מיכון מתקדם וחדשני לתעשייה

כל מנהל ובעל חברה בענפי התעשייה למיניהם יודע כי מדי שנה יוצאים אל השוק פיתוחים וחידושים, ההופכים את העבודה ליותר מהירה, יעילה וחסכונית, ידידותית למשתמש וגם לסביבה. לפניכם סקירה של מספר מכונות חדשניות בעולם מעניין זה.

 

SYNCRO FORM – מכופפת אוטומטית לייצור חלקים ארוכים

חברת LVD הבלגית ידועה בעולם כמובילה בפתרונות טכנולוגיים חדשניים, כאשר תחום התמחותה העיקרי הוא מכופפות פח. כמו כן החברה מייצרת מנקבות פח בעלות יכולת כיפוף רגל בגובה 75 מ"מ, גיליוטינות ומכונות חיתוך בלייזר. ניתן להזמין מכונות לחיתוך פחים במידות מ-2X4 מטר ועד 2X8 מטר. LVD היא החברה הראשונה בעולם שהחלה להשתמש במחשבים במכופפות פח, ובשנת 2017 חשפה את SYNCRO FORM שהינה מכופפת אוטומטית לייצור חלקים ארוכים. מדובר במכונה המבצעת בעצמה את כל תהליך הכיפוף אחרי הטענת חומר הגלם, אשר מצוידת במערכת שימור צורה/זווית המתקדמת ביותר בעולם. יתרון משמעותי ועיקרי הוא כמובן החיסכון, כאשר עם המכופפת האוטומטית ניתן לחסוך עד חמישים אחוז מזמן הייצור של חלקים ארוכים כדוגמת צינורות, עמודי תאורה, חלקי מנופים וכדומה.

 

מערכות לניקוי פני השטח של   WANDRES

חברת WANDRES הגרמנית פועלת כבר משנת 1981 ומתמחה בייצור מערכות לניקוי פני שטח בעזרת מברשות ליניאריות. כך לדוגמא, החברה מציגה את Combi Sword Brush Una X שהינה מערכת מברשות לניקוי פני שטח המגיעה עד לרמה של 99.99% של ניקיון ומיועדת בין היתר לניקוי משטחים לפני הדפסה, צביעה והדבקה. דגמים נוספים של מערכות אלו מבית חברת WANDRES הינם SOWRD BRUSH הבסיסית וכן ROBOT WITH BRUSH – מברשת המורכבת על זרוע של רובוט לניקוי פני שטח חלק צורתי.

 

מערכות פסיבציה לריתוכי נירוסטה של ENSITECH

חברת ENSITECH האוסטרלית מספקת מוצרים נוחים לשימוש וידידותיים לסביבה, המאופיינים באמינות ואיכות גבוהות. ®TIG BRUSH  הוא מוצר של החברה העושה שימוש בפטנט שמאפשר לשלוט על עוצמת הכוח במברשת עם סיבים מוליכים. המברשת מיועדת לניקוי פני שטח לפני ריתוך וניקוי לאחר ריתוך (פסיבציה). כידוע, בתעשיית המזון ישנה הקפדה מחמירה על ניקיון, ולעיתים קרובות בקווי הייצור העשויים מנירוסטה צריך לבצע תיקונים הכוללים ריתוכים. במקרים אלו יש לבצע גם פסיבציה על מנת להסיר את תחמוצת הברזל וזאת בטכניקות שונות כגון משחה/ג'ל (רעילים מאד) וטבילה עם קו אמבטיות.

מערכת  TIG BRUSH המבוססת על חומצת לימון או חומצה זרחתית מקנה מצד אחד תהליך זול ומהיר, ומצד שני תוצאות מצוינות כמו בטבילה. במילים אחרות, היא חוסכת את העלויות היקרות של הטבילה שאינן משתלמות בהיקפי עבודה קטנים, ונותנת מענה ידידותי לסביבה לעומת הרעלים של חומצה/ג'ל המצריכים עבודות ניקוי והשחזה מיוחדות. למעשה, עם מערכת זו מקבלים את התוצאות באופן מיידי, כשבדרך כלל מספיקה אחרי התהליך רק שטיפה עם מים וסבון. יש לציין כי לחברת ENSITECH יש נוזל לביצוע פסיבציה המאושר על יד ה-NSF לשימוש בתעשיית המזון באזורים הבאים במגע ישיר עם מזון הדורש שטיפה במים בלבד!!

 

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן