מדרסים אורטופדיים וביו-מכאניים מזמינים ממקצוענים

סובלים מבעיות, עיוותים או כאבים בכף הרגל? יתכן מאוד שאתם צריכים מדרסים אורתופדיים או ביו-מכאניים איכותיים ומותאמים במיוחד עבורכם, כפי שניתן לקבל במכון דוביק אורתופדיה.

 

במכון דוביק אורוטופדיה מתמחים בייצור מגוון איכותי של מדרסים אורטופדיים וביו- מכאניים עבור בעיות וצרכים שונים המדרסים מתאימים לבעיות של חולי סוכרת, לחיילים ולספורטאים, וכן עבור הסובלים מבעיות וכאבים בכפות הרגליים, בעיות יציבה וגב, לבעיית דורבן בעקב, בעיות וכאבים במפרק הירך, בקרסוליים ובברכיים. המדרסים של המכון מסופקים עבור מבוטחי כל קופות החולים, מיוצרים ברמה גבוהה של מקצועיות, בדיוק מרבי ובהתאמה אישית מלאה לכל לקוח.

 

הצורך במדרסים איכותיים

הצורך במדרסים עולה עקב שורה ארוכה של בעיות וכאבים, חלקם בכף הרגל עצמה וחלקם באברים נוספים שרובם בפלג הגוף התחתון. במטרה להקל ולמנוע אותם יש צורך בתמיכת מדרס איכותית ומדויקת לכף הרגל, המסייעת בפיזור נכון של משקל הגוף. כך למשל, אחת הבעיות הנפוצות שבגינן יש צורך במדרסים נובעת מכאבי ברכיים, הנדרשות לשאת משקל ולחץ גדול של הגוף ורגישות לשחיקה ופגיעות. כאבי ברכיים יכולים לנבוע מעודף משקל, סחיבת משאות כבדים, פעילות גופנית מאומצת או נעילת נעליים לא מתאימות במהלך פעילות ספורטיבית. במקרים אלו ונוספים מדרסים יכולים לסייע בהקלה ומניעת כאבים.

 

יחד עם זאת, בכדי שהמדרסים יבצעו את עבודתם כראוי ובאמת יספקו הקלה ויסייעו בהתמודדות מול כאבים ובעיות גופניות שונות, חשוב להשקיע במדרסים איכותיים ברמת הביצוע, הגימור והדיוק, המיוצרים על ידי מקור מיומן ומקצועי כמו מכון דוביק אורטופדיה.

 

מגוון סוגי מדרסים

בדוביק אורטופדיה מייצרים מגוון איכותי של מדרסים בהתאמה אישית, המספקים מענה שלם למגוון בעיות וצרכים. זמן הכנתם משתנה בהתאם לסוגם ונמשך בדרך כלל כשבועיים. בין היתר מייצרים במכון מתבניות גבס מדרסים רכים ואורטופדיים, או מדרסים ביו-מכאניים עם בסיס גרפיטי, המסופקים לפי מידה. כמו כן במכון מייצרים מדרסים אורטופדיים עם בולמי זעזועים, מולטיפורום, ציפויי עור, PPT ופורון. מלבד מדרסים במכון גם מתמחים בייצור ומכירת נעליים אורטופדיות, חגורות לעקמת, מגני ידיים ורגליים, הליכונים ורולטורים ועוד מוצרי אורטופדיה נוספים.

 

מדרסים מקצועיים בהתאמה אישית

כל מדרס המסופק על ידי מכון דוביק מיוצר במקצועיות, בדיוק אופטימאלי ובהתאמה אישית מלאה ללקוח. בכדי להגיע לתוצאות גבוהות אלו, לפני כל ביצוע של הזמנה מקיימים במכון בדיקה של כל מסמך רלוונטי, ושיחת ייעוץ במהלכה בוחנים את הבעיות הספציפיות מהן הלקוח סובל. במכון מציינים את חשיבותו של הסבר ותיאור מפורט של סיבת הכאב או הבעיה, דבר המסייע למומחים להתאים לכל לקוח מדרס מדויק עבורו. את מידות המדרסים נוטלים עם לייזר תלת מימד ברמת דיוק גבוהה ביותר ומייצרים אותם באמצעות טכנולוגיית C.N.C מתקדמת, מקצועית ומדויקת במיוחד.

 

לעוד מידע והזמנת מדרסים אורטופדיים וביו- מכאניים צרו קשר עם מכון דוביק אורטופדיה שברמת גן בטלפון 6731384 – 03.

 

 

סובלים מבעיות אורטופדיות ומעוניינים בייעוץ של מומחה? פנו לד״ר גיל גנוט אורטופד מומחה

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן