מעצבת לכם בית חלומות

בין אם קניתם בית חדש או שאתם משפצים בית ישן, לכל אחד יש בראש רעיון לבית חלומי שבו ישמח לגור. אז למי פונים? לענבר מנגד יש את כל הניסיון והכלים להגשמת חלומות מעוצבים.

ענבר מנגד היא מעצבת פנים מוערכת ועטורת פרסים שפועלת בעיקר בחיפה וצפון הארץ. ברשותה ההכשרה, הניסיון והכישרון לעצב בתים מהממים ממש כמו שרואים בתמונות. היכולת של ענבר ניכרת בכל סוג של פרויקט, החל מדירות קטנות למשרדים ועד לדירות גן, פנטהאוזים ווילות יוקרה. הנכם מוזמנים לפגישה ראשונית ללא עלות, ולתהליך ברמה גבוהה של זמינות ויחס רגיש וקשוב.

אשת מקצוע מוערכת

עבודתה של מעצבת הפנים ענבר מנגד מוערכת על ידי קהילת המעצבים בארץ ובעולם. ההערכה לעבודתה נובעת מיכולתה ליצור חללים הרמוניים מותאמים לסביבתם ומאפייני המבנה, בעלי קו עכשווי שופע סטייל ונעים לעין. בעבר הגיעה ענבר לשלבים סופיים של המגזין העולמי דומוס עבור פרס העיצוב הישראלי, וכמו כן נבחרה על ידי מגזין דירה נאה לאחת מבין שלושים המעצבים המובילים בארץ.

 מעצבת שרואה אתכם

מעבר להערכה המקצועית, ענבר גם מוכרת בצפון כמעצבת פנים מובילה ומומלצת. הביקוש לשירותיה של ענבר נובע מיכולתה לראות את הלקוח ורצונה לעצב עבורו מרחב שמגשים לו חלומות. גישה זו נובעת מהשקפת עולם שמתכננת בתים עבור אנשים העומדים לגור ולחיות בהם, עם עיצוב שלא בא בשום צורה על חשבון הנוחות. לכן כל פרויקט עיצוב שענבר מובילה מתחיל מהכרת הלקוח צרכיו, רצונותיו, אורחות חייו וחלומותיו. היכרות זו מהווה בסיס לגיבוש תוכנית מקיפה ומעמיקה, השמה דגש על הנדסת אנוש ומספקת מענה שלם, הן בהיבט הפרקטי והן בהיבט האסטטי.

בנוסף, ענבר ניגשת לכל פרויקט בכל קנה מידה ומכל סוג עם יחס חסר פשרות בכל היבטיו, השואף ומגיע לסינרגיה מלאה בין בעלי הבית לבינה, וניכר במילוי מלא של הרצונות והחלומות של הלקוחות.

תיק עבודות מגוון ומרשים

ענבר מנגד מציגה תיק עבודות גדול ומרשים עם מגוון בתים, דירות ווילות שעיצבה בחיפה, בקריות, משגב, רמת ישי ועוד. את בתים עיצבה בהתאמה מלאה לנתוני המקום ורצונות וצרכי הבעלים. כך למשל, ענבר עיצבה דירת גן חדשה בשכונת כרמליה בחיפה עם קו נקי ומודרני שלא מוותר על אווירה ביתית וחמימה, ודגש על מטבח מותאם לבעל בית שף, ועל חדירת המרחב החיצוני לחלל הפנימי של הבית.

דוגמא נוספת מיני רבות אחרות, הינה עבודת שיפוץ בפרויקט תמ"א של דירת חמישה חדרים באזור הישן של הכרמל בחיפה. בפרויקט זה ענבר אותגרה עם מרחב בעל חללים קטנים שנדרשו להתאים למשפחה בת חמש נפשות. לשם כך הושם דגש על יצירת מרחב מואר, בגוונים אחידים, עם מגוון פתרונות הסבה, ועל ניצול נכון של כל פינות הבית עם הרבה פתרונות אחסון חכמים.

שיפוץ וילה בדניה

שיפוץ בית המשתרע על פני 3 קומות, בנוי במגרש צר וארוך.

החלפת תשתיות חשמל ואינסטלציה,מיזוג וחימום, הריסת קירות ובניית חללים מחדש.

יצירת 3 סוויטות מגורים, להורים ולשתי הבנות המתבגרות. דגש על יצירת בית

מודרני, פרקטי עם קריצות של צבעים.

קמין עץ ישן שהיה במרכז הבית עבר הסבה לקמין מודרני וחם המתאים לקונספט החדש

של הבית.

=============

שיפוץ בית פרטי ברמת ישי

שיפוץ בית שהיה חשוך ומחניק ובעל תקציב מצומצם שלא מאפשר נגיעה בכל מה שרצינו.

חלק מהחללים עברו שדרוג קטן רק של ריהוט, תאורה וצבע. המטבח עבר שדרוג קל אך נשאר כפי שהיה.

עיקר העבודה הכבדה בבית הייתה החלפת כל חדרי הרחצה, יצירת עוד 2 שלא היו קיימים, סטיילינג חדש לכל חדרי הילדים וגולת הכותרת בבית הייתה – הפיכת עליית גג ריקה וללא תשתיות למחייה לסוויטת הורים מפנקת ומודרנית.

=========

הבית הלבן

שיפוץ בית פרטי היושב על "חלקת אלוהים הקטנה", יער עבות של אלונים וצמחיית חורש טבעית. מין הראוי היה לפתוח כמה שיותר פתחים לכיוון כל הירוק הזה.

בקומת הכניסה הורדו מעט מחיצות, בעיקר כדי לרווח את המטבח וליצור מקום גדול לאי משמעותי שהדיירים דרשו. נוצר חדר שינה חדש ונוסף בחלל שכבר היה קיים אך לא נוצל, נפתחה יציאה לגינה מהסלון עם דק תלוי המחבר את היציאה החדשה למרפסת הקיימת.

הוחלפו כל התשתיות בבית, אלומניום, וסגירת נישות מרובות שהיו קיימות על ידי ארונות ושידות המשמשים לאיחסון.

בקומה השנייה נוצקה תיקרה במקום "גשר" שהיה מעל דלת הכניסה לבית, שם נוצרה פינת הסיפרייה והקריאה. בסוויטת ההורים ירדו מחיצות רבות על מנת להפוך את חדרון ההורים שהיה לחדר שינה גדול ומשמעותי, נוצרו בו חללי איחסון רבים וחדר הרחצה הצמוד הפך לחצי שקוף, מאור ומאוורר.

==============

בניה בהרחבה בעדי

בית מודרני המאופיין בקווים נקיים.

נכנסתי לתמונה עוד בשלב התכניות, בכדי להתאים את המבנה לצרכי המשפחה לתכנון בית נוח ופרקטי.

המטבח הגדול והמרווח, תוכנן בקונספט של שני סטריפים, וכולל שטחי אחסון רבים.

הסלון ופינת האוכל בקונספט של open space עם המטבח כך שתהייה אינטראקציה מקסימלית עם כל בני המשפחה.

דלתות היציאה לגינה מהסלון ופינת האוכל גם הם חלק מאותו קונספט ונפתחו למקסימום האפשרי על מנת שאפשר גם לראות את הילדים החצר ולהשגיח עליהם מפנים הבית.

סקלת הצבעים בכל הבית מתבססת על האפורים עם נגיעות צבע באקססוריז ועם חמימות של פריטים מעץ.

נעשה איחוד חדר הרחצה של הילדים יחד עם חדר הכביסה, מה שיצר חלל רחצה גדול ומרווח הכולל שני כיורים וגומחה המשמשת כמעין במה, עליה יושבים מכונת הכביסה והמייבש.

=============

דירת גן בחיפה

עיצוב דירת גן בפרויקט קבלני מצריך מחשבה ודיוק מאחר ולא ניתן לגעת במעטפת אך יש צורך בהתאמת חלוקת הפנים לדיירים וצרכיהם.

כך גם נעשה בדירה זו, קירות פנים שונו והוזזו להתאמה אישית מקסימלית לחיי המשפחה הספציפית.

נעשו בחירות של מגוון חומרי גמר שונים אשר הותאמו הן למסגרת התקציבית והן לאמירה העיצובית של הדירה ובעלי הבית.

החצר הגדולה הפכה לחלק בלתי נפרד מהבית כאשר רוצפה כולה וכל חלק ממנה יועד למטרה אחרת, חלקו לאירוח, חלקו לשחיה וחלק אחר למשחקים.

תשתיות החשמל והאינסטלציה שונו בהתאמה לעיצוב המחודש ובחלל המגורים אף יצאו מהריצפה על מנת לספק חשמל ותקשורת למבנה הנגרות המפריד בין חלל המטבח למגורים.

============

דירת גן בכרמל

דירת גן בפרויקט קבלני בו נעשה ויתור על חדר שינה אחד לטובת חלל מגורים מרווח יותר, הפיכת מיקומי סלון ומטבח על מנת ליצור מטבח שהוא לב הבית ומתאים בגודלו למשפחה.

בחירה בקמין בחלל המגורים הצריכה מחשבה ותכנון מדויקים הן של מיקום והן של תשתיות מתאימות ובידוד מפני חום למכשירים החשמליים הסמוכים לקמין.

משפחה שרצתה הכל גדול!!! בדירה לא מאוד גדולה, אך, עם תכנון נכון נוצרו בדירה חללים מרווחים עם ריהוט גדול והרבה מקומות אחסון ליצירת בית הרמוני ופונקציונאלי שיש בו שפה עיצובית החוזרת על עצמה בכל פינה ופינה בבית.

ענבר מנגד – מעצבת פנים מומלצת

עיצוב פנים הוא הרבה מעבר למה שחושבים, לכן לא קל למצוא מעצבי פנים מומלצים בצפון; לא מדובר רק בשרטוטים, תכנונים וגרירת רהיטים ממקום למקום. שלב התכנון למשל, הוא קריטי ביותר לתהליך וכאשר אנו ניגשים לבחור מעצבת פנים מומלצת רצוי לוודא שהינה בעלת ניסיון עשיר ותיק עבודות מרשים.  ממש כפי שנעשה כאשר נבחר חשמלאי או אינסטלטור, נרצה לוודא שהנם מקצועיים בתחומם ואמינים.

בוחרים מעצבת פנים מומלצת

איתור מעצבת פנים מומלצת בצפון כרוך בדרך כלל באותם מאמצים שנבצע על מנת לחפש בעלי מקצוע אחרים. אנו חיים בעידן מודרני בו אינפורמציה היא נגישה לכולם, באופן מידי ובמגוון אפיקים. לנו נשאר רק לבצע סקר שוק, ולבחור את המעצבת המתאימה לנו ביותר:

חיפוש באינטרנט – כאשר ניגש לחפש מעצבת ברשת, נוכל להיעזר במס' אפשרויות: אתר אינטרנט פרטי של המעצבת בו נוכל להתרשם מעבודותיה.

אתרים מקצועיים הכוללים אינדקס בעלי מקצוע רבים.

המלצות – תמיד כדאי לבדוק אצל הקרובים לנו, כדי לקבל המלצה על מעצבת מניסיונם האישי. ואמנם, יש לזכור כי לכל מעצב סגנון משלו, שלוא דווקא יתאים לכולם.

ענבר מנגד – מעצבת לכם חלום!

לעוד מידע בנושא עיצוב פנים הנכם מוזמנים ליצור קשר עם ענבר מנגד

בטלפון 054-8018838.

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן