מוצרי קוסמטיקה וטיפוח מעולים, הכי טבעיים שיש 

למי שמבקשת לטפח את עור גופה באופן הכי בריא וטבעי שאפשר, כדאי להכיר את המותג הישראלי לקוסמטיקה טבעית שנוחל הצלחה בארץ ובעולם – FARAN.

עם עליית המודעות לאורח חיים בריא, יותר נשים גם מבינות את חשיבות השימוש במוצרי יופי, טיפוח וקוסמטיקה טבעיים ואיכותיים. על הצורך הזה עונה במדויק המותג  FARAN שמציע ליין עשיר ואיכותי של מוצרי קוסמטיקה טבעיים, החל מתכשירי טיפוח לעור הפנים, דרך סבונים ועד למוצרי איפור מינרלי טבעיים.

מותג שחושב טבעי
מאחורי ליין המוצרים המצליח של מותג הקוסמטיקה FARAN עומדת חברת ניחוח טבע בראשות איתי קינן. החברה הוקמה בשנת 1999 במצפה רמון מתוך שאיפה לפתח ולייצר מוצרי קוסמטיקה טבעיים באיכות חסרת פשרות, המקבלים השראה מהמדבר שעוטף את המפעל. 

שאיפה זו מתגשמת בליין מגוון של מוצרים ייחודיים ממקור טבעי, המבוססים על חומרי גלם משובחים מהארץ ומהעולם. המוצרים מופקים בשיטות וטכנולוגיות מתקדמות כשחלקם אף מיוצרים בעבודת יד, וברובם נטולי חומרים סינטטיים ומזיקים. כמו כן, רבים ממוצרי החברה הינם מאה אחוז ממקור טבעי, תכונה שנדיר למצוא גם בקנה מידה עולמי.

מדובר במוצרים המורשים לשימוש על ידי משרד הבריאות בישראל ועל ידי גורמי פיקוח במדינות רבות ברחבי העולם. הם עומדים בדרישות תקן מחמירות ביותר, כולל תווי תקן אורגני וטבעי תחת רישוי ופיקוח של החברה הצרפתית ECOCERT. 


 

מבחר עשיר של מוצרים
מאז הקמתו המותג FARAN מפתח ומשווק מגוון רחב ואיכותי של מאות מוצרי קוסמטיקה על בסיס תמציות צמחים, שמנים ומינרלים מהטבע. מוצרים אלו מספקים מענה שלם לצרכי קוסמטיקה אישיים, בין אם לטיפוח עור הפנים והגוף, איפור, מענה לצרכים מיוחדים, מוצרים לאם ולתינוק, סבונים, שמנים אתרים ועוד.

כך למשל, תוכלו להזמין דרך האתר של המותג מייק אפ מינרלי טבעי ואורגני, מאה אחוז ממקור טבעי, המוצע בשלל גוונים ויכול לשמש גם כפודרה וקונסילר. המייק אפ מבוסס על נוסחה ייחודית עם אבקה עדינה שאינה מורגשת על עור הפנים, אשר מעניקה כיסוי אחיד ומלא המאפשר לעור הפנים לנשום. כמו כן תוכלו לבחור בקרם לחות יום טבעי ואורגני על בסיס פורמולה ייחודית עשירה בתמציות, שמנים, וויטמינים, לחות ונוגדי חמצון. הקרם מכיל מיץ של אלוורה, חמאת שיאה, חוחובה, שמן קוקוס, שמן אבוקדו ועוד.

בנוסף, דרך אתר המותג ניתן להזמין סבונים אורגניים שמיוצרים בהליך קר בעבודת יד מחומרים טבעיים כמו שמן זית, שמן חוחובה, חלב נאקות, חלב עיזים , אלוורה, דבש ועוד.

המותג גם מייצר משחת ספורטאים למריחה אחרי מאמץ פיזי, שפתון הזנה טבעי ואורגני, קרם גוף אורגני עדין ועשיר בלחות, מלחי אמבט מינרלים ממקור טבעי, קרם חיתולים אורגני מאה אחוז ממקור טבעי ועוד הרשימה ארוכה.

למידע נוסף אודות מוצרי קוסמטיקה וטיפוח אורגניים של המותג FARAN הנכם מוזמנים ליצור קשר עם חברת ניחוח טבע בטלפון 08-6539333.

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן