מובילים את שוק המעליות ומעלונים ביתיים

מבקשים להתקין בביתכם מעלית או מעלון? בחברת אלקטרה תעמל תזכו במענה מקצועי ואיכותי, בטוח ומתקדם, העונה במדויק לצרכים שלכם.
 
עם עליית רמת החיים והמודעות לצרכי נגישות, יותר ויותר אנשים מבקשים להתקין מעלית או מעלון בביתם. בכדי לזכות בפתרון איכותי, בטוח, עמיד ואמין לאורך זמן חשוב לבצע את הרכישה מגורם מקצועי, מיומן ומומלץ. לכן, אם אתם מתכננים להתקין בביתכם מעלית או מעלון כדאי שתצרו קשר עם חברת אלקטרה תעמל.

 

 

 
מותג ותיק, מוכר ומוערך
 
אלקטרה תעמל הינה הכתובת המתבקשת להתקנת מעליות ומעלונים ביתיים. לרבות מעליות הידראוליות ומדרגוני כסא ומשטח. מדובר בחברה ותיקה, הפועלת בשוק כבר משנת 1956 ואשר בשנת 2010 הפכה לחברה משותפת עם קבוצת אלקטרה. לחברה ניסיון רב שנים וידע מעמיק ועדכני בכל הקשור לפתרונות נגישות עבור המגזר הפרטי והמוסדי.  החברה מייצרת במפעלה מעלונים אנכיים ואלכסוניים, נושאי תו תקן ישראלי, הכוללים גם מוצרים מעוצבים ויוקרתיים, וזאת לצד ייבוא מוצרים מחברות אירופאית מובילות בתחום. בנוסף, בחברה מיישמים גישות עבודה עכשוויות ומתקדמות בדגש על שירות מקצועי, אחראי ומהיר, המעניק לכל לקוח מענה מדויק ואיכותי לצרכיו וכיסו.
החברה בעלת אלפי לקוחות ברחבי הארץ הזוכים למענה מקצועי ואיכותי ע"י עשרות טכנאים המפוזרים ברחבי הארץ ומנוהלים ע"י מוקד שרות אנושי הפועל 24 שעות ביממה .
לחברה יש מערך הנדסה בעל ניסיון הרב ביותר בתחום המאפשר לספק ללקוח פתרון התואם את צרכיון האישים של הלקוח מבחינת נראות המוצר ,התקנה מהירה ומעל הכל איכות מוצר המאפשר ללקוח שקט נפשי לאורך חיי המוצר .
 
מוצרי החברה הם היחידים בשוק התומכים בפיקוד שבת ומאפשרים שימוש במוצר גם לקהל

 

 
מעליות פרטיות בטוחות ומעוצבות

המעליות שאלקטרה תעמל מספקת ללקוחות פרטיים מתוכננות ומיוצרות ברמה גבוהה ביותר של איכות ובטיחות, תוך עמידה בכל דרישות התקן ויותר. כך למשל, תא הנוסעים של המעליות תמיד מיוצר מפלדה איכותית, המספקת רמה מעולה של בטיחות וחסינות בפני אש. זאת לעומת גורמים אחרים במשק המייצרים תאי מעלית מחומרים פחות עמידים וחסינים של סיבית ואלומיניום. בנוסף, במעליות של החברה שמים דגש גם על רמת הגימור והעיצוב וחוויית השימוש, עם מעליות שקטות במיוחד ומפרט עיצוב גבוה ביותר. כמו כן לחברה יכולת לעצב מעליות מרשימות בהתאמה אישית מלאה לבקשות אדריכליות, לרבות אפשרות לשילוב של חומרי גלם שונים כמו פורמייקה, עץ וזכוכית ומגוון חומרי ריצוף.
יש לפרט על התקנה מהירה מקצועית איכותית בלי תקלות וכאב ראש ללקוח
כמו כן לפרט על מערך השרות
החברה היא בין היחידות בשוק המעלונים עם תו תקן מכון התקנים
 
 
 
מגוון פתרונות מתקדמים
 
בחברת אלקטרה תעמל מייצרים ומשווקים שלל סוגי מעליות ללקוחות פרטיים בעלות סבירה ביותר. בין היתר החברה מייצרת מעליות ביתיות הידראוליות שלא נדרשות בחדר מכונות ושניתן להתקינן בפיר חיצוני או פנימי גם אם הוא מאוד צפוף ומידות הפיר לא סטנדרטיות  בנוסף בחברה מייבאים מדרגוני כיסא לגרמי מדרגות של המותג הבריטי STANNAH, שהינם איכותיים, בטוחים ומעוצבים. זאת במקביל למגוון פתרונות נגישות לרבות מדרגוני משטח ומעליות משא שרות ומטבח
 
תהליך מקצועי עם ליווי אישי
 
הצלחתה של אלקטרה תעמל נובעת גם מטיב השירות שהיא מעניקה, עם תהליך מקצועי מוקפד המלווה את הלקוח לכל אורך הדרך. בתור התחלה תוכלו להזמין לביתכם את נציגי החברה לקבלת ייעוץ ללא התחייבות אודות האפשרות להתקנת מעלית או מעלון פרטי. היועץ מטעם החברה יבחן את נתוני המבנה וצרכי בעליו ויבחר לכל לקוח פתרון ריאלי ומיטבי. מעבר לכך, גם לאחר התקנת המעלית החברה עומדת לרשותכם עם מערך תחזוקה מקצועי זמין סביב השעון.
 
למידע נוסף אודות פתרונות נגישות בבתים פרטיים צרו קשר עם חברת אלקטרה תעמל בטלפון 1800-65-63-65.
 

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן