מוצרי ספיגה לילדים גדולים ועם צרכים מיוחדים

הורים לילדים בעלי צרכים מיוחדים מכירים היטב את ההתמודדות היומיות והצורך לתת מענה לאתגרים שעל הדרך. אחד האתגרים הללו הינה הרטבת יום ולילה, שקיימת אצל ילדים רבים שטרם נגמלו מחיתול. במיוחד עבורם קיימים מוצרי ספיגה ייעודיים.

אין ספק כי הרטבת לילה מייצרת קושי נוסף, המוטל הן על כתפי הילד והן על כתפי הוריו. מבחינת הילד, ההרטבה פוגמת באיכות השינה וגורמת לתפרחות, בפרט אם החיתול בו משתמשים אינו בעל ספיגה מספקת, או אינו נוח מספיק ללבישה רצופה. בנוסף, ההרטבה מקשה על ניידות הילד והמשפחה כולה, למשל בעת נסיעות לבני משפחה וחברים הכוללות לינת לילה. מבחינת ההורים, אל האתגרים השוטפים של טיפול בילד עם צרכים מיוחדים, נוספות גם מטלות הקשורות להחלפת המצעים מדי בוקר, כביסות רבות, החלפת חיתול בשעות הקטנות של הלילה, וכן התמודדות עם תסכולים וחיכוכים מול הילד. 

ביחד עם סדיניות למיניהן, והעבודה ההתנהגותית עם הילד, הפתרון הוא כמובן חיתולים הולמים. יחד עם זאת, הורים רבים נתקלים בקשיים בתחום זה עקב הקושי למצוא חיתולים בעלי רמת ספיגה מספקת. כמו כן, אחת הבעיות שמופיעות אצל ילדים גדולים שטרם נגמלו, היא שאין זה פשוט למצוא חיתולים גדולים אחרי מידה 6. אם המצב מוכר לכם, חשוב שתדעו שישנו אתר ברשת המציע חיתולים טובים במיוחד שהביאו פתרון שלם להורים וילדים רבים, כולל חיתולים במידה XS. מדובר באתר של חברת "רותם – מוצרי ספיגה עד הבית" – המתמחה במוצרי ספיגה למבוגרים, לבני נוער ולילדים בעל צרכים מיוחדים.

ניסיון רב ומוצרי איכות

בוודאי חשוב לכם לתת לילדכם  את הפתרון הטוב ביותר, כך שמידת החיתול תהיה תואמת, שהחיתול יספוג מעול ושהילד יקום בבוקר יבש. פתרון אידיאלי מציעה כאמור חברת רותם שפועלת בתחום מוצרי הספיגה עוד משנת 2010 ומאחוריה ניסיון של למעלה משני עשורים.  באתר האינטרנט של החברה מציעים מגוון רחב של חיתולים באיכות הגבוהה ביותר ברמות ספיגה ומידות שונות, במחירים נוחים ומבית יצרניות מובילות.

דוגמא נאה לכך מהווים חיתולים סאני פלוס XS שניתן להזמין בקלות דרך האתר. מדובר בחיתולים המתאימים לילדים שמידה 6 כבר קטנה עליהם, במידת מכנסיים של 30 – 34 ס"מ או היקף מותניים של 50 – 70 ס"מ. הם מתאימים גם לבנים וגם לבנות, כאשר בכל צד של החיתול ישנם שני סקוצ'ים חזקים במיוחד לסגירות חוזרות. בנוסף, יש להם מגע נעים ורך לגוף וגזרה מותאמת, ושתי שכבות נושמות השומרות על יובש בעור למניעת תפרחות. דוגמא נוספת היא חיתולי ילדים ונוער סאני פלוס M TRIO המתאימים להרטבות לילה כבדות במיוחד. לחיתולים אלו המיועדים לבנים ובנות, יש שכבה ייחודית לפיזור אחיד של נוזלים ועוד שכבה לספיגה מיידית המנטרלת ריחות לא נעימים ושומרת על יובש העור, ולכך מצטרפת תנועת אוויר למניעת תפרחת העור.  

מענה לכל שאלה והכוונה אישית

בחברת רותם דוגלים במתן מענה אישי לכל לקוח, ומכירים היטב את ההתמודדויות והאתגרים של ילדים והוריהם. על כן, לצד האתר הנוח והידידותי לשימוש והזמנות, ניתן לפנות בכל עת אל החברה להתייעצות דיסקרטית והכוונה לבחירה נכונה. לפרטים נוספים על מוצרי ספיגה לילדים בעלי צרכים מיוחדים, הנכם מוזמנים ליצור קשר עם החברה בטלפון 050-736-8485.



 

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן