשבות תיכנונית מוקפדת בגורמים הרלבנטיים המוטמעים בתכנון הכולל, כגון: 

אדמה טובה וחזקה, צמחים מקומיים עמידים, השקיה חסכונית המושגת גם בזכות תכנון נכון ומחשוב מדויק של מערכת ההשקיה האוטומטית, שתילת ריכוזים של צמחים מדבריים וים תיכוניים שצריכת המים שלהם מועטה יחסית, וכן, באמצעות יצירת משטחי-גינון נטולי צמחייה כמו שבילי חצץ דקורטיביים ומשטחי דֵּקִים. 

 

לעוד מידע על תכנון ועיצוב גינות מקצועי ולתיאום פגישת היכרות: צרו קשר עם אלעד ורדי בטלפון   0505-707-632.

 

 

אולי יעניין אותך גם: חנות כלי גינון וציוד גינון מקצועי

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן