מחפשים עו"ד לענייני משפחה באשדוד? זוהי הכתובת הנכונה

כאשר חילוקי דעות במשפחה מגיעים לכדי מחלוקת ואף לסכסוך משפטי, מן הסתם תעדיפו שילווה אתכם עורך דין וותיק ומנוסה, המפגין בקיאות גבוהה, רגישות גדולה ויכולת לתת פתרונות יצירתיים. דוגמא נאה לכך מהווה חברת עורכי הדין אבי טויזר ושות' שמשרדיה שוכנים באשדוד.

בין אם מדובר בסוגיה של ירושה וצוואה, פרידה וגירושין או חלילה אלימות במשפחה, הטיפול בנושאים אלו חייב להתבצע בנחישות וברגישות מתוך הבנת המשמעויות, ההשלכות וההשפעות על הקשרים בתא המשפחתי. בחברת עורכי הדין אבי טויזר ושות' פועלים מזה כ-23 שנים בעלי מקצוע המחזיקים בידע רב בתחום דיני המשפחה עם ניסיון עשיר בייעוץ, ליווי וייצוג לקוחות בפני גורמים וערכאות שונות, החל בגישורים בין בני זוג ועד לבתי דין רבניים, בית משפט לענייני משפחה, רשם הירושות ועוד.

 

העוגן המשפטי שלכם בתקופה סוערת
אין ספק כי מחלוקות וסכסוכים במעגל המשפחתי בכל רמת קרבה מערבים רגשות עזים, המייצרים תקופה סוערת שמלווה בדאגות וכעסים. אבי טויזר, המשמש עו"ד לענייני משפחה באשדוד ישמש עבורכם כעוגן משפטי בתקופה זו, תוך שהוא מקשיב בסבלנות, מסביר לגבי הצעדים הפתוחים בפניכם ומציג את התמונה הרחבה באופן שקול ואובייקטיבי. עורך הדין גם יבנה את ההתנהלות הנכונה ברמה האסטרטגית וברמת הצעד הבודד, מבלי ליפול אל פעולות נמהרות מהבטן שהשלכותיהן עלולות להיות שליליות וקשות. הוא יסביר ויענה על כל שאלה, יהיה זמין עבורכם בכל עת ויידע לספק פתרונות למצבים ולצעדים שנוקט הצד השני.

לנגד עיניו של אבי טויזר, עו"ד משפחה באשדוד  עומדים בראש ובראשונה האינטרסים שלכם. כך, במידת הצורך יורדו הכפפות על ידו ויינקטו צעדים נחושים ונמרצים למיצוי ולהגנה על זכויותיכם, ולהשגת המירב מההליך המתקיים. יחד עם זאת, כל עוד הדבר אפשרי ונכון, עורך הדין יפעל למציאת פתרונות השומרים את ההתנהלות על פסים מכבדים ותקשורת טובה מול הצד השני, מתוך ראיית העתיד הארוך טווח  וטובתם של המעורבים המשתייכים לאותה משפחה – ילדים ומבוגרים כאחד.

 

טיפול בכל ענייני המשפחה
עורכי הדין מחברת אבי טויזר ושות' מטפלים למעשה בכל הנושאים הקשורים לדיני משפחה. כך לדוגמא, אם אתם מחפשים עורך דין גירושין מומלץ באשדוד, הרי שבחברה זו מטפלים בין היתר בכל התביעות לתשלום מזונות אישה וילדים וכן בהגנה מפני תביעות אלו, לרבות בקשות למזונות זמניים ודחופים ובקשות להבטחת מזונות ומדור. כמו כן המשרד מטפל בתביעות רכושיות הקשורות להליכי גירושין, החל בפירוק שיתוף ו/או איזון משאבים בנכסי בני זוג, ועד למינוי כונס נכסים.בנוסף, המשרד מטפל בכל סוגי התביעות בענייני קטינים, לרבות משמורת, הסדרי ראייה, תביעות אבהות, חטיפת קטינים לחו"ל והגנות מפני תביעות אלו. 

המשרד גם אמון על ליווי וייצוג בכל התביעות המוגשות לבית הדין הרבני – גירושין, מזונות קטינים, מזונות אישים, מדור שקט ושלו, דמי כתובה, פירוק שיתוף ועוד. זאת בנוסף לעריכה של גירושים והסכמים בענייני משפחה – הסכמי ממון, גירושין, ניהול חיים משותפים ואישור הסכמים אלו בבית המשפט.

מעבר לכך, לעורכי הדין של משרד אבי טויזר ושות' יש ניסיון רב בליווי מקרים של אלימות במשפחה והוצאה לפועל בענייני משפחה, כגון בקשות למתן צווי הגנה ולצווי הרחקה, עיקולים ותפיסת מטלטלין, אכיפת פסקי דין למזונות ועוד. 

המשרד מטפל גם בכל הקשור לסכסוכי ירושה, לרבות טיפול בהתנגדות למתן צווי קיום צוואה, ניהול עיזבון, ירושה של ידועים בציבור, וכן עוסק בעריכת צוואות וטיפול בירושות החל בבקשות להוצאת צווי ירושה וקיום צוואה, ועד להעברת זכויות במקרקעין בירושה ומיסוי בענייני ירושה.

 

המעוניינים בייעוץ, ליווי וייצוג משפטי בכל נושא משפטי המערב את הדין האישי ודיני משפחה, מוזמנים לפנות כעת אל חברת עורכי הדין אבי טויזר ושות' בטלפון 08-867949.

 

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן