מותג עלית חדש לכל המשפחה

ביחד עם המודעות המתפתחת לאופנה איכותית, גובר בארצנו הביקוש לבגדי קוטור ממיטב המעצבים. אז לכל המתעניינים, לאחרונה נכנס לתמונה מותג אופנה ישראלי, המציע לכל המשפחה מגוון קולקציות ופריטי איכות.

מותג BABY ROYALTY הוא מותג יחסית חדש בנוף המקומי, שהחל את דרכו בייבוא מוצרי תינוקות איכותיים ומותאמים לצרכי ההורים. עד מהרה נוצר ביקוש גדול למוצרי החברה, מה שהוביל לפיתוח ועיצוב קו אופנתי איכותי וייחודי, למשפחה ולילדים.

כיום החברה משתפת פעולה עם מיטב המעצבים והמומחים בעולם בתחומי עיצוב ומכירה של אופנת קוטור איכותית ויוקרתית. ניתן להתרשם מהפריטים באתר של המותג, המציג מבחר עשיר של מוצרים וקולקציות ממפעלי החברה בחו"ל, כולם בסטנדרטים הגבוהים ביותר. 

בגדי איכות לבנים ולבנות

בתור מותג לביגוד משפחתי, באתר של בייבי רויאלטי מציעים מבחר של בגדי ילדים מעוצבים המגיעים בקולקציות מעודכנות לפי אופנת הילדים בעולם. בגדי המותג מושלמים לכל עונות השנה למשל, לחורף תמצאו חולצות, מעילים ומגפיים מעוצבים.

לעונת הקיץ הנוכחית, תמצאו באתר חליפות ספורט אלגנט מתוקות וייחודיות לבנים, שלא יפסיקו להתפעל מהן באירוע הבא. החליפות מורכבות ממכנס קצר עם שלייקס ומחולצת כפתורים קצרה עם עניבת פפיון. הן מוצעות בשלל שילובי צבעים רעננים ועכשוויים, כמו חרדל ותכלת, סגול ולבן, משבצות כחולות וחום, ירוק חאקי ולבן, ועוד.

למי שמחפש בגד סופר אלגנטי לאירוע, באתר החברה גם יש מבחר חליפות קוטור לבנים, מלאות בסטייל, לרבות חליפת טוקסידו לבנה, חליפת פסים שחורה שלושה חלקים ועוד.

כמובן שגם לבנות מציע המותג מגוון יוקרתי ואיכותי של פריטים, הכולל שמלות מעוצבות מלאות בנפח ומרשימות, שיהפכו את הבת לנסיכת הערב. זאת, לצד שלל חליפות קסומות לאירועים ולגן, הכוללות למשל חליפות מכנס מעוצבות לחורף ולקיץ כמו חליפה אופנתית לבבות, חליפת מלאכים מתוקה בכחול כהה ולבן, חליפות ג'ינס, חליפות קלאסיות ועוד.

מעבר לכך, ניתן למצוא ולהזמין עוד שלל פריטי לבוש לבנים ובנות ליומיום, מתוך מבחר גדול של דגמי מכנסים, חולצות, חצאיות, שמלות, בגדי ים, פיג'מות ונעליים.

קולקציית ביגוד לכל המשפחה

מלבד בגדי בנים ובנות, באתר של בייבי רויאלטי תיהנו מפריטים מעוצבים ואיכותיים לכל המשפחה, שיכולים להוות מתנה מקורית נהדרת בימי הולדת, חגים ומועדים.

בחברה מספקים גם מענה לביקוש עבור סטים משפחתיים, למשל סטים של פיג'מות מדליקות במיוחד לכל המשפחה, סט אביבי של שמלות קיץ פרחוניות לאם ולבת, וסטים אופנתיים של בגדי ים לגדולים ולקטנים.

קולקציית תינוקות ומוצרים ייעודיים

המותג מציע גם מגוון של מנשאים מעוצבים לתינוקות, העשויים מבדים נושמים ואורגניים, המספקים את שיא הנוחות להורה ולתינוק. כמו גם, תיקי החתלה יוקרתיים מרווחים ונוחים, עם הרבה תאים ומקום אחסון.

באתר תוכלו למצוא גם שלל משחקים וצעצועי התפתחות לגיל הרך, ביניהם מוביילים מרהיבים למיטת התינוק, בובות, כיסא דובי פרוותי שהפך ללהיט עולמי, צעצועי חשיבה ופיתוח מוטוריקה, משטח אוניברסיטה ואוהל משפחתי מעוצב.

לפרטים נוספים וליצירת קשר עם בייבי רויאלטי, מותג הקוטור האופנתי לכל המשפחה, לחצו כאן.

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן