מוצרי בית יהודיים משובחים ומרהיבים 

למי שמבקש מוצרים בית יהודיים נהדרים ובהזמנה אישית עבור היומיום או לאירועים מיוחדים, כדאי להכיר את חברת "כפתור ופרח". הדור השלישי של החברה ממשיך מסורת מקצועית בת למעלה מ- 90 שנה. 

"כפתור ופרח" היא חברה שהחלה את דרכה עוד בשנת 1929 כחנות ובית מלאכה קטן במאה שערים. לאורך השנים הפכה החנות לשם דבר בעולם מוצרי הבית היהודיים בזכות איכותם, יופיים והיצירתיות הרבה של מוצריה. ההצלחה הובילה להתרחבות העסק ולהקמת מפעל המעסיק כיום צוות עובדים גדול, מקצועי ומנוסה, ובו מכונות רקמה, תפירה ולייזר מהטובות בעולם.

המפעל מייצר שורה ארוכה של מוצרים, ביניהם פרוכות, מעילי ס"ת, כיסויי טליתות ותפילין, חופות, כיסויי במות, פרוונים, כריות לברית מילה, ועוד. כל אלו מיוצרים בתהליך סדור ומתקדם עם בקרת איכות קפדנית, כאשר לקוחות החברה גם יכולים לבצע הזמנות אישיות בהתאם להעדפותיהם. המעצבים המיומנים של החברה מפתחים עיצובים עכשוויים וחדישים תוך הקפדה על הפרטים הקטנים ביותר, ובהתאם לעיצוב המועדף על הלקוח נבחרים חומרי הגלם המתאימים, מבוצע שרטוט מדויק, חירור, בחירת חוטי רקמה, ועד לבטנה והסרטים.

האיכות הגבוהה ושביעות רצונם של הלקוחות, ביחד עם ניסיון ייחודי של עשרות שנים, הביאו לכך שמוצרי החברה מפארים את יופיים של מאות בתי כנסת, ישיבות, משרדי ממשלה ובתי חב"ד בכל רחבי העולם.

 

עיצוב אישי לפרוכת

חברת "כפתור ופרח" מאפשרת ללקוחותיה לבחור עיצוב אישי לפרוכת ללא תוספת תשלום. תחילה ניתן לבחור דוגמא מתוך מגוון הדוגמאות המופיעות באתר, כגון פרוכת ירושלים, שער ווילנא, מגן דוד, שנים עשר אבני החושן וכדומה, וכן לבחור מבין שלל צבעי בדים ולציין את צבע הרקמה כגון כסף, זהב או צבעוני. בנוסף, בתיאום עם מחלקת הגרפיקה ניתן לבחור עיצוב אישי, בין אם מדובר במוטיבים ממוצרים שונים המופיעים באתר שמשתלבים לכדי מוצר אחד, או מוטיבים לגמרי מקוריים שאינם מופיעים באתר. את הסקיצה לעיצוב האישי הייחודי, בהתאם לחזון הלקוח, תספק מחלקת הגרפיקה של החברה כאשר שתי הסקיצות הראשונות הן לגמרי בחינם. מלבד זאת אנשי הצוות של החברה מלווים את הלקוח לכל אורך תהליך לקיחת המידות, בחירת טבעות או מסילת וילון, כפורת מחוברת, נפרדת או דמוי כפורת, נוסח ושפת ההקדשה ברקמה, וכן הלאה.


מעילים לספרי תורה וכיסויי טלית

כאמור, חברת "כפתור ופרח אמונה על ייצור מגוון מוצרים משובחים, ובהם מעילים לספרי תורה. החברה מציעה מעילים בשלל צבעים ועיטורים מיוחדים המתאימים ליומיום ולאירועים לאורך החיים.בין היתר ישנם מעילים המכילים פתגם או אמירה מיוחדת, מקושטים בסמלים יהודיים או באבני חושן ותמיד מבטאים את הזיקה לבורא, להלכות ולתורה. בדרך כלל המעילים עשויים ממשי או קטיפה ועליהם רקומה עבודת יד ייחודית ומרהיבה, כאשר ניתן גם להוסיף סממנים אישיים כגון הקדשה אישית ואף ייצור של דגם חדש, אישי ומיוחד לפי רצון הלקוח.

החברה מציעה גם מגוון עשיר של נרתיקי טלית ותפילין העשויים מעור אמיתי ופרווה אמיתית, מבד פשתן ואנטילופה. הכיסויים מלווים ברקמת מכונה או ברקמת יד עם שלל דוגמאות והטבעות יפהפיות, כגון שער הפרחים, ירושלים המאוחדת, שער התפילה, פריחת ההדס, האש שלי ועוד. ניתן גם למצוא כיסויים מיוחדים כגון רקמות של לוגו ובצריבת לייזר, או כיסויים מיוחדים לבר מצווה, ולהזמין מוצרים בהתאמה אישית לפי העדפות הלקוח.

 

לפרטים נוספים על מוצרי "כפתור ופרח" ולהזמנתם היכנסו לאתר החברה או התקשרו לטלפון 02-5000-940.

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן