מותג בוטיק שמעצב את קירות חדר הילדים

מבקשות לעצב את חדר התינוק או הילד עם תמונות מקוריות שלא יצאו משבלונה מסחרית? כדאי שתכירו את המוצרים של מותג הבוטיק יוניקיד.

אם בעבר חדרי ילדים ותינוקות קושטו בעיקר בתמונות מסחריות שבלוניות, הרי שכיום עם עליית המודעות לעיצוב פנים הגישה השתנתה. בימינו ההורים ובעיקר אימהות צעירות מבקשות לעצב את חדר ילדן עם פריטים מקוריים ואיכותיים. את המענה מספק מותג הבוטיק יוניקיד עם תמונות ואיורים ייחודיים שישדרגו כל חדר ילדים. 

 

עולם יצירה קסום וחלומי

במותג הבוטיק יוניקיד תגלו עולם חלומי וקסום השופע בתמונות ואיורים שובי לב, עכשוויים ועדינים. תמונות ואיורים אלו צוירו ועוצבו בסטודיו של המותג עם הרבה אהבה, ונוצרו מתוך רצון לרגש את הילד והוריו ולאור אמונה שכל ילד הינו מיוחד ושיש מאחוריו עולם שלם. 

המותג מציע מגוון פריטים מעוצבים כחול-לבן לקירות חדרי ילדים לרבות תמונות ואיורים בעבודת יד, איורים בהזמנה אישית, תעודות לידה מעוצבות, מדבקות קיר, פוסטרים ועוד.

 

עבודות מקוריות כחול לבן

כל העבודות של המותג יוניקיד מעוצבות ומיוצרות בארץ מחומרי גלם מקומיים איכותיים מתוך רצון לתמוך בעשייה ישראלית. יתרה מכך, מדובר באיורים ותמונות מקוריים פרי יצירתם של מאיירים ישראלים מקצועיים, שכל אחד מהם מעביר ערך ומסר חינוכי מעוצב באופן המדבר לעולמם של הילדים.

כמו כן, התמונות מוצעות במבחר גדול להתאמה אישית, לרבות צבע וגודל מסגרת, וזאת לצד אפשרות להזמנה אישית של איור שנוצר במיוחד עבורכם. בתוך כך, כל לקוח של הסטודיו זוכה ליחס אישי עם שירות הזמין לענות על כל שאלה, וצוות השמח לסייע בבחירה מתאימה של פריטים לקירות חדר הילדים.

ואם לא די בכך, את התמונות תוכלו להזמין אונליין דרך אתר הסטודיו ולקבלן לכל כתובת מבוקשת עם משלוח ללא עלות בקניה של מעל 300 ₪. בקרוב גם יוצע מנוי מיוחד למעצבי פנים עם הנחות משמעותיות עבור ערכות עיצוב של חדרי ילדים.

 

תמונה ייחודית לחדר הילדים

באתר של המותג יוניקיד מוצע מבחר עשיר של תמונות קסומות ומקוריות לחדרי תינוקות וילדים. למשל תוכלו למצוא סט של שתי תמונות ממוסגרות ומוכנות לתלייה בסגנון נורדי עכשווי, האחת עם איור של ליוויתן והשנייה של גלי ים ועוגן. הסט מודפס על נייר כרומו משובח ועבה ומסופק במארז איכותי ומושקע המתאים גם כמתנה. עוד אפשרות ייחודית שמציעים ביוניקיד היא של איור ידני בהזמנה אישית, מעוצב בקו עכשווי מינימליסטי על ידי מאיירת מקצועית. האיור עצמו יתבסס על תמונה באיכות גבוהה שתשלחו לסטודיו וניתן לבחור את פורמט וגודל האיור המגיע אליכם ארוז וממוסגר.

 

לפרטים נוספים אודות תמונות ואיורים מקוריים וקסומים לחדרי תינוקות וילדים, צרו קשר עם סטודיו יוניקיד בטלפון 052-4887073.

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן