מענה שלם לעסקים בתחומי המחשוב, ההדפסה, הטלפוניה והתקשורת

הפעילות השוטפת של כל חברה ועסק כיום מבוססת על טכנולוגיות מחשוב, טלפוניה, תקשורת וההדפסה לסוגיה. לכן ישנה חשיבות גדולה לעבודה עם ספקית שירות רצינית, המעניקה פתרונות תפורים אישית ללקוח תוך חיסכון משמעותי בהוצאות. זהו בדיוק המענה שנותנת חברת מלאכת מחשבת.

מלאכת מחשבת פתרונות מחשוב מתקדמים היא חברה העוסקת כבר למעלה מעשור בשיווק והפצה של פתרונות מחשוב והדפסה מלאים עבור לקוחות מהמגזר העסקי, תעשייה, חברות, B2B ולקוחות פרטיים. המעטפת המקיפה שמעניקה החברה כוללת שורה ארוכה של מוצרים וציוד, ביניהם מסכים ומקרנים, כבלים, תקשורת וטלפוניה, מדפסות ומיכון משרדי, מחשבים וציוד היקפי. מדובר במוצרים הנבחרים ונבחנים בקפדנות על ידי אנשי המקצוע של מלאכת מחשבת מבחינת עמידה בתקנים מחמירים ותוך בקרת איכות מדוקדקת לפני האריזה והשיווק ללקוח. 

בהיותה כתובת לקשת רחבה של פתרונות, החברה מבססת עם הלקוח יחסים ארוכי טווח המושתתים על מתן מענה מהיר ואמין, מקצועי ואדיב, וזאת באמצעות מוקד מכירות ושירות טלפוני שאותו מאיישים אנשי מקצוע בעלי היכרות מעמיקה עם תחום המחשוב וההדפסה. לצד השירות האמין, המספק מענה לצרכים הספציפיים של כל לקוח, מלאכת מחשבת היא גם יבואנית רשמית של מגוון מותגים עולמיים מובילים. הדבר מבטיח איכות מעולה ואמינות גבוהה של המצורים לצד מחירים אטרקטיביים, שהינם זולים משמעותית מהמקובל בתחום וחוסכים לאורך זמן בהוצאות נכבדות.

טונרים וראשי דיו 

כאמור, אחד מתחומי ההתמחות המרכזיים של החברה הינו עולם ההדפסה. באתר האינטרנט שלה ניתן להתרשם ממגוון עשיר של מדפסות דיו ולייזר, סורקים, מגרסות וכן מטונרים וראשי דיו של המותגים המובילים בעולם – ביניהם HP, Brother, Samsung, Toshiba, Dymo, Xerox, Kyosera ונוספים. בהתאם לצרכי הלקוח יודעת החברה להמליץ ולספק את הטונרים וראשי הדיו המתאימים לצרכי ההדפסה השוטפים תוך חיסכון מקסימאלי בהוצאות. כך לדוגמא, החברה תמליץ מלכתחילה על בחירה בין מדפסת לייזר להזרקת דיו לאור היכרות עם פעילות הלקוח, ולפי המכשיר המצוי בידיו תכוון לרכישה של טונרים וראשי דיו מקוריים או חלופיים. 

בתוך כך יילקחו בחשבון שיקולים רבים ובהם כמות ההדפסות המבוקשת ואיכותן, שחור-לבן וצבע, גודל המחסנית ועוד. העלויות השוטפות של ראשי דיו וטונרים מהוות, כידוע, הוצאה לא מבוטלת לאורך זמן, כאשר הליווי השוטף של מלאכת מחשבת מאפשר לקבל מענה אופטימאלי, חיסכון מרבי ועמידה במסגרת התקציב, וכמובן ביטחון מלא באיכות ההדפסות המתקבלות.

כבלים למחשוב, תקשורת וטלפוניה

החברה מתמחה כאמור בכל הקשור לפתרונות תקשורת וטלפוניה, ומשווקת מערכות וציוד טלפוניה VoIP, מערכות אל פסק וחשמל, ארונות תקשורת ועוד. על מגוון המוצרים העשיר נמנים גם כבלים מכל הסוגים לרבות כבלים מתאמים, מגשרים, מאריכים ומפצלים, וזאת בשורה ארוכה של סדרות כגון DisplayPort 1.4, USB Type C, FireWire 800, Optical fiber, ועוד. מדובר בכבלים מקצועיים באורכים שונים הנותנים מענה לכלל המכשירים המשרדיים, עם חיבורי DVI, VGA, HDMI, Mini Hdmi, FireWire 9 Pin, DisplayPort וכיוצא בזאת, ויציאות לחיבורי זכר ונקבה שונים. 

 

מגוון מוצרים נוספים

חברת מלאכת מחשבת משווקת ומתאימה לצרכי לקוחותיה עוד שורה ארוכה של מוצרים, ביניהם בתחומי התוכנה ואבטחת המידע, מחשבים נייחים וניידים, חומרה ורכיבי מחשוב, מכונות צילום, מדפסות למדבקות, סרטי סימון ומדבקות, ועוד. כל זאת מהיצרניות הטובות ביותר בשוק המחשוב וההדפסה ועם מענה זמין, אדיב ומהיר לכל לקוח בהתאם לצרכיו השוטפים ולמסגרת התקציב שלו.

 

לפרטים נוספים בנושאי הכתבה ולקבלת מענה אישי, הנכם מוזמנים לפנות אל מלאכת מחשבת פתרונות מחשוב מתקדמים בטלפון 03-5333324.

 

מתעניינים בציוד הדפסה נוסף? בדקו גם את חנות דיו פלוס

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן