מענה שלם, מתקדם ויעיל לטיפול במים

תחום הטיפול במים הינו עולם ומלואו של דרישות ותקנים, יישומים ומערכות, כאשר כל חברה וארגון זקוקים לפתרונות המתאימים במדויק לצרכיהם. לכן חשוב לפנות אל חברה המעניקה מעטפת שירות מקיפה, עם ניסיון רב שנים ועם מיטב הטכנולוגיות, כפי שעושה וינטר הנדסה. 

 

חברת אקוואפור ישראל בע"מ (וינטר הנדסה) פועלת עוד משנת 2006 בתחום הטיפול במים על כל ענפיו. לאורך השנים זכתה החברה להערכה רבה בקרב לקוחותיה הנמנים על מגזרים רבים במשק, ביניהם בתי חולים, מפעלי הייטק, בתי מלון, מסעדות, בתי מלון וגורמים נוספים המפעילים מערכות הסעדה גדולות. בחברה פועל צוות מיומן של מהנדסים ובעלי מקצוע המספקים מענה ברמה בינלאומית של שירות וביצוע, וזאת באופן ישיר, זמין ונגיש ללקוח.

החברה אמונה על שורה ארוכה של טכנולוגיות המקנות פתרונות ייחודיים עבור כל צורך ספציפי ובעיה פרטנית. בשילוב עם ניסיון עשיר ויכולת גבוהה של מהנדסים ואנשי ייצור, מתקבל מענה מקיף ומקורי בהתאם לדרישות הלקוח ולשביעות רצונו המלאה. בין היתר החברה מתמחה באפיון, תכנון, בניית ותחזוקת מערכות ממברנליות, מערכות חיטוי וטיפול מתקדם, תכשירים לטיפול במים ושפכים, מערכות מינון ובקרה, מערכות סינון, מערכות ריכוך והחלפת יונים, ועוד. לכך מצטרפת מחלקת שירות ואחזקת מערכות בה עובדים אנשי מקצוע מנוסים, המעניקים מענה יעיל ומהיר לשורה ארוכה של לקוחות בפריסה ארצית.

מומחים במערכות אוסמוזה הפוכה

כאמור, חברת אקוואפור ישראל בע"מ (וינטר הנדסה) אמונה על אפיון, תכנון, בנייה ותחזוקה של מערכות מבוססות ממברנות לטיפול במים ושפכים, בהתאמה מלאה ליישומים הנדרשים ולצרכי הלקוח. זאת בשילוב מגוון טכנולוגיות מתקדמות לרבות מערכות אולטרה פילטרציה ומערכות המספקות מים אולטרה טהורים, המותאמות לאיכויות מי הגלם. חשוב לציין כי החברה מציעה אופציה של הסכמי ליסינג עבור המערכות, דבר החוסך את עלויות הקנייה ומאפשר לקבל פתרונות לצרכים שוטפים ונקודתיים בכל טווח. אנשי החברה מספקים ייעוץ הלוקח בחשבון את מגוון השיקולים והפרמטרים לרכישה או לליסינג.

על מנת להתאים את המערכת הספציפית לצרכי הלקוח נעשה תהליך שלם, המתחיל באפיון הטכנולוגיות המתאימות וממשיך לתכנון הנדסי ותהליכי, התאמה לתנאי שטח ובניית מודל תלת מימד. המודל מועבר למחלקת הייצור המצוידת בציוד טכני מתקדם ביותר, מה שמאפשר ייצור מדויק בכל שלב ושלב. לאחר מכן המערכת מותקנת באתר על ידי צוותים מנוסים באופן מהיר ויעיל, ומכאן והלאה ניתן שירות אמין ופתרון מהיר של בעיות. החברה מחזיקה מלאי נרחב של ממברנות וחלקי חילוף המתאימים לכל האפליקציות.

התמחויות רבות נוספות

כאמור, חברת אקוואפור ישראל בע"מ (וינטר הנדסה) מתמחה בכל תחומי הטיפול במים. כך למשל, החברה הינה נציגה בלעדית בישראל של היצרניות המובילות בעולם בתחום מערכות חיטוי UV וספיקת אוזון עבור שפכים ותהליכים תעשייתיים, חקלאות ימית, תעשיית המזון, משקאות מבוקבקים ופרמצבטיקה. כמו כן החברה מתכננת ומייצרת מערכות סינון ליישומים מגוונים, לרבות מערכות סינון חול ופחם, סננים מיקרונים ומערכות סינון תת מיקרוניות ואולטרה פילטרציה. הידע העשיר והניסיון הרב של אנשי החברה מאפשר גם התאמה של מערכות מינון ובקרה מסוגים שונים לצרכי הלקוחות. בין היתר החברה משווקת מערכות אוטומטיות מבוקרות כגון מערכות הכלרה וכלור דיאוקסיד, מערכות לתיקון PH, מערכות בקרה ושליטה, וכן בקרים ומשאבות מינון ממגוון יצרנים עבור ספיקות ולחצים שונים.

לפרטים נוספים ולקבלת ייעוץ, אפיון, תכנון, ייצור ואספקה של פתרונות טיפול במים, הנכם מוזמנים לפנות אל חברת אקוואפור ישראל בע"מ (וינטר הנדסה)  בטלפון 04-9532444. או במייל 

 

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן