מטבחי חוץ בסטנדרטים הכי גבוהים בארץ

מבקשים לשדרג את חייכם עם מטבח חוץ איכותי ומתקדם? כדאי לכם להכיר את חברת אדר טק, המובילה בישראל בתחום מטבחי החוץ.

לקח זמן עד שמטבחים עשו את הדרך אל מחוץ לחלל הבית אבל כיום לכל מי שיש חצר או מרפסת גדולה שוקל ברצינות להתקין מטבח חוץ. יחד עם זאת, בכדי ליהנות מכל היתרונות שיש למטבחי חוץ חשוב להזמין מטבח איכותי ומתקדם מיצרן מטבחים אמין, מקצועי ומומלץ, כמו אדר טק.

 

הישראלים עוברים למטבחי חוץ

עם עליית רמת החיים, לצד אקלים ים תיכוני מושלם לבילוי באוויר הפתוח, הביקוש למטבחי חוץ בישראל רק עולה. מטבחים אלו מאפשרים לארח במרחב החיצוני מבלי שהמארח יתרוצץ בין המטבח שבבית לבין האורחים שלו המסובים בחוץ. עם מטבח חוץ תוכלו ליהנות יחד עם האורחים שלכם ממתחם פרקטי ואסטטי, בו ניתן לבצע את כל ההכנות לארוחה כשהאורחים לצידכם בבר ישיבה או עמידה, וכן ליהנות מפונקציות בישול שונות מכיריים ועד גריל, ממעשנת ועד טאבון.

מטבחי חוץ בהתאמה אישית מלאה עם שילוב של אלומיניום ונגרות קלאסית

בשונה ממטבחי חוץ אחרים המוצעים בארץ בדמות קיטים מוכנים מראש, המכונים מטבח, חברת אדר טק הינה היחידה שבונה לכם מטבח מתקדם המשלב אלומיניום ונגרות קלאסית המותאם אישית לכם ולמזג האוויר בארץ. כמו שאלומיניום הפך לחומר גלם מוביל בייצור חלונות, שולחנות ודלתות, כך בימינו הוא גם מוביל בייצור של מטבחים ובדגש על מטבחי חוץ.

במפעל של החברה בונים מטבחי חוץ בהתאמה אישית מלאה, עם אחריות לעשר שנים. המטבחים בנויים עם שלד חזק ויציב מאלומיניום, עם דפנות מחוזקות כפולות, חזיתות מעוצבות מגרניט פורצלן עמידות בפני פגעי מזג האוויר, פתחי אוורור בין כל יחידה והכנה לתשתיות של מים, חשמל וגז.

כלומר, שלא כמו חברות אחרות המספקות לכם בפועל מנגל עם כמה ארונות אחסון, באדר טק יכינו במיוחד עבורכם מטבח לכל פריט ייעודי לשימוש בחוץ. המטבח האיכותי כולל אבזור מלא לרבות כיור, ברז, משטחי עבודה גדולים, מגרות טריקה שקטה, ארונות, גריל גז או פחמים, כירה, ועוד.

מבחר איכותי של מטבחי חוץ

בחברת אדר טק מציעים מבחר איכותי ומתקדם כחול לבן של מטבחי חוץ, המיוצרים בטכנולוגיות ייחודיות ומספקים מענה לצרכי קהל פרטי, עסקי ומוסדי. מדובר במטבחים המוצעים בכל מידה עם התאמה אישית מלאה, עמידים בפני מים, לחות, שמש ופגעי מזג אוויר נוספים, מסופקים עם אחריות לכל החיים נגד מזיקים וחלודה, ואף קל ופשוט לנקות ולשטוף אותם. 

תוכלו לבחור בין דגמי מטבחי חוץ שונים, עם מאות אפשרויות גימור וצבע לחזיתות המטבח, לצד משטחי עבודה משיש, נירוסטה או זכוכית המוצעים בעשרות עיצובים. למשל תוכלו לבחור במטבח חוץ מדגם דיימונד המאובזר במנגל פחמים, כירת גז, מקרר חזית מזכוכית, אייס מייקר מייצר קרח, מקפיא עם שתי מגרות מנירוסטה, מדיח כלים, ברז וכיור. זאת לצד שפע של מקומות אחסון מרווחים ונוחים, הכוללים מדפים ומגירות. עוד דוגמא הינה מטבח חוץ מדגם טופז הכולל בחלקו האחורי דלת סתרים ומאובזר בכירת גז, טאבון, מעשנה, מקרר כפול מנירוסטה, כירת גז, בר וכיור.

להתרשמות משאר דגמי מטבחי חוץ של החברה היכנסו לאתר שלה או הגיעו לאולם התצוגה בראשון לציון.

לקבלת מידע נוסף אודות הזמנת מטבחי חוץ איכותיים בהתאמה אישית, צרו קשר עם חברת אדר טק בטלפון 050-5598-777

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן