מספקים לכם סולר להסקה בצפון

החורף מגיע ואתם מחפשים חברה מומלצת שתספק סולר להסקה בצפון? כדאי שתכירו את מיטב הדלקים, המספקת סולר איכותי להסקה מזיכרון ועד רמת הגולן.

במיטב הדלקים יספקו לכם סולר להסקה לתנור ולחימום ביתי בצפון עבור המחירים הזולים ביותר בשוק, עם שירות יעיל ומהיר במיוחד של שלושה ימי עסקים בלבד. זאת לצד אספקת דלקים לצרכים נוספים כמו נפט להסקה וסולר לצורכי תחבורה.

 

העדפת סולר להסקת וחימום בתים
הסולר עצמו הינו דלק נוזלי שזוקק מנפט גולמי והוא משמש להבערה על ידי אוויר חם ולא על ידי ניצוץ. הליך הפקתו להסקה נחשב יחסית פשוט וזול, ולא נדרש ברמות דיוק גבוהות של הליכי זיקוק. השימוש בסולר לצורכי חימום והסקה מאוד נפוץ ומבוקש באזור הצפון בגין מספר סיבות. קודם כל סולר מספק פיזור חום אחיד עם רמה גבוהה של חימום תרמי במרחב הבייתי, שאינו מייבש את האוויר או יוצר תחושת מחנק כמו מזגנים ומפזרי חום. בנוסף השימוש בסולר מוריד את התלות באספקה של חשמל, העלולה להשתבש בימי החורף הסוערים. כמובן שאת הסולר עצמו חשוב להזמין מספק מורשה ומומלץ, בדומה לחברת מיטב הדלקים, העומדת בכל דרישות תקני הבטיחות, מחויבת למועדי אספקה ומציעה את שירותיה עבור המחיר הזול ביותר בשוק.

 

חברה מובילה לאספקת דלקים בצפון
למי שעדיין לא מכיר, מיטב הדלקים הינה חברת אספקת הסולר והדלקים המובילה באזור הצפון. החברה הפועלת בענף כעשרים שנה ומספקת דלקים, סולר ונפט איכותיים לאלפי לקוחות פרטיים, לבתי מגורים, בתי עסק ולמוסדות ציבוריים, וזאת לצד מספר תחנות דלק באזור הצפון שבבעלותה.

הדלקים שהחברה מספקת באופן שוטף ללקוחותיה הפרטיים והעסקיים מופקים בבתי זיקוק בחיפה ממסופי דלק רשמיים, המבטיחים את איכות הדלקים וכן את קיצור מועדי האספקה ואת העלות הנוחה. מבתי הזיקוק והמסופים הדלקים מובלים עם מכליות תקניות בלבד ונהגים מנוסים ומוסמכים להובלת חומרים מסוכנים, ישירות אל ביתו של הלקוח.

כך החברה יכולה לספק דלק במהירות ועבור מחיר משתלם. יתר על כן, בחברה מתחייבים למחירי הדלק הזולים ביותר בשוק, המוכתבים ממדד בתי הזיקוק החודשי. שירותיה מבוצעים ידי צוות מקצועי עם הכשרה והסמכה של מכון התקנים לטיפול בדלקים, שיכול גם לייעץ לכם אודות שוק הדלק ואיך לחסוך בעלויות שוטפות.

 

מתמחים גם בשינוע דלקים בפריסה ארצית 
בחברת מיטב הדלקים גם מתמחים בשירותי שינוע מהיר ובטוח של  דלקים בפריסה ארצית רחבה, בהתאם לכל דרישות הרגולטור ומכון התקנים ושימת דגש על צורכי ענף התחבורה. השינוע מבוצע עם מכליות חדשות המתחברות למתקני תדלוק וכך מבטיחות אספקה שוטפת של סולר לתחנות פרטיות. כל זאת עם שירות מקצועי הפועל סביב השעון ועם כל האישורים וההסמכות הנדרשות לשינוע של דלקים וחומרים מסוכנים. 

 

להזמנת דלקים להסקה ולקבלת עוד מידע בנושא צרו קשר עם חברת מיטב הדלקים בטלפון 053-938-5599.

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן