מסע בין דורות של איכות ושירות: 'ורדי לוין'- 70 שנות חוויה משפחתית

במהלך 70 השנים האחרות מאז שהוקמה, ועל גילגוליה השונים, החנות 'ורדי לוין' בראשון לציון, מספקת מבחר של כלי עבודה ידניים וחשמליים, חומרי בניין וציוד טכני מסוגים שונים. כבר עשרות שנים, ש'ורדי לוין', משגשגת בתור עסק משפחתי איכותי ומיוחד, אותו מובילים יחד אבא, אמא ושני בנים.

אנו דוגלים בחשיבה מתקדמת ומודרנית ומאמינים שאיכות המוצרים והיחס האישי הם המפתח להצלחה, לשגשוג וליציבות לאורך זמן. בעבודתנו, אנו נותנים דגש רב על בחירת החברות והמוצרים אותם אנו משווקים ומגיעים מבית המותגים המובילים בתחום בארץ ובעולם.

כאן תמצאו יחס משפחתי חם לצד שירות אדיב ומקצועי ביותר שיעניק לכם תחושה של בית ומשפחה. אנחנו דואגים לכל הפרטים מהקטן ועד הגדול ומציעים לכם חוויה מותאמת אישית שתענה על כל הציפיות שלכם.

במשך 70 השנים האחרונות, משפחת ורדי לוין הצליחה להטביע חותם בתור אחת מהחנויות המובילות בתחום כלי העבודה בישראל. אנו מתמחים בספקטרום רחב במיוחד של כלי עבודה, ציוד וחומרים המיועדים לכולם: אנשי מקצוע, חברות והנדי- מנים פרטיים ומציעים לכם מגוון עשיר ומדהים של מוצרים בתחום.

כשאתם בוחרים ב'ורדי לוין', אתם בוחרים במוצרים איכותיים ומדויקים לצרכים שלכם. אנו נותנים דגש רב על הציוד הטכני, הצבעים והאביזרים הנלווים המשלימים את החוויה המקצועית שלכם. עם צוות המומחים שלנו, אנו מבטיחים לכם שירות אדיב ומקצועי מכל הלב.

מעבר לכלי עבודה, תוכלו למצוא אצלנו גם ברזים איכותיים ומרהיבים לחוויית זרם מים מושלמת. הודות למגוון הגדול של סוגי הברזים אותם אנו מציעים, בחירת ברז למטבח או למקלחת, אינה רק בחירה פונקציונאלית אלא גם עיצובית. אם אתם מחפשים ברזים ייעודיים למטבח, אצלנו תוכלו למצוא:

  • ברז פרח – ברז עם פיה קצרה או ארוכה, שלא ניתנת לשליפה, המגיע בעיצובים וצבעים שונים כמו ברז מוזהב, ברז עם פיה גמישה וצבעונית, ברז מרובע ועוד.
  • ברז עם פיה נשלפת –ברז זה, מאפשר לנקות את סביבת הכיור בצורה יעילה ונוחה, המגיע בכמה עיצובים וצבעים שונים.

אם אתם מחפשים ברז ייעודי למקלחת, אצלנו תוכלו למצוא גם שני סוגים של אינטרפוץ,  מנגנון המותקן מאחורי הקיר במקלחת, המחבר בין הצנרת לידית הברז במקלחת.

  • אינטרפוץ 3 דרך: מקבל מים חמים וקרים משתי כניסות שונות ומוציא אותם דרך יציאה אחת.
  • אינטרפוץ 4 דרך- מקבל מים משתי כניסות ומוציא מים לשתי יציאות. לרוב, למזלף רחצה ולמילוי אמבטיה או לראש גשם או למטרות אחרות.

כל הברזים שאנו מספקים הינם מבית מיטב המותגים המובילים בעולם, שישרתו אתכם נאמנה לאורך זמן רב וכוללים תקן מים ת.י 5452.

מעבר לכלי עבודה וברזים, אנו נותנים מענה גם לאנשי מקצוע בתחום הצביעה, כמו גם לכל מי שרוצה לצבוע את ביתו. אצלנו, תוכלו למצוא אביזרים נלווים ומקצועיים לצביעה קלה ומושלמת החל ממברשות צביעה, רולרים, מגשים, דליים וסטים לצביעה ועד לשפכטלים, מוט טלסקופי וגליל ניילון להכנת החלל.

אנו מאמינים שהפרטים הקטנים הם אלו שעושים את ההבדל ולכן, בחרנו לעבוד רק עם מותגים איכותיים, כדי להבטיח לכם את החוויה האולטימטיבית.

אנחנו מאמינים שהמשפחה היא יסוד להצלחה, מכירים בחשיבות של התקשורת האישית והמשפחתית ומאמינים בחוויית לקוח מעולה וביחס אישי ומעולה. מסיבה זו, אנו מתחייבים לספק לכם מוצרים איכותיים, שירות יעיל, אדיב ומקצועי וסיוע בכל שאלה או בקשה.

הבית הוא המקום בו אנו מרכזים את כל המוצרים שלנו, שהמרכזי שבהם הוא המשפחה.

ורדי לוין- המשפחה שלך בעולם כלי העבודה. אז אל תחכו יותר, בחרו 'ורדי לוין' ורכשו כלי עבודה ואביזרים נלווים, מהשורה הראשונה שיעזרו לכם להוביל פרויקטים מוצלחים בכל תחום ובכל רמה שתבחרו.

 

צרו איתנו קשר:

ורדי לויןאתר | פייסבוק | אינסטגרם

טלפון – 03-9641168

מייל – [email protected]

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן