מה הופך חברת ניקיון לאחזקת מבנים למצוינת?

יש לא מעט חברות המציעות שירותי אחזקת ניקיון ואחזקת מבנים, והתחרות בתחום גדולה, כמו גם ההבדלים בין שירותי החברות השונות ורמתם. לכן חשוב שתכירו את חברת קלינור ישראל שפועלת ברמה אחרת.

 

קלינור ישראל היא מהחברות המובילות והגדולות בארץ בתכנון וביצוע עבודות אחזקה וניקיון של מבנים ומשרדים. כיום מועסקים כ- 3,500 עובדים ב- 8 סניפי החברה הפזורים בכל רחבי הארץ, מצפון ועד דרום, אשר עובדים בשיתוף פעולה ומספקים מענה למאות לקוחות פרטיים ומוסדיים. קלינור שואפת בכל עת להיות חברת הניקיון המובילה והטובה ביותר בשוק, תוך שיפור קבוע ולמידה מתמדת, וטיפוח המשאב האנושי שמהווה נדבך מרכזי בפעילותה. החברה שואפת להוביל גם במודעות הסביבתית ופעילות למען החברה, ולדבוק בערכים של יושרה, אמינות, כבוד הדדי, אכפתיות, אמינות, שיתוף פעולה ומצוינות.

 

שירותי ניקיון ואחזקה מתקדמים למגוון לקוחות

כאמור, על לקוחותיה של החברה נמנים שורה ארוכה של לקוחות אשר יודעים להעריך שירות איכותי ומתקדם. כך לדוגמא, קלינור מספקת שירותי ניקיון ואחזקה למגדלי משרדים תוך שימוש במכשור ומיכון מתקדם, במוצרי ניקיון איכותיים ובצוותים מיומנים ומקצועיים המקפידים ללא פשרות על ערכי החברה. כמו כן, לחברה ניסיון עשיר ומיומנות גבוהה בניקיון ואחזקה של משרדי הייטק, לרבות פיקוח וניהול, ליווי ומתן פתרונות ניקוי בהתאמה אישית, ויצירה קבועה של סביבת עבודה מתוחזקת, מטופחת ונקייה.

 

קלינור גם עוסקת בתחום הניקיון ואחזקת הקניונים ומעניקה ללקוחות ממגזר חשוב זה פתרונות מקצועיים, המבוססים על שיטות ניקיון ייחודיות למרחבים סביבתיים, החל בטכנולוגיות מתקדמות ועד לחומרי ניקיון ידידותיים לסביבה. מעבר לכך, החברה אמונה גם על שירותי ניקיון לבתי חולים עם צוותיים וחומרים ייעודיים, ניקיון ואחזקה למוסדות ציבור וחינוך בהתאמה אישית מלאה, וניקיון מפעלים על כל המשתמע מכך מבחינה מיכון מיוחד לשטיפה, ביגוד ייחודי ו/או סטרילי, וחומרי ניקיון ירוקים.

 

שירותי ניקיון משרדים בסטנדרט הגבוה ביותר

אחד הנדבכים המרכזיים בפעילותה של קלינור הוא שירותי ניקיון משרדים יומי ותקופתי, הכולל עבודות יסודיות בהתאמה מלאה לצרכי ודרישות הלקוח. למעשה, מדובר בחברה הישראלית המספקת את המגוון הגדול ביותר של שירותים בתחום זה עבור עסקים וגופים מכל סדר גודל ולכל מטרה. על לקוחותיה נמנים בין היתר משרדי ממשלה, חברות הייטק, מפעלים, מוסדות ציבור ועוד הרבה לקוחות הנהנים מוותק של יותר מ- 25 שנים בתחום. החברה פועלת כמובן ברישיון משרד הכלכלה ומעסיקה בפריסה ארצית עובדים מקצועיים ומנוסים.

 

שירותי ניקיון המשרדים מקיפים בין היתר חדרי הנהלה, חדרי ישיבות ואולמות כנסים, המחייבים עבודות עדינות ומיוחדות, כגון הסרת כתמים, ניקוי וחיטוי הריהוט, שאיבת אבק, חידוש כיסאות, ניקוי והברקת שולחנות, בישום חללים ועוד. כל זאת עם מכשור חדשני וחומרים מיוחדים ידידותיים לסביבה, המתאימים לסביבת העבודה ולאופי המקום, ועם מענה מקצועי, מהיר ויעיל לכל דרישות הלקוח.

 

חטיבה ייעודית לתפעול מערכי ניקיון מתקדמים

באמצעות חטיבה זו המכונה "קלינור פרו" מספקת החברה שירותי ניקיון מתקדמים המצריכים הכשרות מיוחדות וציוד ניקיון ייעודי. מדובר בשירותים לארגונים מוסדיים ופרטיים המבוצעים כפרויקט חד פעמי ותקופתי לפי צרכי ודרישות הלקוח. בין היתר, החברה מספקת שירותי ליטוש רצפות, הברקה קריסטלית, ריצוף קריסטלי, ניקוי דרגנועים, ניקוי חלונות בסנפלינג, ניקוי חניונים, ניקוי שטיחים רטוב ויבש, ניקיונות לאחר שיפוץ, ועוד.

 

למידע נוסף על שירותי החברה, פנו אל שירות הלקוחות של קלינור בטלפון 03-7330535

 

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן