מגשים מלאי בריאות מן הטבע

מבקשים להפתיע אדם קרוב בשי ייחודיי וטעים? מחפשים מה להביא לשולחן החג? יש לכם אירוע קטן או ישיבת עסקים ממושכת ואתם רוצים לפנק את המשתתפים במגשי אירוח בריאים? כדאי שתצרו קשר עם פרוטיז.

בעידן בו המודעות לאורח חיים בריא הולכת וגדלה, אין פלא ששירותי פרוטיז נהיו מבוקשים ביותר. החברה מספקת משלוחים של מגשי פירות ומגשי אירוח באזור המרכז, השרון וגם בדרום. היא מציעה ללקוחותיה מבחר גדול ועשיר של מגשים מפנקים ומעוצבים, עם שלל סוגי פירות עונה ופירות אקזוטיים טריים מוכנים לאכילה, בצבעוניות מרהיבה ועם שילובי טעמים מנצחים. כל אלו מוגשים במגוון צורות חיתוך אסטטיות ותוספות נלוות.

 

לקנח בבריאות מתוקה

בתקופת השפע של ימינו יש לפעמים עודף שניכר בתזונה לא בריאה, משמינה ומלאה ברכיבים לא טבעיים ומזיקים. ואולם, הציבור הרחב כבר מודע למדי להשלכות של "עודף שפע" ולכן מבקש אלטרנטיבות שיתרמו לשיפור איכות החיים והבריאות. כפועל יוצא מכך גובר הביקוש למאכלים טבעיים ובריאים בחיי היומיום, וגם באירועים שונים שמהווים חלק מתרבות הפנאי, החברה והעסקים. בדיוק לצורך זה עונים שירותי פרוטיז, המציעה מגשי פירות ואירוח מובחרים שמספקים מענה בריא לצורך במתוק.

 

חברה משפחתית מצליחה

הצלחתה של חברת פרוטיז, והפיכתה למותג מוערך בענף מגשי הפירות והאירוח, נובעת מאיכות השירות והמוצרים. מדובר בחברה משפחתית שמתמחה במשלוחי מגשי פירות ואירוח ייחודיים ויוקרתיים באזור המרכז, השרון הדרום, שמעניקה לכל לקוח שירות מסביר פנים, מקצועי ואחראי. האיכות ניכרת קודם כל בפירות שנבחרים בקפידה מבחינת טריותם וטיבם, כאשר הם נשטפים ונחתכים ברגע אחרון בטרם יציאתם אל הלקוח, ומעוצבים ונארזים עם הרבה יצירתיות ומחשבה. וכמובן, הם מגיעים במועד שנקבע אל הכתובת המבוקשת כשהם קרירים ומוכנים לאכילה.

יש לציין כי שירותי החברה מיועדים לצרכים שונים של לקוחות פרטיים או עסקיים, בכל כמות ולכל מטרה, החל ממשלוח שי אישי ורומנטי, דרך מתנה ליולדת בבית חולים, ועד מגשי אירוח לאירועים בבית, בטבע, באולם או בעסק.

 

מבחר עשיר של מגשי פירות

באתר המתקדם והמאובטח של פרוטיז תיהנו מתפריט גדול ועשיר עם מבחר בלתי נדלה של מגשי אירוח וסלסילות פירות, המוצעים עבור מחירים כדאיים במיוחד ועם מגוון עשיר וטרי של פירות אקזוטיים ופירות עונה. בין היתר תמצאו במגשים פירות טרופיים כדוגמת אננס, ליצ'י, קיווי, פסיפלורה, מנגו, קרמובלה, קוקוס ופפאיה, וכן פירות עונתיים כדוגמת ענבים ירוקים ושחורים, אבטיח מלון  תאנה, שסק, תמרים, רימון, אפרסק, בננות, תותים, קלמנטינה, תפוח ועוד.  

לצד מבחר בלתי נדלה, איכותי וטרי של פירות אקזוטיים ופירות העונה, המגשים של פרוטיז  מוצעים עם מגוון תוספות נלוות. כך למשל, המגשים יכולים לכלול פירות יבשים מסוגים שונים כמו לדר משמש או קוקוס מסוכר, ופירות יבשים ממולאים כדוגמת תאנה יבשה במילוי של שקדים או תמר במילוי של אגוז מלך. בנוסף למגשי פירות תוכלו להזמין לא מעט מוצרים ופינוקים נלווים, כדוגמת שוקולדים מובחרים, בקבוק יין לבן או אדום, מתנות קטנות , כרטיסי ברכה מעוצבים בעבודת יד ועוד. כך שכל אחד יכול למצוא ולהזמין חבילות שי או מגשי אירוח מושלמים לצרכיו.

 

לקבלת עוד מידע על מגשי פירות ואירוח הנכם מוזמנים ליצור קשר עם חברת פרוטיז בטלפון 077-231-9673.

 

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן