מגשי אירוח לאירוע מושלם וללא מאמץ

מצד אחד אתם חולמים על אירוע מושלם עם אוכל משובח ומגוון מנות. מצד שני אין לכם זמן ואנרגיה להשקיע. מה עושים? מגשי האירוח של דליס יספקו פתרון מושלם.

 

על ידי הזמנת מגשי אירוח של המותג המוביל דליס תזכו במענה קולינארי מושלם, ללא מאמץ והתעסקות מצדכם. חברת הקייטרינג שתחום זה הוא התמחותה העיקרי, תספק תפריט משובח ועשיר של מגשי אירוח חלבי, בשרי או צמחוני. המגשים מבוססים על חומרי גלם איכותיים וטריים שביד מקצועית הוכנו מהם מנות מושקעות על גבי מגשים מעוצבים מוכנים להגשה. אז כל מה שנשאר לעשות הוא לפתוח את מארז המגש ולהתחיל לקצור מחמאות.

 

מגשי אירוח זה דליס

אם יש חברה שיכולה להכריז בגאווה על מגשי אירוח זו ללא ספק דליס. מדובר בחברה וותיקה ומצליחה המגישה אוכל באיכות חסרת פשרות, שלא נחה על זרי הדפנה ודואגת כל הזמן להתעדכן עם מנות חדשות. החברה שהחדירה לשוק המקומי את המונח "מגשי אירוח" כבר בשנת 1997, נמצאת בתנופת צמיחה מרשימה. מגשי האירוח שלה מספקים מענה איכותי ומהיר לאירועים פרטיים ועסקיים בכל רחבי הארץ ובכל קנה מידה, לרבות סיוע בהפקת אירועי יוקרה בכל קונספט מבוקש. לקוחות החברה זוכים לייעוץ מקצועי בבחירת תפריט אישי מותאם לאופי האירוע ומסגרות התקציב, וכל זאת תחת רישיון משרד בריאות של יצרן מזון ועם כשרות מהדרין בהשגחת בד"צ.

 

מבחר מגשי אירוח משובחים

על ידי הזמנת שירותי קייטרינג דליס תזכו במגשי אירוח משובחים, עם מנות מעולות המבוססות על חומרי גלם טריים ואיכותיים. כך למשל, מגשי כריכים מוכנים מלחמים שנאפים מידי בוקר בקונדיטוריה של החברה, כאשר לכל מגש ייחוד משלו. תוכלו להזמין בין היתר את מגש ניו יורק עם שלושים מנות מיני ביס של לחם כפרי לבן או סובין, ושלל מילויים לרבות ממרח אבוקדו, שמנת סלומון, בולגרית עם עגבניות מיובשות, גבינת פטה, חציר ברוטב איולי ועוד. כמו כן תוכלו לבחור במגש מיני פיתה טוניסאי עם פיתות חיטה מלאה במילוי תפוח אדמה, לימון כבוש, טונה פיקנטית, ביצה קשה, פטרוזיליה וזיתים.

 

וזו רק טעימה קטנה ממבחר עשיר של מגשים צמחוניים, חלביים ובשריים כדוגמת מגש בריוש, מיני טורטיה, אנטי פסטי, מגש גבינות, מגש מעדני בשר, מגש פירות וירקות, מגשי קישים, פלטת דגים מעושנים, בייגל אמריקאי בשרי, וכן מגשי פטיפורים, מגשי שוטים של טירמסו, גבינת פירורים, קדאיף, שוקולד, פירות יער ועוד.

 

הצלחה מפה לאוזן

הסיבה העיקרית להצלחה של דליס היא לקוחותיה המרוצים, שלא מפסיקים להערים המלצות ומחמאות ולספר על שירותיה לחבריהם. כך למשל, בכנס אקדמי בינלאומי כתבו מזמיני האירוע מכתב תודה לחברה "ברצוני להודות לדליס על המקצועיות שנראתה לאורך שלושת הימים. על העובדים שהגיעו לכאן והיו ברמה גבוהה מאוד… התשבחות על האוכל שלכם לא מפסיקות להגיע מהאורחים עד היום. האורחים אמרו שהאוכל שלכם היה הכי טוב שהם טעמו בכל העולם כשהוזמנו לכנסים חופפים…" ובמקרה אחר כתבה מזמינת מגשי אירוח לאירוע פרטי: " לעונג לי להודות לך על האירוע המשפחתי הנהדר שהיה לנו. עבודתכם המקצועית נכרה החל מהרגע הראשון – בתהליך ההזמנה שהיה מהיר וידידותי, בגמישות המרבית שלכם והנכונות להיענות לכל שינוי והתאמה שלי ללא כל קושי. באירוע עצמו היה שפע ומגוון של אוכל והכל היה טעים מאד וזכה למחמאות רבות (ובקשות לטלפון שלכם…) והכל במחירים סבירים בהחלט."

 

למידע נוסף אודות הזמנת מגשי אירוח צרו קשר עם חברת דליס בטלפון 03-5600274

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן