מותג האודיו המוביל TRIANGLE – עכשיו גם בארץ!

לאחרונה נחת בארצנו מותג אודיו צרפתי עטור פרסים ושבחים – TRIANGLE, המציע מבחר מוצרי שמע איכותיים, מעוצבים ומתקדמים.

אם גם אתם רוצים להתהדר ברמקולים מעוצבים של מותג מנצח, כדאי שתכירו את המותג TRIANGLE שאת מוצריו מייבאת ומשווקת חברת AUDIO EXPERT. המותג האטרקטיבי ובעל השם העולמי מציע מבחר מתקדם של מוצרי אודיו במחירים משתלמים, בעיצובים מרהיבים ובשלל צבעים.

מותג צרפתי מוביל
מאחורי המותג TRIANGLE עומדת חברה צרפתית ותיקה בתחום השמע, שהחלה את דרכה לפני 40 שנה, ובדיוק חגגה אשתקד זאת עם ליין רמקולים ייחודי. מאז ועד היום היא מפתחת ומייצרת רמקולים באיכות גבוהה במיוחד הנמכרים במחירים תחרותיים והוגנים. הרמקולים של המותג זכו לביקורות נלהבות וללא מעט פרסים, בין היתר בזכות הצלילים הפתוחים והמפורטים שלהם, תוך שמירה על נאמנות לקובץ המקור. כל רכיב במוצרי המותג הינו פרי פיתוחה של החברה, ומיוצר על ידה ולכן מאחוריו שעות ארוכות של מחקר עם שילוב של טכנולוגיות חדשניות מהמובילות בשוק.
בנוסף, כל מוצר של המותג מיוצר ומורכב ברמת ביצוע וגימור נטולת פשרות , עם רמה מעולה לאור השאיפה ליצור סאונד לא פחות ממושלם.

 

רמקול אלפא ששולט בחדר
בין דגמי הרמקולים של TRIANGLE בולט במיוחד דגם אלפא מסדרת SIGNATURE, הנחשב לספינת הדגל של המותג. מדובר ברמקולים רצפתיים עוצמתיים עם עיצוב צר ומאורך, המתנשאים לגובה מרשים של 1.3 מטר. הרמקולים מעולים לחללים גדולים של שלושים מ"ר ויותר, בעלי יכולת להפיק סאונד משובח עם בס עמוק ומהיר, ומוצעים בגוונים נהדרים.

הדגם הזה מגיע מסדרת האיכות SIGNATURE, העושה שימוש בתיבת רמקול ייחודית שמספקת עליונות אקוסטית בלעדית למותג. זאת, לצד שיפור כלל ביצועי הרמקולים עם שלושה וופרים רבי עוצמה שתוכננו במיוחד עבור הרמקולים האלו, ועם טוויטר שופר, בס ומיד בעבודת יד, מיד ריינג' מעולה ועוד. כל אלו מבטיח שתיהנו מסאונד מושלם, שמנצח ללא בעיה רמקולים של חברות אחרות, גם כאלו עם תג מחיר הרבה יותר גבוה וכמו תמיד כל הדגמים של הסדרה מיוצרים במפעלי החברה בצרפת.

 

זו רק ההתחלה…
כמובן שלצד רמקול מדגם אלפא ניתן למצוא עוד מגוון מוצרי שמע של TRIANGLE. כך למשל, מסדרת SIGNATURE תוכלו לבחור עבור חדר בגודל בינוני את רמקולי המדף THETA שגם שייכים לסדרת הקומפקטיים, בעלי עיצוב מודרני מלוטש עם סאונד עמוק ובהיר, אלמנט מרכזי בקוטר של שישה וחצי אינץ', וטוויטר מתקדם הממוקם באופן המונע כל סוג של עיוות.
כמו כן, למרחב חיצוני תוכלו לקנות רמקולים מדגם EXT7 מסדרת SECRET, הכוללים תו הגנה ממים ועמידים גם בפני לחות וטמפרטורות קיצוניות.

לעוד מידע אודות מוצרי שמע של המותג הצרפתי המוביל TRIANGLE הנכם מוזמנים ליצור קשר בטלפון לקבלת פרטים נוספים 04-8421564 ו- 051-5168300.

 

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן