מותג תכשיטים און ליין שחייבים להכיר

מעוניינים בתכשיט בעיצוב אישי ?

תכשיטי 'תיק-תק' הינה חנות תכשיטים באילת המשלבת בתוכה סטודיו צורפות מתקדם בניהול גמולוג, בוגר הטכניון. בנוסף, זוהי חנות תכשיטים און ליין  המבצעת שליחויות לכל עיר בישראל.

עבור שורה ארוכה של לקוחות תכשיטי תיק תק אינו עוד שם של חנות תכשיטים, אלא בית  אמין ומוכר שאליו חוזרים כל פעם ונהנים מתכשיט מעוצב וחדש, בין אם טבעת אירוסין, טבעת נישואין, כמתנה ליום הולדת, לבת מצווה ועוד. הסיבה להצלחת המותג טמונה בהיותו עסק משפחתי ותיק הפועל בתחום כבר מעל לשלושה עשורים, ומספק כתובת שאמינות מהווה בו ערך עליון.

העידן הנוכחי, במיוחד לאור מגפת הקורונה שפרצה לחיינו בסערה, הגביר באופן משמעותי וחד את הרכישה המקוונת. מיליוני אזרחים בישראל עברו לקנייה 'און ליין' של כל מה שניתן. המגמה לא פסחה על ענף התכשיטים- קניית תכשיטים און ליין גדלה בחודשים מרץ עד מאי 2020  בעשרות אחוזים יחסית לתקופה המקבילה בשנה הקודמת.

תכשיטים לכל החיים

המותג המשפחתי הוותיק והמוערך תיק תק תכשיטים, בניהולו של מיכאל אדיב, פועל כבר משנת 1989. הוא מוכר כבר שנים לכל תושבי אילת, ולתיירים הרבים הפוקדים את העיר, ככתובת מועדפת לקניית תכשיטי איכות מעוצבים עבור כל חגיגה, שמחה ואירוע משמעותי בחיים. לקוחות החנות חוזרים ובאים אליה כבר כמה דורות מהסבתא ועד… הנכדים והנינים, לקניית תכשיט מתאים עבור חתונה (טבעות אירוסין ונישואין), הולדת ילד, בת או בר מצווה, מתנת יום הולדת 'עגול' וכדומה.

הביקוש לתכשיטי המותג, גדל בשנים האחרונות בזכות אתר החנות ויצירת נגישות גבוה לכל לקוח בישראל גם אם אינו מגיע לאילת. הביקוש נובע מהיותינו בית עסק, חנות וסטודיו צורפות ששומר לאורך שנים על קו איכותי ושרות אמין. החנות מציעה מבחר עכשווי של תכשיטים מעוצבים, מיובאים ומקוריים, לרבות טבעות, עגילים, תכשיטי זהב, תכשיטי יהלום, צמידים, תליונים, ועוד. בנוסף, בתיק תק מתייחסים לכל תכשיט שמיוצר ומשווק על ידיהם כיצירת אומנות, באיכות חסרת פשרות הניכרת בחומרי גלם משובחים כדוגמת זהב, יהלומים ואבני חן מובחרות, ועד לשלבי עיבוד סופיים של שיבוץ, מירוק וגימור.

אתר תכשיטים און ליין בעיצוב אישי

לצד קולקציות מרהיבות המתחדשות כל הזמן, ב'תיק תק תכשיטים' מספקים שירות ייחודי ומתקדם של תכשיטים בהתאמות ייחודיות ועיצוב אישי. כלומר, כל לקוח ולקוחה יכולים לעצב לעצמם תכשיט ייחודי בהתאמה אישית, החל משלב הרעיון ועד למוצר מוגמר. התכשיט יתוכנן ויעוצב בהתאם לרעיון שיש לכם בעזרתו האדיבה של צוות המקום, הכולל מעצבת גראפית, צורף ומשבץ. הצוות ייצור בסטודיו את התכשיט המבוקש באמצעות ציוד מתקדם על בסיס טכנולוגיות חדשניות, מה שמאפשר ליצור במהירות תכשיטי איכות מקוריים לפי הזמנה. כך למשל, בחברה נעזרים במכשיר שיבוץ עם מיקרוסקופ לצד מכשירי לייזר משוכללים שעימם מבוצעות פעולות חיתוך, הלחמה וחריטה.

מקצועיות ואמינות כערך עליון

כאמור, הצלחתו של המותג מבוססת על מקצועיות ואמינות כערך עליון. מייסד ומנהל החברה מיכאל אדיב הינו בוגר הטכניון בכלכלה וניהול , הממנף את הכישורים והידע שלו ליצירת קשרים מסחריים בינלאומיים ,מתעד מוסמך של יהלומים. עם השנים רכש ידע והבנה מעמיקים בכל הקשור לייצור תכשיטים באמצעות מגוון שיטות וטכניקות מסורתיות ועכשוויות. הצורף הראשי רוני הדס מלווה את מיכאל כבר תקופה ממושכת, רוני הוא בעל ניסיון של עשרים וחמש שנים בענף הצורפות, אשר פעל גם כמורה והכשיר דורות של  צורפים מטעם משרד העבודה, ומציג מיומנות גבוהה במידול ושיבוץ תכשיטים.

מיכאל וצוות המקום פועלים מתוך מחויבות לרמה בלתי מתפשרת של אמינות ומקצועיות, עם הקפדה על כל פרט, איכות גבוהה של חומרי גלם ותהליכי ייצור, עמידה בלוחות הזמנים ויחס אישי לכל לקוח.

למידע נוסף אודות תכשיטי האיכות של המותג צרו קשר עם תיק תק תכשיטים בטלפון 058-7927655  או היכנסו לאתר.

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן