מה שהופך את עגלות mima למותג בינלאומי מצליח

המותג מימה (MIMA)הפך בשנים האחרונות למילה נרדפת לאיכות, בטיחות וסטייל בכל הקשור לעגלות תינוקות. קראו הלאה ותבינו מדוע.

בעולם העגלות לתינוקות בולטות במיוחד העגלות המותג mima, שפותחו מתוך שאיפה ליצור להורה ולתינוק חוויה כמה שיותר חיובית. אכן, החוויה מורגשת בכל היבטי העגלות של המותג מבחינת קדמה, איכות, נוחות, בטיחות ועיצוב.

 

 חדשנות, תכנון ואיכות

היכולת של העגלות להעניק להורה ולתינוק חוויה חיובית שמציבה רף גבוה במיוחד, מבוססת על שלושה עקרונות זהב של חדשנות, איכות ותכנון. במותג פועלים מתוך תפיסה מתקדמת שלעולם לא נחה על זרי התהילה, וכל הזמן שואפים לספק מענה עוד יותר טוב, חדשני ועכשווי לשיפור חוויית המשתמש. להשגת יעדים אלו שמים דגש מרכזי על מחקר ופיתוח, עם משאבים רבים המופנים אל מחלקות ההנדסה והפיתוח של החברה. כל אלו עומדים על בסיס האיכות, הבוחן כל פיתוח תחת פרמטרים קפדניים ומחמירים הניכרים בעיצוב העגלות, עמידותן, נוחות השימוש בהן וכדומה.

 

עגלות עטורות שבחים

איכות המותג ניכרת בכל היבטי העגלות, שהפכו לשם דבר בענף בזכות נוחות מרבית, תנועה בטוחה ועיצוב יוקרתי, למשל פיתוח של עריסה בתוך המושב עם מראה חדש ואופנתי המעוגנת בפטנט. למעשה בכל סדרה ובכל עגלה של המותג תמצאו מגוון פיתוחים מרשימים שנועדו להעניק חוויית שימוש כמה שיותר טובה. דוגמא מצוינת לכך אפשר למצוא בעגלות טיולונים מסדרת זיגי,(ZIGI) עם מנגנון קיפול סופר נוח ופשוט שמאפשר להכניס את העגלה לכל תא מטען או לשאתה במטוס. בעגלות בסדרה זו מספקות התאמה מושלמת לעריסות זיגי המתחברות למושב הרכב, והן כוללת גגון עם הגנת UV וארבעה מצבים לשליטה מלאה ברמות אוורור וצל. זאת בנוסף לגלגלים שקופים מעוצבים קלי משקל ועמידים, המספקים חוויית נסיעה נטולת הפרעות, סל חפצים מעוצב וגדול, וכן משענת גב מתכווננת לנוחות מרבית של התינוק וידית מתכוונות לנוחות מרבית של ההורה.

 

קולקציה ייחודית המעוצבת בהשראת ערים בעולם

הצלחתו של המותג מימה נובעת גם מיצירת עגלות בעלות עיצוב עכשווי וייחודי, כפי שניתן לראות בסדרת העגלות המתקדמת והחדשנית מימה קאסרי (MIMA XARI). הסדרה זכתה לשבחים בזכות קולקציה ייחודית בה מיוצגות ערים שונות ברחבי העולם, אשר הוקמה במטרה לקדם קשרים בין תרבויות וחברות שונות עם עיצוב וסגנון המעבירים את רוחה של העיר. למשל, העגלה מימה קאסרי מוסקבה מגלמת את הסגנון הרוסי, עם עיצוב אלגנטי עשיר וגוון קאמל חמים שבניגוד לחורפים הקרים של מוסקבה. זאת, תוך שימת דגש על אלמנטים מוזהבים כתזכורת לכיפות הזהב המאפיינות את הארכיטקטורה הרוסית.

 

לעומת זאת, עגלת מימה קאסרי לונדון בלאק השחורה, מושפעת מצבען של המוניות בעיר ומקו האופק של לונדון. עיצוב העגלה גם מושפע מסגנון לבושם של תושבי עיר שמשלב מראה אלגנטי אך אופנתי, הניכר בעגלה שחורה עם חופה אפורה לצד פריטים ייחודיים המעטרים את העגלה כמו כידון עטוף בעור מחורר ורוכסנים בגוונים שונים. מאידך, מי שמחפש דווקא את האמירה האישית שלו יוכל לבחור  Xari Mix & Match שאפשר לעצבה באופן אישי עם בחירה נפרדת לצבע שלדה מושב והמזרון הפנימי מתוך מבחר מרשים של גוונים ועיצובים לבחירה.

 

לפרטים נוספים אודות עגלות המותג mima צרו קשר עם מימה ישראל בטלפון 09-8765943.

 

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן