ממי כדאי לקנות תוספי מזון לספורטאים ולפיתוח הגוף

כל ספורטאי ומפתח גוף מכיר את חשיבותם של תוספי המזון לשמירה על הבריאות ולשיפור הביצועים. יחד עם זאת, לא כולם יודעים ממי כדאי לרכוש את התוספים באופן בטוח, נכון ומשתלם – ובכך תעסוק הכתבה הבאה.

בשוק המקומי יש לא מעט גורמים המציעים תוספי מזון מסוגים ומיצרנים שונים. יש להבין כי גורמים אלו נבדלים בשורה ארוכה של פרמטרים, כגון הוותק והמקצועיות, מגוון המוצרים המוצע, היחס לכל לקוח, ולא פחות חשוב – המחירים. לכן כדאי לקרוא את הטיפים בכתבה הבאה ולפעול בהתאם, אם אתם מעוניינים לבצע רכישה נבונה שתיטיב עם הבריאות ועם הכיס כאחד.

כמה מילים על מהפיכת המחירים בתחום תוספי המזון

עד לפני מספר שנים סבלו ספורטאים ומפתחי גוף מקצועיים מבעיית עלויות מעיקה של תוספי המזון, אשר הצריכה השקעה גבוהה ולא פעם אף הובילה לוויתור על מוצרים או על מותגים מובילים. ואולם, בשנים האחרונות אנו עדים לשינוי מבורך בתחום ולהוזלה משמעותית של המחירים, בין היתר עקב התחרות הגדולה ושדרוג תהליכי הייצור. מהפכת המחירים הובילה חברות רציניות כמו ניו בודי להיכנס לתחום שיווק תוספי המזון, ולהביא סטנדרטים גבוהים במיוחד לתחום ביחד עם מחירים נוחים לכל כיס. חברה זו מבינה היטב את ההיבט הכלכלי שעימו מתמודדים לקוחותיה ושואפת להקל עליהם עם מחירים ומבצעים מצוינים, ומצד שני עושה זאת מבלי להתפשר על איכות המוצרים לרבות של המותגים המובילים והמוכרים בעולם. אכן, כל מי שיבצע סקר שוק קצר לגבי המחירים של ניו בודי מול מתחרים בשוק יוכל לראות שקיימים הבדלים משמעותיים במחירים על אותם מוצרי איכות, המצטברים לאורך תקופה לכדי סכומים משמעותיים ביותר.

מה עוד לבדוק לפני שמזמינים תוספי תזונה לספורטאים?

מלבד סקר שוק והבנת סוגיית המחיר, יש עוד כמה פרמטרים שחשוב לבדוק על מנת לוודא את טיב ואיכות החברה:

  • תודעת שירות גבוהה – עדיף להזמין את המוצרים מחברות המבינות את תפקידן עבור בריאות הספורטאים וביצועיהם, ושיש בידיהן ידע מקצועי נרחב ורציני. חברות שכאלו מבינות שבכל ענף ספורט ולכל ספורטאי או מפתח גוף יש את הצרכים הייחודיים שלו, ולכן שמות דגש על מענה אישי ומקצועי עם התאמה אישית.
  • הזמנה אונליין – חלק מתודעת השירות הגבוהה היא האתר שמעמידה החברה לרשות לקוחותיה. שימו לב שמדובר באתר נוח וידידותי לגלישה המאפשר להזמין כל מוצר בקלות וביעילות. כמו כן, באתרים של חברות רציניות גם תוכלו לקרוא מאמרים אודות תוספי המזון השונים, המלצות לנטילתם במגוון ענפי הספורט, וכדומה.
  • מגוון המוצרים – עוד נקודה שחשוב לשים לב אליה היא המגוון הרחב של תוספי מזון, כפי שמציעה החברה באתר האינטרנט שלה. מדובר בין היתר בגיינרים, חטיפי חלבון, חומצות אמינו, קריאטין, שורפי שומנים וממריצים. כמובן, יש לוודא שהחברה משווקת את התוספים של המותגים המובילים בתחום כגון ANSI, BSN, DYMATIZE, Optimum Nutrition וכדומה. כך תהיה לכם כתובת אחת בטוחה לכל תוספי המזון ואפילו לאביזרים וציוד נלווה.
  • מהירות ואמינות המשלוח – לא פעם אנו צריכים לקבל את התוסף במהירות, ותמיד אנו צריכים להיות בטוחים שנקבל את המוצר בלי בעיות ודאגות. דוגמא מצוינת לכך אפשר לראות בשירות המתקדם של חברת ניו בודי שמציעה משלוחים בזמני שיא של עד 4 ימים, אשר בדרך כלל מגיעים תוך יומיים בלבד מרגע ההזמנה. ואם לא די בכך, משלוחי החברה שמגיעים לכל מקום בארץ ניתנים לגמרי בחינם, וגם ישנה אפשרות לתשלום זניח למי שרוצה לקבל את התוספים עם שליח ולשלם לו ישירות.
  • התאמה לאורח החיים – לחלק גדול מהאנשים חשוב לרכוש תוספי תזונה שמתאימים לאורחות החיים שלהם. כך לדוגמא, אם אתם נמנים על המגזר הדתי, החרדי או שומרי המסורת, ודאו שהחברה מציעה תוספים כשרים, ואם אתם נמנים על המגזר הטבעוני ודאו שיש מוצרים הולמים באתר החברה.

הכתבה בחסות חברת ניו בודי.

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן