מזכרת מדליקה של פיסת היסטוריה מקומית

מבקשים מזכרת ישראלית אותנטית וייחודית? כדאי לכם להכיר את המוצרים המעוצבים והמדליקים של פיסת היסטוריה.

בכל מדינה בעולם תוכלו למצוא מזכרות מיוחדות שמספרות את סיפורה. בישראל מזכרות אלו היו עד היום חסרות, והן בעיקר התמקדו בפריטים מסורתיים, בנאליים ומיושנים. בדיוק למשבצת הריקה הזו נכנסה חברת פיסת היסטוריה המעצבת, מייצרת ומפיצה מתנות ומזכרות ישראליות עכשוויות, הכי מיוחדות שאפשר לבקש, הנוגעות בהיסטוריה ובסיפורה של המדינה.

 

מהפכה בעולם המזכרות בארץ

חברת פיסת היסטוריה הוקמה לפני מספר שנים על ידי המעצב אסף הררי מתוך רצון ליצור שינוי מהותי בתחום המזכרות בישראל. השינוי ניכר ביצירה של מתנות ומזכרות בקו עכשווי ומיוחד המספק אלטרנטיבה מרעננת לענף, עם עיצוב של תרבות מקומית המחזקת את תחושת השייכות והגאווה לאומית, לצד כרטיס ביקור עדכני ומעוצב לבאים מבחוץ. גישה זו ניכרת בליין מגוון של מוצרים הכולל פסלוני דמויות, מדבקות, סיכות, פנקסים, פוסטרים , טי שירטס וקוביות נייר, המעוצבים עם הרבה הומור וצבע בהשראת תרבות הפופ והמזכרות האמריקאית.

 

מתנות מיוחדות ורבות משמעות

המוצרים המיוחדים של פיסת היסטוריה מספקים מענה מקורי עבור מזכרות ומתנות קטנות ומיוחדות שיש להן ערך היסטורי, לאומי, תרבותי ונוסטלגי, והן מהוות פריטים עכשוויים הגאים בסיפורו של העם והלאום שלנו. גולת הכותרת של מוצרי החברה מורכבת מסדרות של פסלוני דמויות מקוריים ומעוררי עניין, עם מגוון דמויות היסטוריות מקומיות לרבות גדולי האומה, מדינאים, ראשי ממשלה, דמויות מתקופת המנדט, סופרים, חלוצי השפה העברית ועוד. למשל תוכלו למצוא פסלוני דמויות של לוי אשכול, משה מונטיפיורי, דוד בן גוריון, מנחם בגין, נתן אלתרמן, יוסף טרומפלדור, חנה סנש, גולדה מאיר ועוד.

 

ליין שלם של מוצרים

לצד פסלוני דמויות, בפיסת היסטוריה גם מעצבים ומדפיסים פוסטרים מיוחדים של מקומות חשובים בארץ, מנהיגי האומה, צילומים היסטוריים והדפסי טיפוגרפיה. למשל תוכלו למצוא פוסטר של בית הצלמניה בתל אביב, צילום מפורסם בשחור לבן של דוד בן גוריון עושה עמידות ראש בחוף הים, פוסטר בקו עכשווי של מגדל דוד בירושלים, פוסטר בסגנון ארט דקו של הכינרת ועוד. תוכלו גם להזמין סיכות מעוצבות עם סמלים מהמסורת היהודית והתרבות הישראלית כמו לוחות הברית, מגן דוד, שופר, סביבון וחמסה. זאת לצד מדבקות של מקומות ואישים מפורסמים, פנקסים עם נשים חלוצות, קולקציה של קוביות נייר ליום העמצאות, ועוד.

 

​מתנות ומזכרות מיוחדות למגוון קהלים וצרכים

מתנות ומזכרות של פיסת היסטוריה המסופקות בפריטים בודדים או במארזים שונים, מיועדות לקהל מגוון של אנשים פרטיים ועסקיים. הן יכולות לתרום למשל לעיצוב משרדים עם אוריינטציה מקומית עכשווית, לשמש כמתנות עסקיות עבור לקוחות בחו"ל, כמתנה לעובדי המשרד, לבוס וכדומה. בנוסף, מוצרים אלו יהוו מתנה אישית נהדרת למורה או לגננת, מתנה ערכית לתלמידים, מזכרת למשפחה שעברה לגור בחו"ל, בכניסה לדירה חדשה, וכמובן כמזכרת מיוחדת ואיכותית לתיירים. 

 

לפרטים ומידע נוסף אודות מזכרות ומתנות מיוחדות, הנכם מוזמנים ליצרו קשר עם פיסת היסטוריה בטלפון 073-3744925.

 

מעוניים לשלוח מתנה לאנשים שאתם אוהבים? בדקו גם את רגלו מארזי מתנה

 

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן