מכשירי איתור ומעקב מומלצים

רוצים לדעת בכל נקודה בזמן היכן נמצאים בדיוק הדברים שחשובים ויקרים לכם? כדאי לכם להצטייד במכשור איתור ומעקב.

מבקשים להיות בטוחים היכן ילדיכם? חושדים שבן זוגכם לא נאמן? דואגים שיגנבו לכם את הרכב החדש? כדאי לכם להזמין אחד מדגמי מכשירי האיתור והמעקב המומלצים שיש כיום בשוק, שניתן להצמיד לכל פריט ואדם בין אם מדובר ברכב, קשיש או ילד.

 

הצורך במכשיר איתור ומעקב

הביקוש הגדל בימינו למכשירי איתור ומעקב נובע משורה ארוכה של סיבות, כגון הרצון להגן על הילדים, סבתא שמידי פעם שוכחת איך חוזרים הביתה, כלב שמצליח לברוח מחצר הבית, או אפילו לשמור על אופני חשמליות שלכם. ובין סוגי מכשירי המעקב שיש בשוק גובר הביקוש עבור מכשירים לרכב, בין היתר לניהול של צי רכבי עבודה או רכבים שכורים, כנגד גניבות, מציאת מקום החנייה של הרכב, מעקב אחר בן זוג ועוד. את המכשירים ניתן להתקין בדיסקרטיות, במהירות ובקלות באופן קבוע או זמני, והם פועלים באמצעות סוללה שאינה נדרשת במקור מתח חיצוני. בכל מקרה, תהיה הסיבה אשר תהיה, כדאי שתצטיידו במכשיר מעקב מתקדם ומומלץ שניתן להזמינו מבתי עסק מובחרים.

 

רק מכשירי מעקב מומלצים

השוק מציע מבחר גדול של מוצרי מעקב ואיתור מסוגים ורמות שונות, מהם חשוב לבחור בפריטים איכותיים ומומלצים של יצרניות מוכרות. דוגמא למכשיר מעקב מומלץ הינו הדגם החדש של דיפנדר G. מדובר במכשיר מקצועי קטן מידות וקל משקל, עם יכולת האזנה מרשימה, שניתן להאזין באמצעותו מרחוק מכל מקום בעולם ובזמן אמת דרך הטלפון החכם שלכם. 

המכשיר ששוקל רק חמישים גרם וגודלו רק כחמישה וחצי ס"מ, יכול לשמש לאיתור ומעקב אחר אנשים, חיות מחמד ורכבים. הוא עוקב באופן רציף באמצעות רשתות קיימות GSM/GPRS ויש לו יכולת מעקב בחינם אחר אדם או רכוש מבוקש באמצעות האפליקציה של גוגל GOOGLE EARTH, כאשר עלות פעולת המעקב מסתכמת ברכישת כרטיס סים עם חבילת גלישה קטנה. כל זאת לצד אפשרות להתאמת המכשיר להעדפות אישיות שונות כמו תדירות שליחת עדכונים אוטומטיים.

עוד דוגמא למכשיר מעקב מומלץ הינו דגם ZT779. מדובר במכשיר מעקב לרכב עם מגנט רב עוצמה המספק מענה לזמן ממושך. זהו מכשיר מאוד קטן המסופק עם אפליקציית מעקב אונליין למחשב או לטלפון נייד, עם התרעה אוטומטית בתחילת נסיעה. כמו כן המכשיר כולל סוללה נטענת חזקה במיוחד היכולה לפעול באופן רציף למשך כחודש על ידי ניהולה עם הודעות סמס. כאמור המכשיר מוצמד לרכב בקלות, במהירות ובבטחה בעזרת מגנט חזק במיוחד.

 

מקור מומלץ לרכישת מכשירי מעקב

כדי לזכות במכשיר מעקב מומלץ המותאם במדויק לצרכים שלכם, חשוב לפנות לספק אמין ומוכר בשוק. דוגמא מעולה לספק שכזה הינה חברת דיפנדר המנוסה והמוערכת, הנחשבת לחנות ציוד הריגול מהגדולות והוותיקות בישראל. החברה מציעה גם אונליין את דגמי המכשירים שהוצגו לעיל ומכשירי מעקב מומלצים נוספים, וזאת עבור מחירים משתלמים ללא פערי תיווך ועם אחריות מלאה ואספקה תוך ארבעה ימי עסקים.

 מעבר לכך, בחברה תיהנו משירות יעיל המחויב לדיסקרטיות ופרטיות, עם תמיכה וסיוע טכני ומקצועי לפני ואחרי רכישת המכשיר.

 

לקבלת עוד פרטים אודות ציוד איתור ומעקב הנכם מוזמנים ליצור קשר עם חברת דיפנדר בטלפון 03-5537771.

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן