מיקושה-מלה: אופנה ישראלית המחמיאה לכל אישה

מיקושה-מלה הוא בית אופנה ישראלי כחול לבן, שצמח מתוך מפעל אופנה משפחתי ותיק הפועל כבר למעלה מ-40 שנה. בית האופנה שם לו למטרה לעצב ולתפור פריטי אופנה איכותיים וייחודים לנשים אמיתיות, אשר יחמיאו לכל אישה עם כל מבנה גוף ובכל מידה.

קולקציות המותג, משלבות בין הטרנדים החמים ביותר בעולם האופנה העולמי לבין בדים איכותיים המתאימים למזג האוויר הישראלי, גזרות מחמיאות ותפירה מקצועית ברמה הגבוהה ביותר.

הקולקציות שלנו, מגוונות מאוד וכוללות מגוון של דגמים בטווח מידות רחב ממידה 36 ועד מידה 46, כך שכל אישה תוכל למצוא את הפריטים המדויקים עבורה.

העיצובים שלנו, מאופיינים בקו עיצובי נקי, אלגנטי, נשי, על זמני ומדויק עבור נשות קריירה המחפשות בגדים איכותיים, מחמיאים, נוחים ונעימים ללבישה לאורך זמן. 

בכל עונה, אנחנו מציעים מבחר עשיר ומרשים של בגדים: חולצות, שמלות, ג'קטים, עליוניות, מכנסיים, חצאיות ועוד. קולקציית החורף כוללת סריגים, חולצות, ג'קטים, מכנסיים אופנתיים ומחממים, המיוצרים בישראל וזמינים בטווח רחב של מידות, החל ממידה 36 ועד מידה 46.

מה מיוחד בבית האופנה מיקושה-מלה?

  • אופנה ישראלית: מותג כחול לבן שכל שרשרת הייצור שלו נמצאת בישראל.
  • גזרות מחמיאות: בגדי המותג מאופיינים בגזרות מחמיאות לנשים בכל מידה ובכל מבנה גוף.
  • בדים ותפירה איכותיים: כל הבגדים מיוצרים מבדים איכותיים ונתפרים באופן מוקפד ומקצועי, המבטיח בגדים נוחים שילוו אותך לאורך זמן.
  • מגוון דגמים וסגנונות: המותג מציע מגוון רחב של פריטי אופנה עכשוויים, כולל קולקציית ערב עשירה ומרהיבה.
  • אנו דוגלים בהענקת שירות זמין, מהיר וטוב, מתוך אמונה שכל לקוחה תצא מרוצה.

אנו מאמינים שאין דבר יותר יפה ומחמיא לאישה מאשר ביטחון עצמי ובדיוק מסיבה זו, אנו מעצבים ומייצרים בגדים המדגישים את היופי, הנשיות והביטחון הקיימים בכל אישה.

בתהליך הייצור שלנו, אנחנו מתמקדים בתפירת דגמים ייחודיים הנתפרים מתוך מחשבה על הנשים הישראליות, החזקות העצמאיות ומשלבים בתוכם את הטרנדים החמים ביותר בעולם האופנה בשילוב הסטייל הישראלי.

התוצאה היא שלל קולקציות אופנתיות בייצור ישראלי כחול לבן, שחוגגות את הנשיות ואת הנשים הישראליות האמיתיות בכל מידה, מבנה גוף וסגנון אופנתי.  

אנו ב"מיקושה – מלה" שמים לב גם לפרטים הקטנים ביותר ומבינים לעומק את הצרכים של הנשים בישראל. בכל דגם בקולקציות שלנו, השקענו המון מחשבה, עיצבנו ותפרנו מתוך הבנה עמוקה ללב האישה הישראלית המחפשת בגדים איכותיים, נשיים, אלגנטיים שיחמיאו לה ויחגגו את הגוף שלה.

אנחנו רואים בכל בגד ובגד שלנו הרבה יותר מזה- אנו רואים בהם חלק בלתי נפרד מהיום יום של נשים עצמאיות וחזקות.

אנו מציעים מגוון אפשרויות רכישה, החל מהגעה לסטודיו (חנות המפעל) שלנו בתל אביב ולחנות ברעננה ועד לרכישה אונליין עם משלוח עד הבית באתר שלנו.

למידע נוסף ולסיוע בביצוע הזמנה, הינכן מוזמנות לפנות אלינו גם בטלפון 03-5102802 או 054-4306539.

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן