מדביר שפוגע בול במזיקים

מתגוררים באזור אשדוד? יש לכם בעיית מזיקים בבית או במשרד? הם מתחילים להציק ולגרום לנזקים? אם כן, הגיע הזמן לקרוא לחברת הדברה רצינית שתעשה את העבודה ביעילות ובהצלחה. דוגמא טובה לכך מהווה חברת חץ הדברות.

אתם בוודאי יודעים שבארצנו לא חסרים מזיקים, החל בתיקנים, קרציות ופרעושים, ועד לעכברים וחולדות. כל אחד מהמזיקים הללו אחראי בפני עצמו לבעיות שיכולות למרר את החיים, לגרום לתחלואה ואף לפגוע בתכולת הבית והמשרד. ובאותו האופן, כל מזיק דורש התייחסות מיוחדת, כלומר תהליך מיוחד של טיפול והדברה המבטיח שהבעיה תיגמר וגם לא תישנה בעתיד. אכן, הדברה אינה משחק ילדים ומחייבת ידע מקצועי נרחב ביותר, היכרות עם שיטות וחומרים יעילים שאינם מסוכנים לאדם ולסביבה, והרבה מאוד ניסיון, רצינות ואמינות. אחת החברות המובילות באזור אשדוד היא חץ הדברות, שתמיד פוגעת בול.

 

מענה לכל המזיקים תחת כתובת אחת

אנשים ובעלי עסקים באשדוד והסביבה מכירים היטב את חברת חץ הדברות, הנמנית על ארגון מדבירי המזיקים בישראל ויודעת לתת מענה לכל סוגי המזיקים. בין היתר, החברה מספקת הדברת תיקנים לרבות תיקן גרמני, זבובים, יתושים, מכרסמים, פשפשים לרבות פשפש המיטה, פרעושים, נמלים לרבות נמלת האש הקטנה, טרמיטים, וגם הרחקת יונים. בנוסף לכך, החברה מספקת שירותי הדברת עשבייה למוסדות, בניינים ובתים, ומספקת מוצרים שונים למניעת והרחקת מזיקים. כל זאת בזמינות גבוהה ועם שירות אדיב ויעיל, בדגש על חומרים ושיטות המשלבים בין אפקטיביות גבוהה ובטיחות מקסימאלית, ולא פחות חשוב – במחירים הוגנים ונוחים.

 

לא לדחות למחר…

מזיקים למיניהם הם לרוב יצורים קטנטנים. לכן כשהבעיה מתחילה קל מאוד לפספס אותה או פשוט להתעלם ממנה ולחשוב שהיא עוד מעט תיעלם. האמת היא שמזיקים בכל גודל, החל בנמלה ועד לחולדה, ממש לא חושבים כמוכם. להיפך, הם נוטים להתרבות במהירות גדולה ולהפוך את החיים לבלתי נסבלים. מלבד העובדה שאף אחד לא רוצה לחיות בין ג'וקים ופרעושים, המזיקים גם באמת יכולים להזיק. לדוגמא, רבים מהם עלולים להעביר מחלות לבני אדם ולחיות מחמד, עלולים לגרום לתגובות אלרגיות, עקיצותיהם מגרדות, הם מפריעים לשינה ולהתנהלות יומיומית, וחלקם גם עלולים לגרום נזק לרהיטים ולתשתיות. לכן, אם זיהיתם חרקים, מכרסמים, יונים או מזיקים מכל סוג עדיף להזמין את המקצוענים של חץ הדברות כמה שיותר מהר, לפני שעבודות ההדברה יהפכו ליותר מורכבות וממושכות, וכדי לחסוך לעצמכם סבל.

 

שילוב בין אפקטיביות לבטיחות

כאמור, כל מזיק מצריך התייחסות שונה בהתאם לאזורים המועדפים עליו, אורחות חייו וגלגוליו השונים, ולפי החומרים שיכולים להשפיע עליו. לפיכך, בחץ הדברות מבצעים תהליך קפדני הלוקח בחשבון את כל הפרטים החל בצמחיית הגינה שלכם, דרך אזורי השהייה של בני הבית ועד למקומות המרבץ של חיות המחמד. בהתאם לניטור ולהיכרות מעמיקה עם המזיק נעשה שימוש בחומרים מאושרים על ידי משרד הבריאות והמשרד להגנת הסביבה, בדגש על כאלו שאינם פוגעים בסביבה ובטוחים לבני אדם וחיות מחמד. ואם נעשה שימוש בחומרים בעלי פוטנציאל רעילות מסוימת, העבודות מתבצעות כמובן תוך שמירה על כללי בטיחות נוקשים. כך, בתהליך מקצועי מסודר ובטוח בחץ הדברות פוגעים בול במזיק, עם מינימום הפרעה לשגרת חייכם ותוצאות מהירות שנשמרות לטווח הארוך.

 

 לפרטים נוספים ולהזמנת שירותי הדברה לכל סוגי המזיקים, פנו אל חץ הדברות בטלפון 054-6555868.

 

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן