מחזור ציוד אלקטרוני שתורם ל- ESG של הארגון

חשוב לארגון שלכם לחזק את ערכי ה- ESG? בחברת שורו, המובילה בתחום מחזור ציוד האלקטרוניקה בישראל, מעניקים לחברות וארגונים שירותי פינוי ומחזור פסולת אלקטרונית בהתאם לדרישות החוק ותוך מענה לערכי ESG.

בימינו ארגונים מכל הסקטורים, ובייחוד בקנה מידה גדול, שמים דגש מיוחד על ערכי ESG (Environment -Social Governance). את הערכים ניתן לחזק באמצעות מחזור ציוד אלקטרוניקה, כפי שמציעים בחברת שורו.

בהתאם לחוק לטיפול סביבתי בציוד חשמלי ואלקטרוני, ניתן לתרום לערכי ה- Environment על ידי מחזור סביבתי, השם דגש על שימוש מחדש במוצרים התורם להפחתת כמויות הפסולת. כמו כן, ניתן לתרום לערכי ה- Social השמים דגש על תרומה לקהילה, וניכרים בשיתוף של בעלי מוגבלויות בהליכי מחזור, לצד מתן תרומות של ציוד מחשוב ישן למוסדות חינוך, עמותות וכדומה.

מאידך, ערכי ה- Governance ניכרים במודעות ובקרה לציוד אלקטרוני ומחשוב שכבר לא נעשה בו שימוש בארגון, כאשר הפעולות מבוצעות עם כל האסמכתאות והאישורים הנדרשים, לרבות השמדה של מידע רגיש ומקסום ערכו של ציוד ישן.

חברה מורשית לאיסוף ומחזור פסולת אלקטרונית

חשוב לדעת שפינוי ומחזור ציוד אלקטרוני יש לעשות אך ורק עם גורם מורשה. שורו הינה חברה הפועלת כקבלן מורשה לפינוי של פסולת אלקטרונית מטעמם של תאגידי מחזור מוכרים, וכמתקן טיפול מאושר, ומבצעת הליכי פינוי ומחזור העומדים בדרישות החוק והתקן.

כמו כן, החברה פועלת עם כל ההיתרים והרישיונות מטעם המשרד להגנת הסביבה, בנוסף להיותה מוסמכת בתקן ISO – 9001 עבור מערכות לניהול איכות, ובתקן ISO 14001 לניהול סביבתי.

מובילים בתחום המחזור של ציוד אלקטרוני

יש גם חשיבות גדולה לבחירת גורם מקצועי ומוכר בתחום מחזור האלקטרוניקה, כאשר חברת שורו הינה מהמובילות במחזור פסולת אלקטרונית ונכסי IT בישראל. החברה אוספת מעסקים וארגונים פסולת אלקטרוניקה מגוונת, הכוללת בין היתר ציוד תקשורת כבד עם חדרי שרתים וארונות מחשוב, מחשבים ניידים נייחים ושרתים, מכונות צילום ומדפסות, מצברים וסוללות, עכברים, מקלדות, כרטיסים ורכיבים אלקטרוניים, טלפונים, מסכים, כבלים, מתכות ועוד.

השירות כולל הליכי מחזור ידידותיים לסביבה, תוך הקפדה על אבטחת מידע, באופן אמין, יעיל ומהיר, ועם מחירים הוגנים ותחרותיים.

הליכי מחזור מקצועיים ושלמים

הבחירה בחברה מורשית ומקצועית מבטיחה שירותי פינוי ומחזור מקצועיים ושלמים. עם חברת שורו הליכי המחזור של ציוד אלקטרוני כוללים איסוף ציוד ופסולת מהלקוח וקליטתם במפעל של החברה, בו מבוצע מיון ותיעוד ראשוני. במהלך המיון הראשוני ציוד שמיש עובר להליכים של שימוש מחדש, בעוד שציוד שאי אפשר לעשות בו שימוש חוזר, עובר להשמדה או להליכי מיון ופירוק לגורמיו השונים. זאת, במטרה למחזר חומרי גלם כגון נחושת, אלומיניום, ברזל או פלסטיק, שאותם מעבירים לתעשיות הרלוונטיות.

כמו כן, החברה הינו היצואנית הגדולה בארץ של רכיבי אלקטרוניקה וכרטיסים, המובלים לטיפול בחו"ל בבתי זיקוק גדולים, שם ממצים את רכיבי המתכות היקרות והאל ברזליות שבציוד האלקטרוניקה.

לעוד פרטים אודות מחזור ציוד אלקטרוני, הנכם מוזמנים ליצור קשר עם חברת שורו בטלפון 077-231-8099.

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן