מענה חברת ביוקום לצורכי ביטחון ,בטיחות ונוכחות של ארגונים וחברות

בשוק התחרותי של העידן הנוכחי חברות וארגונים נדרשים להצטייד במערכות בטחון ונוכחות אשר יקנו להם יכולת שליטה וניהול יעילים ,על מנת לנהל ארגונם באופן יעיל תוך חסכון כלכלי ובעל יכולת גמישות לשינויים מהירים

חברת ביוקום מציעה פתרונות ברמת ONE STOP SHOP (לקבל הכל במקום אחד) ,מערכות בקרת כניסה מערכות גישה מערכות בקרת נוכחות ,מערכות גילוי פריצה ומערכות צפייה והקלטה תוך תפירת או יצירת הפתרון הייחודי ללקוח הספציפי בהתאם ליעדי הארגון ,מבנה הארגון, מערכות קיימות ברשות הארגון ולתקציב המוקצה לצורך הקמת הפרויקט

כל אלה יעשו ע"י חברת ביוקום בשישה שלבים עיקריים:

שלב ראשון – אפיון:

בשלב ראשון נציגי ביוקום מבצעים סקר אתר פיזי ,פגישות עם נציגי הארגון ,קיום ראיונות לצורך הבנת המצב הקיים ויעדי הארגון כפי שרואים אותם בעלי התפקיד השונים אצל הלקוח

אפיון זה מתבצע על ידי בעלי תפקיד בעלי מקצוע וניסיון רב  בביצוע פרויקטים בתחומים אלה

שלב שני- הצגת קונספט :

קונספט/תפיסת חברת ביוקום יכלול היבטים תפעוליים ,מקצועיים ,כלכליים ויישומיים 

חברת ביוקום תציג ללקוח שתי אופציות באמצעות תרשימים את מבנה המערכות אותן מציעה בהתייחס לצד הניהולי והתפעולי של המערכות ,דהיינו מי ינהל אותן בארגון וכיצד ולבסוף את העלויות הכספיות

שלב שלישי- יישום :

חברת ביוקום ממנה מטעמה מנהל פרויקט אשר יעבוד מול בעלי התפקיד של הלקוח ומאידך ניהול טכנאי חברת ביוקום בביצוע הפרויקט ,תוך עמידה בלוחות זמנים מוגדרים ועדכון נציגי הלקוח בשלבים השונים

שלב רביעי-הדרכה:

מסירת המערכת לאחר ביצוע בדיקות סופיות (HTP לבדיקת החומרה ו STP לבדיקת התוכנה )                בשלב זה תתבצע הדרכת בעלי התפקיד של הלקוח להפעלת המערכות השונות ומסירת תיעוד הפרויקט ומדריכי משתמש

שלב חמישי – תחזוקה:

לאחר מסירת המערכת ,חברת ביוקום תספק תמיכה שותפת באמצעות מוקד השירות HELP DESK המאויש בכל ימי העבודה ומגובה במענה חירום בשעות שלאחר שעות הפעילות או בסופי שבוע   וכ"כ לווי נציג טכני של חברת ביוקום את נציגי הלקוח ,בתום שנת השירות חברת ביוקום תספק שירות במסגרת הסדר שירות או PER CALL שירות על פי קריאה ,הכל פי תנאי אמנת השירות המפורסמת באתר החברה

 

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן