מגוון רעיונות לעיצוב חדר תינוקות בכתובת אחת

לקראת בואו של ילד חדש לעולם עולה הרצון לעצב עבורו חדר קסום, נעים ומזמין. זה בדיוק הזמן להיכנס לאתר של נלימה המציע מגוון עשיר ואיכותי של אפשרויות לעיצוב חדר ילדים עם מוצרי טקסטיל, מדבקות קיר, תמונות קנבס, סלי כביסה, מדפים, פריטי ריהוט ועוד. כל זה בלי צורך לצאת מהבית.

 

אתר שופע רעיונות

בנלימה מאמינים שהפיכת חדר תינוקות למרחב רך ונעים לא חייבת להיות כרוכה בהוצאה גדולה מדי. על ידי בחירה נכונה של פריטי טקסטיל, נוי ומוצרים נלווים המתאימים לריהוט החדר ניתן להפוך אותו ללא מאמץ ניכר למרחב מעוצב, יפיפה וקסום. לשם כך מציעים באתר שפע של רעיונות מתוקים, קסומים וייחודיים לעיצוב חדרי ילדים מלאים בסטייל ודמיון. מאחורי הרעיונות עומדים מותגים מובילים בעולם הילדים והתינוקות, המציעים את המוצרים הכי עדכניים עבור מחירים משתלמים במיוחד. הכל באתר נוח ופשוט לשימוש שמאחוריו עומד צוות משפחתי חם ואוהב, הזמין לסייע בעיצוב חדר תינוקות עם שלל רעיונות שמתאימים במדויק עבורכם.

 

כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון

לפני שאתם מתחילים לחפש רעיונות לעיצוב חדר תינוקות יש מספר פרטים שבנלימה ממליצים לקחת בחשבון.  כך בתור התחלה יש למדוד את גודל החדר, לבחון את צורתו ומיקום שקעי החשמל, ולהחליט היכן ימוקמו הרהיטים השונים כאשר מיטת התינוק לרוב תהווה את הלב של החדר וממנה יתפרסו שאר פרטיו. כמו כן, יש להחליט מראש על פלטת הצבעים שיכתיבו או האווירה במרחב, ושיהיו מורכבים מגוון אחד דומיננטי שאליו יתלוו כשניים – שלושה גווני משנה. צבעים אלו ישתלבו בגווני הקירות, הריהוט, פריטי הטקסטיל וחפצי הנוי שונים. בנוסף יש לשים לב שלא ליצור חדר עמוס מידי, ושיש בו מרחב נוח ובטוח לתנועה, ישיבה, האכלה והחתלה.

 

מספר רעיונות לדוגמא

כאמור, באתר של נלימה תוכלו למצוא שלל רעיונות לעיצוב חדר תינוקות בעזרת פריטי טקסטיל, מדבקות קיר, פריטי ריהוט, חפצי נוי ועוד. למשל תוכלו לבחור בסט דו צדדי שלם ואיכותי למיטה של התינוק, הכולל סדינים, שמיכה ומגן ראש. הסט יכול להיות באווירה קלאסית עם נקודות רקומות על לבן, באווירה עכשווית עם כוכבים מעוצבים בגוונים של אפור או בגוונים מתוקים של ורוד. בהתאם לגווני החדר תוכלו לבחור גם במשטח החתלה איכותי ומעוצב.

בנוסף, בנלימה מציעים מבחר מרהיב של מדבקות קיר יפות וקסומות, כמו מדבקות של עננים לבנים שישייטו להם ברחבי החדר, מדבקות קיר משולשים בגדלים וצבעים שונים לחדר בעיצוב עכשווי עם אווירה נקייה, או מדבקות קיר בדמות כוכבים קטנים ואפורים.

תוכלו גם למצוא באתר מגוון ייחודי של תמונות קנבס קטנות עם הדפסים קסומים של חיות, או לבחור במדף עץ בצורת כוכב, נחשושים רכים ויפים בצבעים ועיצובים שונים, כריות נוי בצורת כוכב או לב או עם הדפס קסום של דוב בפנדה, ועוד.

 

 לעוד רעיונות לעיצוב חדר ילדים צרו קשר עם המותג נלימה בטלפון 050-2242312.

 

 

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן